dat was mijn vraag. het is mij opgevallen dat er hier erg veel over computers word gepraat maar kan hier ook worden gepraat over de n64, dc, psx, ps2, dolphin, x-box. en natuurlijk ook de spellen zoals metal gear solidus. (de nieuwe MGS). dus dat is mijn vraag. en over games word hier ook weinig gesproken. bijna alleen UT en q3 en soms een andere game en voor de rest alleen software, dus niet over FS
Voor dat soort dingen moet je op Powerweb zijn
Just kidding, kon het niet laten
Just kidding, kon het niet laten
I think there is a world market for maybe five computers ... six tops. Thomas Watson, chairman IBM, 1943
Nou, open een leuke topic zou ik zeggen, over bijvoorbeeld de nieuwe MGS ofzo. (het hoeven er niet direct 10 tegelijk zijn eh
)
Verwijderd
De reden waarom er niet over FS wordt gepraat is waarschijnlijk omdat iedereen vindt dat TS gewoon geflopt is..... 
Maar ik stem dat tegen en vind het wel degelijk een redelijk cool spel.., alleen heb firestorm nog niet geprobeerd...
Maar ik stem dat tegen en vind het wel degelijk een redelijk cool spel.., alleen heb firestorm nog niet geprobeerd...
Verwijderd
gelukkig wordt hier niet daarover geluld, want die discusies heb ik op het powerweb al vaak genoeg gezien....
En TS Firestorm kicks ass!!!!!
zwaar vette uitbreiding en TS wordt er stukken beter door (vindt ik)
En TS Firestorm kicks ass!!!!!
zwaar vette uitbreiding en TS wordt er stukken beter door (vindt ik)
Verwijderd
Er wordt hier over alles gepraat waar mensen mee zitten of een probleem hebben.
Het is denk ik niet de bedoeling dat dit forum een soort gezellige praatgroep wordt van een bepaalde game... "goh leuk level met die furby's" "ja heb nu ook al twee roze gevonden"
dat schiet dus niet op...enne ik weet niet hoeveel tweakers een console hebben, maar de computer ROELT nog altijd op GoT...
Het is denk ik niet de bedoeling dat dit forum een soort gezellige praatgroep wordt van een bepaalde game... "goh leuk level met die furby's" "ja heb nu ook al twee roze gevonden"
Verwijderd
Op de PSX e.a. draaien toch "games"? Dan mag je hier dus ook over consoles praten.
Van mijn part wordt er over good' ol' C64, Amgiga of ZX80 games geluld.
Van mijn part wordt er over good' ol' C64, Amgiga of ZX80 games geluld.
Verwijderd
Waarom moet er nou altijd zo lullig gedaan worden hierzo ?
Eerst gezeik over dat GDI-etc. zich niet goed genoeg gedroeg.
Nou doet hij alles "volgens de regeltjes" ( waarom in godsnaam regeltjes ? zijn die in het echte leven niet al genoeg ? ), en vraagt hij een vraag die ik, als DC-bezitter me ook al vaak zat heb afgevraagd, en nou wordt hij wéér afgezeken.
Is het dan ook nóóit goed bij jullie ?
Trouwens, jullie komen een beetje al te arrogant over met jullie "newbie"-gezeik enz.
Geef mensen die nieuw zijn tenminste een een kans, voordat je ze meteen al de grond in begint te boren ok ?
Dit maakt het forum er óók niet leuker op, net als dat powerweb-gelal van een tijdje terug ( want ik geef wel toe ; een béétje irritant was dat wel. )
mzzl
Yesse
Eerst gezeik over dat GDI-etc. zich niet goed genoeg gedroeg.
Nou doet hij alles "volgens de regeltjes" ( waarom in godsnaam regeltjes ? zijn die in het echte leven niet al genoeg ? ), en vraagt hij een vraag die ik, als DC-bezitter me ook al vaak zat heb afgevraagd, en nou wordt hij wéér afgezeken.
Is het dan ook nóóit goed bij jullie ?
Trouwens, jullie komen een beetje al te arrogant over met jullie "newbie"-gezeik enz.
Geef mensen die nieuw zijn tenminste een een kans, voordat je ze meteen al de grond in begint te boren ok ?
Dit maakt het forum er óók niet leuker op, net als dat powerweb-gelal van een tijdje terug ( want ik geef wel toe ; een béétje irritant was dat wel. )
mzzl
Yesse
Ja, wat is eigenlijk de bedoel in deze forum. Ik vindt eigenlijk dat het alleen over problemen moet gaan die mensen hebben met spellen, of als ze iets willen weten hoe iets moet. En niet van die discussies van welk spel nou beter is of van die aankondigingen van nieuwe spellen (dat hoort op gamer.nl thuis). En zoals Milkman al zei vertellen hoe tof je een spel vindt of hoe ver je al bent, vindt ik ook niet echt passen.
Dus als je problemen hebt om MGS the installeren op je PSX, dan mag je dat best vragen hier
(hint: haal de cd uit het doosje
)
additie: puppetmaster: als je een vraag hebt over de DC, dan stel je die toch. Maar er is niet erg veel kans dat je er dan een bruikbaar antwoord op krijgt. (en stel dan niet van die vragen als: wanneer komt ... uit, of wat vinden jullie van ... , of waar kan ik ... vinden. Daar zijn andere plekken voor)
(edited 24-03-2000).]
Dus als je problemen hebt om MGS the installeren op je PSX, dan mag je dat best vragen hier
additie: puppetmaster: als je een vraag hebt over de DC, dan stel je die toch. Maar er is niet erg veel kans dat je er dan een bruikbaar antwoord op krijgt. (en stel dan niet van die vragen als: wanneer komt ... uit, of wat vinden jullie van ... , of waar kan ik ... vinden. Daar zijn andere plekken voor)
(edited 24-03-2000).]
Verwijderd
niemand hiero met nostalgie?
neo geo games, de oude arcade games, sonic 1 op megadrive blijft toch wel cool... streetfighter 2 op SNES...
neo geo games, de oude arcade games, sonic 1 op megadrive blijft toch wel cool... streetfighter 2 op SNES...
Verwijderd
Quote:
vragen stellen mag dus wel?
wat vinden jullie van FS?
Kijk vragen stellen is niet erg, maar in elke post heb je het over FS, maak dan even een topic daarover, hoef ik het niet steeds te lezen als jij weer eens iets post
vragen stellen mag dus wel?
wat vinden jullie van FS?
Kijk vragen stellen is niet erg, maar in elke post heb je het over FS, maak dan even een topic daarover, hoef ik het niet steeds te lezen als jij weer eens iets post
Let the numbers speak for themself:
-106,000 Demo Downloads From 3dFiles
-50,440 Demo Downloads From GameCenter
-69,000 Demo Downloads From Avault
-52,000 Demo Downloads From 3ddownloads.com
-53,000 Demo Downloads From FilePlanet
-GameSpot Top Demo Downloads @ #8
-Happy Puppy Top Demo Downloads @ #7

SoF gaat hard roelen...........
-106,000 Demo Downloads From 3dFiles
-50,440 Demo Downloads From GameCenter
-69,000 Demo Downloads From Avault
-52,000 Demo Downloads From 3ddownloads.com
-53,000 Demo Downloads From FilePlanet
-GameSpot Top Demo Downloads @ #8
-Happy Puppy Top Demo Downloads @ #7
SoF gaat hard roelen...........
Verwijderd
The puppetmaster heb goed gesproken.
Een spel is een spel is een spel.
Ik vind het niveau op Powerweb zodanig laag dat het wel wat wreed is om iemand daar naar toe te verwijzen.
Een spel is een spel is een spel.
Ik vind het niveau op Powerweb zodanig laag dat het wel wat wreed is om iemand daar naar toe te verwijzen.
uhm.... GDI-squad-geval....
wat ik zei dat vragen stellen ok was sloeg niet op de "wat vinden jullie van ... ?" vragen
wat ik zei dat vragen stellen ok was sloeg niet op de "wat vinden jullie van ... ?" vragen
Verwijderd
"Wat vinden jullie van..." is inderdaad niet meer echt origineel. En eerlijk gezegd boeit het mij echt niks wat anderen van een spel vinden; als het mij wat lijkt, koop ik het. Punt.
O ja, over nostalgie gesproken: 'k heb vorige week eindelijk weer 's King's Valley 2 van Konami uitgespeeld, op de MSX emulator. Puur sentiment
O ja, over nostalgie gesproken: 'k heb vorige week eindelijk weer 's King's Valley 2 van Konami uitgespeeld, op de MSX emulator. Puur sentiment
Pagina: 1