Toon posts:

Mpeg 2 dec

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
wuzzup!

Keb een mpeg2 decoder nodig,
2 vraagjes
1 is een hardware decorder echt zoveel beter dan een software dec?

2 Welke mpeg2 dec moet ik kopen ?

Verwijderd

Bedoel je niet een Mpeg2 Encoder, dus iets van tv/video naar mpeg2? Een echt goede Mpeg2 encoder is de DC1000 wel alleen vraag niet hoeveel hij kost.

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 29 september 2001 11:00 schreef D.Patty het volgende:
Bedoel je niet een Mpeg2 Encoder, dus iets van tv/video naar mpeg2? Een echt goede Mpeg2 encoder is de DC1000 wel alleen vraag niet hoeveel hij kost.
NEE IK BEDOEL EEN MPEG2 DECODER ! (voord dvd!)
IK BEN GEEN n00b of zo |:(

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07:10

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op zaterdag 29 september 2001 11:02 schreef dadm het volgende:

[..]

NEE IK BEDOEL EEN MPEG2 DECODER ! (voord dvd!)
IK BEN GEEN n00b of zo |:(
Volgens mij zit je shiftknop vast. Doe eens ff normaal man! Hij probeert ook maar te helpen hoor, wat ik aanvankelijk ook wilde doen (weet misschien wel wat nuttigs te vertellen). Maar op de een of andere manier heb ik daar veel minder zin in bij mensen die anderen zo uitkafferen. Vreemd :?.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• Edmond
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-12-2025
Rustig aan, misschien wordt je dan geholpen.

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 29 september 2001 11:22 schreef JvS het volgende:

[..]

Volgens mij zit je shiftknop vast. Doe eens ff normaal man! Hij probeert ook maar te helpen hoor, wat ik aanvankelijk ook wilde doen (weet misschien wel wat nuttigs te vertellen). Maar op de een of andere manier heb ik daar veel minder zin in bij mensen die anderen zo uitkafferen. Vreemd :?.
Sorry hoor meneer de moderator, ligt zeker aan mij maar ik heb het gevoel dat iedereen(vooral de moderators) hier errug snel op hun teentjes getrapt zijn.
Dus nu vraag ik heel aardig.
Is een hardware mpeg2 decoder echt zoveel beter dan een software?
Als ik 1 ga kopen , welke raden jullie me aan?

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:53

Exirion

Gadgetfetisjist

Op zaterdag 29 september 2001 11:26 schreef dadm het volgende:
Sorry hoor meneer de moderator, ligt zeker aan mij maar ik heb het gevoel dat iedereen(vooral de moderators) hier errug snel op hun teentjes getrapt zijn.
Hint : het ligt aan jou. Reageer niet zo oververhit als iemand iets zegt.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• tweakerbee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22:26

tweakerbee

dus..?

Hey. Hoe is het met je Matrix conspiracy? ;)

Vanaf een (uit m'n hoofd) PII 350 is het eigenlijk al niet meer nodig om een h/w mpeg2 DEcoder te gebruiken. Zeker niet nu de nieuwere videokaarten (voodoo3 geloof ik ook al) hardware motion compensation hebben. Het verschil is dan eigenlijk niet meer te zien. Soms hebben mensen het nog vanwege aparte TV-out op die decoders, maar dat is dan IMHO de enige reden.

You can't have everything. Where would you put it?

• Edmond
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-12-2025
Ik heb jouw eerdere vragen op dit forum gelezen:
Jouw toonzetting is voor mij zodanig, dat ik het niet vreemd vind dat jij dit soort reacties ktijgt.

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 29 september 2001 11:31 schreef tweakerbee het volgende:
Hey. Hoe is het met je Matrix conspiracy? ;)

Vanaf een (uit m'n hoofd) PII 350 is het eigenlijk al niet meer nodig om een h/w mpeg2 DEcoder te gebruiken. Zeker niet nu de nieuwere videokaarten (voodoo3 geloof ik ook al) hardware motion compensation hebben. Het verschil is dan eigenlijk niet meer te zien. Soms hebben mensen het nog vanwege aparte TV-out op die decoders, maar dat is dan IMHO de enige reden.
Jamar , ik heb een geforce 2 mx(dus daar zal wel motion compenzator in zitten) en nog zie ik kleine vlekjes in het beeld al ik een dvd afspeel (met powerdvd). Dus ik dacht als je toch betere kwaliteit hebt met een hardware dec dan ben ik mischien ook van die vlekjes af.

Verwijderd

Topicstarter
HALLO? wil iemand mischien nog een serieuse reply op mijn topic geven?

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01:29
Op zaterdag 29 september 2001 13:26 schreef dadm het volgende:
Kalm aan jij, kom morgen maar weer ff kijken, je hoeft niet elke minuut een reply te verwachten hoor.

• Jasper Janssen
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-04-2025
Op zaterdag 29 september 2001 13:26 schreef dadm het volgende:
To be brutally honest... Niet dus.

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 00:00

Sick Nick

Drop the top!

Kan aan mij liggen hoor, maar volgens mij heeft een GF2 MX een ingebouwde HARDWARE Mpeg 2 decoder.
Mijn GF2 PRO heeft het iig, maar volgens mij hebben zo'n beetje alle kaarten dat tegenwoordig wel.

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:32

Arno

PF5A

--> [forum=9] <--

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Pagina: 1