Toon posts:

[OC] FSB niet hoger dan 104 ??? huh

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ben de laatste tijd bezig met O.C. en van mijn bakkie. Maar ik vind het vreemd dat ik mijn FSB niet higer krijg dan 104 (zie specs onderaan) mijn multiplier staat nu op 11,5 en wil ook niet op 12 . heb een geen snelle core (ahfj of zoiets onbekends) maar dat zou toch voor mijn FSB niet uit moeten maken of wel.

Ik weet dat je met in stapjes O.C. en meer bereikt en doe dat dus ook. maar toch ik wil meer dan 1150Mhz.:9~

Iemand een paar tips.

P.s. mijn core word idle 43 en stressed zo'n 53 graden

Een weet iemand of er op mij MSI KT133 Pro 2a een 100Mhz 1,4Ghz AMD athlon kan. multiplier gaat tot 15 maar in het boekje staat supports 1,2Ghz procs. Dus ik denk dat het wel zal gaan maar ben niet helemaal zeker van mijn zaak.

• lvh
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02-11-2022

lvh

Een MSI kan dat aan...

Soms heb je geluk, soms niet. Is die MSI ook het bakkie waar je nu op bezig bent en waar je niet verder als 104 kan?

• lvh
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02-11-2022

lvh

Ik zou er niet op vertrouwen maar ik DENK dat ie het eigenlijk wel aan kan. Mijn mobo kan het zogezegd ook niet aan (A7V) maareuh een vriend heeft op hetzelfde mobo een TB 1.4 gezet works like a charm...

Wie weet is het mobo gemaakt voor de procs bestonden, maar kan het mobo het best aan?

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt zal het eerdaags miscien wel gaan proberen. Iemand nog een andwoord op mijn eerste vraag, (zie topic)

Verwijderd

Mijn MSI K7T pro2 komt niet hoger dan 107 MHz

Verwijderd

Slayer : Er kan wel een 1400 op een a7v, je moet alleen ff een bios update doen. Er liepen enkele topics over.

En over die msi : mobos met die Via Kt133 kunnen niet goed tegen een hogere fsb.

Verwijderd

Topicstarter
enig iedee waar dat door komt.

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:17
Op zaterdag 29 september 2001 10:53 schreef Dramamaster het volgende:
enig iedee waar dat door komt.
Dat ligt aan de VIA Northbridge, doe je niks aan.

Verwijderd

Topicstarter
Kut brug is dat man heb er alleen nog maar geziek door gekend. (eerst dat geziek met die 686B F!@#$%% nortbrige PCI latency drama Creative Live kaart cq. data coruption bug. en nou wil die ook al niet dat ik ga overclocken.) WIE IS ER NOU DE BAAS?????

• answer_man
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-05 11:47
Op zaterdag 29 september 2001 11:22 schreef Dramamaster het volgende:
Kut brug is dat man heb er alleen nog maar geziek door gekend. (eerst dat geziek met die 686B F!@#$%% nortbrige PCI latency drama Creative Live kaart cq. data coruption bug. en nou wil die ook al niet dat ik ga overclocken.) WIE IS ER NOU DE BAAS?????
ehm.... de fabrikant.....

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:17
Neem je een VIA Kt133A chipset kun je FSB instellen tot ver..
(werkend 160Mhz oid, kan meer zijn)
Pagina: 1