Toon posts:

Topline

Pagina: 1
Acties:
  • 112 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Wie heeft ervaring met Topline laptops??

• Reignman
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-11-2021
goeie laptops.. vooral die Viator 2600 met DVD B-) ziet er gelikt uit! Zijn ook niet errug duur... + extra geheugen en jaar garantie erbij is ook goedkoop nu..! Heb er zelf nu een.. als je meer wilt weten: rfockens@msn.com

• sorted.bits
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:46
Wel ervaring mee, ook wel goede, we hadden ze bij het stage bedrijf waar ik werkte. Euhm vrij stevig, TOEN (2 jaar geleden) waren er nog wel wat problemen met harde schijven geloof ik, maar de service was super goed toen.

• Roaming
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-08-2022

Roaming

Could not update your profile

Heb laast de amicus 3600 in mijn handen gehad voor een klant
(ja wij leveren ze aan klanten)
betrouwbaar, snel, service is ook OK

Dr Watson heeft niets kunnen vinden dat op een probleem zou kunnen wijzen

Verwijderd

Topicstarter
Alleen nog een dingetje,
Ik zie de 3600 1 ghz op internet staan voor 4100, maar...
Er zit geen lan in, kan je die er zo bij laten zetten ofzo??

Verwijderd

ja hoor gewoon zo'n pcmcia (mhh hoe was ie ook alweer?) kaartje erin prakken, netwerk tepel erin jetteren, spulletje ff instellen en tatatataaaa netwerk :)

dat komt helemaal goed!

/me zucht... ice wil ook een lappie :)

Verwijderd

De Amicus 3200 die ik heb gehad had vond ik persoonlijk geen lekkere touchpad hebben, vrij ongevoelig en de muisknoppen reageerden ook slecht. Voor de rest hebben ze volgens mij een prima prijs/kwaliteit verhouding

Verwijderd

Ik werk regelmatig met een Topline laptop en tot nu toe zonder problemen. Ik vind het apparaat prettig in het gebruik.

• renzo4000
  • Laatst online: 13-08 17:52
--== TOPLINE RULEZZZ ==-- Geloof mij ik ben nu al een 1/2 jaar trotse bezitter van een topline amicus 3600 1ghz met 256MB en niks geen problemen.

Mijn vader heeft een Dell maar die van mijn doet daar niks onder(vind hem zelfs beter)
TV-OUT RULEZZZ ook....

Dus met andere woorden KOPEN DAT DING !!!!

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

• Solarsparc
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02:43
De Amicus 3600 is ook met interne (mini-PCI) LAN te krijgen, je moet er alleen wel even om vragen. Intern is handiger dan constant slepen met een PCMCIA kaartje.

Verwijderd

Mijn hdd van mijn Topline is tot 3x toe gecrashed, dus of ik bzo tevreden moet zijn over Topline, maar toch hebben ze hem zonder gezeur tot 3x toe opgehaald, vervangen en weer afgeleverd, dus de service is toppie. Overigens denk ik eerder dat die hdd door hardhandigheid is gecrashed, ik nam hem namelijk elke dag mee op de fiets naar school en als ik pissig was moest die laptop het nog wellus ontgelden. Ik heb overigens een Topline 8000.

Daarnaast zit in die laptop gewoon los een PCMCIA LAN-kaartje, geen enkel probleem om hem er los bij te kopen later.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hem besteld.
De 3600 1 ghz versie met LAN er ook gelijk
met tas+externe muis
256 mb geheugen, 20 gb hd en de rest ook super in orde.
2 jaar on-site
4750,-
bedankt allemaal :)

Verwijderd

Ik weet het, late reactie maar beter laat dan nooit.
Ik had één van de eerste Amicus 3600 met 1 Ghz in Nederland en ik heb er spijt van gehad!

Het begon al bij de levertijd: ze hadden hem alvast op de prijslijst gezet toen ze hem nog niet konden leveren. Na 1 week crashte hij om nooit weer op te starten, bleken het moederbord én de processor kaduuk (!)

Na een maand of 4 begaf de batterij het: als ik m'n systeem standby zette en later weer opstartte dan werd de batterij niet meer gerefreshed zodat de laptop opeens uitfloepte als ik dacht dat de batterij nog halfvol was. Toen heb ik ze (boos!) gebeld en zei de helpdesk dat het m'n eigen schuld was! Omdat ik de batterij niet helemaal ontlaadde voor ik hem weer oplaadde. Lithium-Ion batterijen zijn daarvoor gemaakt notabene :( en bovendien werd dat zelfs aangeraden in hun handleiding!!! Mijn leverancier (Informatique :) ) wilde me wel een nieuwe accu tegen kostprijs aanbieden, thanx! Toen heb ik nog éénmaal een mailtje naar Topline gestuurd, dat ik het toch wel echt diep triest vond dat een batterij na 4 maanden stuk is (garantie 3 maanden). Dat mailtje ook naar Sales gestuurd en toen kreeg ik onmiddelijk een reply met excuses en het verzoek de defecte batterij op te sturen. Ik kreeg alsnog een nieuwe...

Nu, weer 4 maanden later, is mijn powermanagement weer om zeep, de computer sluit zichzelf soms af zelfs als 'ie aan het stroomnet hangt ...

Ik weet niet meer wat ik ermee moet doen, denk dat ik Topline vraag dat ding terug te nemen, op deze manier beleef ik er namelijk erg weinig plezier aan :'(

• renzo4000
Op vrijdag 25 januari 2002 15:07 schreef IJskoud het volgende:
Ik weet het, late reactie maar beter laat dan nooit.
Ik had één van de eerste Amicus 3600 met 1 Ghz in Nederland en ik heb er spijt van gehad!

Het begon al bij de levertijd: ze hadden hem alvast op de prijslijst gezet toen ze hem nog niet konden leveren. Na 1 week crashte hij om nooit weer op te starten, bleken het moederbord én de processor kaduuk (!)

Na een maand of 4 begaf de batterij het: als ik m'n systeem standby zette en later weer opstartte dan werd de batterij niet meer gerefreshed zodat de laptop opeens uitfloepte als ik dacht dat de batterij nog halfvol was. Toen heb ik ze (boos!) gebeld en zei de helpdesk dat het m'n eigen schuld was! Omdat ik de batterij niet helemaal ontlaadde voor ik hem weer oplaadde. Lithium-Ion batterijen zijn daarvoor gemaakt notabene :( en bovendien werd dat zelfs aangeraden in hun handleiding!!! Mijn leverancier (Informatique :) ) wilde me wel een nieuwe accu tegen kostprijs aanbieden, thanx! Toen heb ik nog éénmaal een mailtje naar Topline gestuurd, dat ik het toch wel echt diep triest vond dat een batterij na 4 maanden stuk is (garantie 3 maanden). Dat mailtje ook naar Sales gestuurd en toen kreeg ik onmiddelijk een reply met excuses en het verzoek de defecte batterij op te sturen. Ik kreeg alsnog een nieuwe...

Nu, weer 4 maanden later, is mijn powermanagement weer om zeep, de computer sluit zichzelf soms af zelfs als 'ie aan het stroomnet hangt ...

Ik weet niet meer wat ik ermee moet doen, denk dat ik Topline vraag dat ding terug te nemen, op deze manier beleef ik er namelijk erg weinig plezier aan :'(
Sorry dat ik dit oude topic weer naar boven haal, maar ik zit zelf ook met een groot probleem. Ik krijg namelijk willekeurig BSOD's (alles is al geprobeerd, er zijn al topics over geweest). Ik ben dan ook van plan morgen weer contact op te nemen met topline. De keren daarvoor (2x) is er eigelijk niks geconstateerd (het zou aan de software liggen) en hebben ze de cpu en memorybanks gereworked (??). Maar nu ben ik echt wanhopig hoe ik dit moet aanpakken (ze doen nogal moeilijk bij Topline) hoe is dat met jou afgelopen ??

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

• renzo4000
^kick^some ass ..... niemand ????

• Swa-baldie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19-06-2023
Hmm heb de topline viator 2300, werkt prima, als ie werkt!!!

heb em nu 2 jaar en heeft ondertussen meer onderdelen die jonger dan 2 jaar zijn. Nieuwe flop, nieuw geheugen, nieuwe moederplank en nieuwe processor... Verder is de service ook kut.. Heb 1x 2 1/2 maand :( !!!! op m'n laptop moeten wachten en werd gewoon aan het lijntje gehouden..

Verder is het een lekker laptop en zeker als je de prijs vergelijkt met de waren die je ervoor terugkrijgt.

• renzo4000
Op donderdag 27 juni 2002 12:14 schreef Swa-baldie het volgende:
Hmm heb de topline viator 2300, werkt prima, als ie werkt!!!

heb em nu 2 jaar en heeft ondertussen meer onderdelen die jonger dan 2 jaar zijn. Nieuwe flop, nieuw geheugen, nieuwe moederplank en nieuwe processor... Verder is de service ook kut.. Heb 1x 2 1/2 maand :( !!!! op m'n laptop moeten wachten en werd gewoon aan het lijntje gehouden..

Verder is het een lekker laptop en zeker als je de prijs vergelijkt met de waren die je ervoor terugkrijgt.
Maar hoe heb je het voor elkaar gekregen dat alles vervangen werd dan ??? ... ik ga ze vanmiddig namelijk weer bellen (en ben ik weer minsten een maand mijn klaptop kwijt).

btw, als mijn laptop werkt is het ook een fijn ding. Maar het is gewoon niet lekker meer werken achter dat ding als je zit te wachten op nog een bluescreen ... vooral met een film kijken is dat zeer iritant

• Swa-baldie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19-06-2023
Heb ut op de garantie gegooid...!

Ik betaal voor een werkende laptop niet voor een stuk schroot van 7500 piekies eeuh 3400 eurootjes

• AleXtc
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 06-07 14:43

AleXtc

Wannabe Pirat

Topline laptops;
leuke dingen maar als ik het over garantie en service moet gaan hebben dan heb ik nog wel een leuk verhaaltje voor je van ongeveer 3 velletjes.

En dat ging alleen nog maar over een batterij die direct bij aankoop al niet goed was.

Topline vertelde mij dat dat niet onder garantie valt.

Dit is een rampverhaal geworden van ongeveer 5 maanden. Ja je leest het goed ; 5 MAANDEN !!!!

:r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r

• renzo4000
nou wens me maar succes dan .... ik ga ze zometeen bellen ;(

• renzo4000
Op donderdag 27 juni 2002 13:36 schreef renzo4000 het volgende:
nou wens me maar succes dan .... ik ga ze zometeen bellen ;(
Ik heb net met Topline gebeld (2L international) en zeg gaan nu preventief de CPU + MAINBORD + GEUHEUGEN vervangen .... hopelijk gaat het dit keer weer goed.

Pagina: 1