GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT]
de nieuwste.... kheb heel netjes gekloot met een boot disk enz... maar doet het gewoon niet.
Verwijderd
Zoals je hier kunt lezen is ie speciaal voor overclockers en bestaat de kans dat ie niet goed werkt.
G*dv*rd*mm* zeg...
Ik verwachte dat ik zo wel mijn 10 gig terug zou krijgen die de bios niet ziet
Ik verwachte dat ik zo wel mijn 10 gig terug zou krijgen die de bios niet ziet
Verwijderd
Wat is dat voor ongein dan, ondersteund die nie eens een 40 GB schijfje? En misschien werkt versie 1.5 wel, standaard staat er volgens mij 1.44 op. Zorg wel voor een backup van je bios he.
Suc6
Suc6
Ennuh bios back up? How?Op zaterdag 29 september 2001 09:55 schreef InSaNe400 het volgende:
Wat is dat voor ongein dan, ondersteund die nie eens een 40 GB schijfje? En misschien werkt versie 1.5 wel, standaard staat er volgens mij 1.44 op. Zorg wel voor een backup van je bios he.
Suc6
Daar vraagt ie naar als je gaat flashen meestal (wel bij een Award BIOS iig)Op zaterdag 29 september 2001 09:57 schreef Yuri het volgende:
[..]
Ennuh bios back up? How?
Verwijderd
moet je ook ff in de bios de optie bios protection disabled setten dumbassOp zaterdag 29 september 2001 09:34 schreef Yuri het volgende:
Waarom lukt dat niet? Op MSI K7T 266.....
Zegt ie Chipset incompatable / en daarna zegt ie Make sure your bios isn't locked or write protected
Waar mag die dan staan? Ik heb me de pleuris gezocht naar die optieOp zaterdag 29 september 2001 10:18 schreef Tijn_3d het volgende:
[..]
moet je ook ff in de bios de optie bios protection disabled setten dumbass
Pagina: 1