A7V133 FSB > 133 hoe?

Pagina: 1
Acties:

• B-Force
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12:43
Wie weet de instellingen voor een A7V133 voor een FSB>133?
Ik heb in de search alleen maar threads kunnen viden over mensen die hun fsb zo hoog hadden, maar niks over de instellingen zelf. Iemand die ze weet, of weet waar ze staan?

• roelio
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

roelio

fruitig, en fris.

in je BIOS ...

AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!

• B-Force
Weet je ze ook van de dipswitches? Ik heb persoonlijk meer vertrouwen (stabiliteit) in oc'en mbv dipswitches dan BIOS...

Verwijderd

Die dipswitches zitten op je mobo aan de rechterkant van je geheugenslots, er zitten er 2, de linkse is voor de FSB en de rechtse voor de multiplier, bij de linkse jumper 3 omzetten en je FSB staat op 133, zie boekje dat bij je mobo zit.

Hoger dan 133 is dacht ik niet mogelijk via die switches, als iemand weet hoe het moet wil ik het ook graag weten.

• GreeTz
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 25-07 12:57

GreeTz

took the red pill

ja tweakers,

Vakmanschap is meesterschap

lees het boekje van je mobo ff door joh luiwammes ! heb je dit boekje niet, dan browse je nu direct naar asus en down je het daar in pdf formaat ??

Alleen:           DE GROETJES

• B-Force
Ja ik ben niet zo |:( als je denkt hoor...

Daar staan alleen de volgende snelheden in: 103-105-110-120-133

Ik wil hoger dan 133, overklokken, weetjewel??? |:(

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 24-08 15:17
Dan heb je pech, want de jumperinstellingen gaan inderdaad maar tot de 133 (jammergenoeg)..

Wil je hoger, dan zul je toch echt jumperless moeten werken..

• B-Force
Waarom kon dat eerder dan wel met de (ff uit me hoofd) K7-V -> kameraad heeft daarmee een FSB van >133 ... MET de dipswitches gedaan...

• B-Force
Niemand? Dit moet toch kunnen? :'(

Verwijderd

dat kan waarschijnlijk, maar dan moet je ff al de combinaties van de switches overlopen.
Waarom moeilijk doen? ik heb m'n A7V133 op 150mhz lopen ingesteld in de bios, het enige dat beter is als je het instelt op het mobo is de Vcore want dan kiest je moederbord niet eerst de standaardVcore en pas dan het ingestelde voltage

• B-Force
Op dinsdag 02 oktober 2001 21:11 schreef djxsane het volgende:
dat kan waarschijnlijk, maar dan moet je ff al de combinaties van de switches overlopen.
Waarom moeilijk doen? ik heb m'n A7V133 op 150mhz lopen ingesteld in de bios, het enige dat beter is als je het instelt op het mobo is de Vcore want dan kiest je moederbord niet eerst de standaardVcore en pas dan het ingestelde voltage
Bij mij pakt ie een FSB>134 niet vanuit de BIOS en doet ie 7*133 ook niet. Ingestled op mobo, doet ie dit wel. Daarom...
Pagina: 1