Toon posts:

Zwart-wit bij Twinview

Pagina: 1
Acties:
  • 73 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Jullie zullen wel blij zijn met de Computertotaal! aangezien jullie alle lastige vragen krijgen, maar ja, jullie hebben er wel het meeste verstand van, dus bij deze;

Mijn (Pine) GeForce2 MX 32MB Tv-out (S-video) aangesloten via s-video->scart plug geeft mooi kleurenbeeld als de TV of monitor als output device is geselecteerd, maar als ik TwinView (Clone) wil aanschakelen geeft hij ineens alleen maar zwart-wit beeld op mn TV.

In mijn handleiding staat gewoon beschreven hoe ik TwinView zou moeten gebruiken dus lijkt het me dat mijn kaart het wel aankan.

Ik gebruik de megeleverde drivers (6.50) omdat nieuwere versies tot nu toe helemaal geen beeld op mn TV konden toveren.

Help mij. :'(

• PsYgHo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-08 00:35
waarschijnlijk heeft geeft die op dat moment svhs out en ondersteunt die dat niet..

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

Verwijderd

Topicstarter
Nee, ik heb hem al. Ik heb op de website van Pine hun nieuwste drivers gedownload, die doen het i.t.t. andere Detonators wel.

Het was een dagje driverknutselen maar nu heb ik de clone in kleur.

• jahako
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21-08 17:40
Had gisteren ook zo iets, wel kleur op de tv en geen kleur op de video (diashow van foto's op band zetten) bleek dat het uit signaal van s-vhs naar composiet te moeten, daarna wel kleur via de video ingang.
Gr. J.
edit
Gebruik een svhs kabel die in een scartplug gaat voor de video, op de tv gaat de svhs plug zo in. omzetten van signaal kan je ergens in het display tabblad doen (softwarematig), voor de duidelijkheid.
edit

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22-08 21:05

Arno

PF5A

dubbel [topic=278778]

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Dit topic is gesloten.