Intentionally left blank
ah, toch besloten om te gaan
have fun! geniet er van! en doe geen dingen die ik ook nie zou doen
Veel plezier en doe Val de groeten
"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME
Veel plezier ennuh, provoceer wat AnandTech lui uit met je DPC shirtje
Cureseekers | There's something wrong with this yogurt
Verwijderd
Maandag morgen 10:00 locale tijd 
Ik zie je in je hotel
Ennuhhhh
Tuurlijk trekken we het DPC T-sjirt aan
Ik zie je in je hotel
Ennuhhhh
Tuurlijk trekken we het DPC T-sjirt aan
Val blijft thuis, ze moet werken dus bob komt alleen naar NYCOp zaterdag 29 september 2001 12:51 schreef -ProXy- het volgende:
Veel plezier en doe Val de groeten
Veel plezier man!
(Enneh, blij trouw zweren aan Grolsch, laat je niet verleiden tot rijstbier (Budweiser dus
))
(Enneh, blij trouw zweren aan Grolsch, laat je niet verleiden tot rijstbier (Budweiser dus
Veel plezier..
Grolsch ... jummie
Grolsch ... jummie
Wessie ... member of the Noizy Cows !!!
Hmm, Crispadamus in de USA 
Jammer dat we je voorspellingen even moeten missen, maar toch veel plezier in TA-land
Jammer dat we je voorspellingen even moeten missen, maar toch veel plezier in TA-land
ToeTerdeToeTToeT! | May the ToeT be with you | There is no ToeT | specs
Still the gentleman ;)
[Clan of ToeT]
Dat wordt moeilijk daar.Op zaterdag 29 september 2001 15:28 schreef B-Force het volgende:
Veel plezier man!
(Enneh, blij trouw zweren aan Grolsch, laat je niet verleiden tot rijstbier (Budweiser dus))
Pas ook op met de 'homebrews', de meeste zijn _niet_ lekker.
..so be wary of any man who keeps a pig farm..
Verwijderd
Niet boven een goed belgisch trapistenbiertje als je 't mij vraagt...
Maar da's dan weer mijn visie natuurlijk
Enne Crisp : goede reis... we'll miss your stats
Maar da's dan weer mijn visie natuurlijk
Enne Crisp : goede reis... we'll miss your stats
Ik zit nu dus in de EasyEverything @ 42nd street 
Het is een beetje frisjes om met teesjirt rond te lopen, maar morgen moet ik maar even doorbijten, want al bob ook zun sjirt aantrekt kan ik natuurlijk niet achterblijven
De reis is goed verlopen, en gelukkig merk je dat hier in NYC het gewone leven weer is opgepakt. Ik weet natuurlijk niet hoe het in downtown is, maar hier merken we er weinig van.
De koffie is niet te zuipen (veel te slap), en Grolsch heb ik ook nog niet gezien (wel heineken offcuz).
Greetz from the US of Apes
Het is een beetje frisjes om met teesjirt rond te lopen, maar morgen moet ik maar even doorbijten, want al bob ook zun sjirt aantrekt kan ik natuurlijk niet achterblijven
De reis is goed verlopen, en gelukkig merk je dat hier in NYC het gewone leven weer is opgepakt. Ik weet natuurlijk niet hoe het in downtown is, maar hier merken we er weinig van.
De koffie is niet te zuipen (veel te slap), en Grolsch heb ik ook nog niet gezien (wel heineken offcuz).
Greetz from the US of Apes
Intentionally left blank
Verwijderd
Crisp,
Op Broadway zit een Starbucks en die schenken redelijke koffie in verschillende smaakjes
Is 20 minuten lopen van hotel
Ennuh, ik wilde je ff bellen om te kijken of je goed was aangekomen maar dat hoeft nu niet meer
Ik zie je morgen om 10:00
Op Broadway zit een Starbucks en die schenken redelijke koffie in verschillende smaakjes
Is 20 minuten lopen van hotel
Ennuh, ik wilde je ff bellen om te kijken of je goed was aangekomen maar dat hoeft nu niet meer
Ik zie je morgen om 10:00
Pagina: 1