"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"
OK, maar ik heb hem pas net. Wat vond je er trouwens van.
"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"
Verwijderd
Ook dit weer was het spel weer zo donker dat ik er geen mening over kan geven.Op zaterdag 29 september 2001 01:55 schreef Neelon het volgende:
OK, maar ik heb hem pas net. Wat vond je er trouwens van.
ik vond 'm inderdaad erug donker, ik had m'n monitor helemaal open moeten zetten, en in het spel kon je de brightness niet eens instellen (express?)
Verder vond ik die motion detector niet echt werken. Als die beesten stil staan heb je er al niks meer aan. En als je eindelijk door hebt dat ze in de buurt zijn is het toch al te laat, dat ding werkte niet echt zo als het hoort had ik het idee.
Verder vond ik die motion detector niet echt werken. Als die beesten stil staan heb je er al niks meer aan. En als je eindelijk door hebt dat ze in de buurt zijn is het toch al te laat, dat ding werkte niet echt zo als het hoort had ik het idee.
had ik met AvP 1 ook, veel te donker, daardoor kwam ik niet uit de eerste gang, en heb ik het maar weer verwijderd
Verwijderd
Ik had em s'nachts binnen gehaald en meteen geinstalleerd.
Om 2 uur in het pikke donker de boxen extra hard gezet(leuk voor de buren) en playen die hap.
K hij's erg donker maar het word erg kick wanneer je die code hebt gekraakt. Het is dan net alsof je in een film speelt. Je hoort je teammates schreewen en je radar begint steeds sneller te piepen. Opeens komt er dan zo'n alien door het plafond breken.
Dit wordt echt weer rennen door die benauwde gangen met geen zicht voor ogen. Erg cool!
Om 2 uur in het pikke donker de boxen extra hard gezet(leuk voor de buren) en playen die hap.
K hij's erg donker maar het word erg kick wanneer je die code hebt gekraakt. Het is dan net alsof je in een film speelt. Je hoort je teammates schreewen en je radar begint steeds sneller te piepen. Opeens komt er dan zo'n alien door het plafond breken.
Dit wordt echt weer rennen door die benauwde gangen met geen zicht voor ogen. Erg cool!
Ik vond de GFX (belichting was in APV1 beter!) niet zo bijzonder, de gameplay en spanning dus te meer!
Niet op voorraad.
Verwijderd
Het spel draait nu ook op de lithtech engine (No one lives forever) en gebruikt dus een ander belichtings syteem. Hoewel ik het nu veel greepier vindt met alle andere effecten.Op zaterdag 29 september 2001 12:20 schreef edward2 het volgende:
Ik vond de GFX (belichting was in APV1 beter!) niet zo bijzonder, de gameplay en spanning dus te meer!
kan em niet vinden op fileplanet?
[Eos 50D] [Tamron 11-18] [Canon 24-85] [Canon 50 1,8] [Sigma 70-200 2.8] [Speedlight 580EX]
I know, ik heb een beetje verdeelde gedachten over de litechengine, de textures op zich zijn wel mooi, maar dingen zoals corona's, volume belichting, schaduws ect. vind ik niet goed tot uiting komen en bij veel actie wil de engine nog wel eens haperen, had ik bij NOLF ook.Op zaterdag 29 september 2001 12:26 schreef ctrl-alt-delete het volgende:
[..]
Het spel draait nu ook op de lithtech engine (No one lives forever) en gebruikt dus een ander belichtings syteem. Hoewel ik het nu veel greepier vindt met alle andere effecten.
Een voordeel van deze engine is, dat er veel geometrie in zit, dus lekker veel detail in de levels en alles is 3d randen van deuren richels noem maar op.
Hier is hij http://www.spelletjesgarnaal.be/demos/archief/demoarchiefaction9.html
Fileplanet zou eens wat aan de indeling van de site moeten doe, bv op letter zoeken onder demo, zoals 3dfiles had
Niet op voorraad.
He heb je de films (Alien 1 t/m 4 + Predator 1 en 2) gezien?Op zaterdag 29 september 2001 11:48 schreef Rappie het volgende:
had ik met AvP 1 ook, veel te donker, daardoor kwam ik niet uit de eerste gang, en heb ik het maar weer verwijderd
Zo ja, vondt je ze goed,... ja?
Waren ook erug donker hebben ze dus over gebracht in het spel.
AvP bijna uitgespeeld (Ja helemaal ook Directors Cut -met z'n 4en-) alleen de marines nog niet (is misschien ook niet te doen )
Verwijderd
Ik vondt de demo erg tegenvallen. Ok de sfeer is er wel, maar die aliens zijn wel erg dom. Ze lopen niet goed en het geluid valt ook tegen. De wapens klinken heel anders dan je ze hoort in de film. Maar omdat dit een demo is heb ik nog goede hoop
Hoe is de snelheid van het spel in vergelijking met AvP1? Ik vond dat deel 1 veel te snel ging. Vooral die aliens gingen zo ontzettend hard dat het niet meer leuk was. Bovendien wisten de aliens je altijd te vinden, ook al zat je verstopt...
Eigenlijk vind ik de films beter dan het spel, dus AvP2 moet wel van heel goede huize komen om echt aan te slaan IMHO.
Eigenlijk vind ik de films beter dan het spel, dus AvP2 moet wel van heel goede huize komen om echt aan te slaan IMHO.
Fileplanet, top50 demo's, ergens op plaats 15 ofzo. Suc6.Op zaterdag 29 september 2001 12:51 schreef answer_man het volgende:
kan em niet vinden op fileplanet?
Moet je ook s'nachts spelen ..... Geen enkel spel heeft de sfeer van AvP
Pik donker , geluid wat harder ...... echt super
zoveelste slachtoffer van Casema................... :(
Heeft iemand ff een snelle link voor me, behalve Fileplanet?
Verwijderd
Zoek het ff op: ftp://ftp.darenet.dk/mirrors/mirror.gamingplace.com/files/Op zondag 30 september 2001 10:22 schreef Lampie het volgende:
Heeft iemand ff een snelle link voor me, behalve Fileplanet?
zie sig en de rest volgt...
www.avpnews.com
?
www.avpnews.com
Pagina: 1