Optische muis + CS + resolutie (anders instellen?)

Pagina: 1
Acties:

• The PyroPath
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-09 16:52

The PyroPath

Go Tweak your ass off

Topicstarter
Ik heb een Logitech Mouseman Optical Ifeel en heb in windows mijn gevoeligheid op maximaal staan. Als ik in cs de getallen verander of het balke verschuif word hij wel gevoeliger maar niet zoals ik het wil:

Ik wil namelijk dat de stapjes kleiner worden, zodat ik precieser kan richten, in windows zijn de stapjes heel klein als ik de muis hel klein stukie beweeg gaat hij een heel klein stukje van zijn plaats. Als ik datzelfde in CS doe is dat stapje vrij groot, te groot voor lange afstanden :(

Weet iemand een manier om dit aan te passen of ligt het aan de muis?

Alvast bedankt

Breek je nek voorzichtig

Verwijderd

Je DPI van je muis is dan niet zo super. Je zou je PS/2 poort kunnen oc'en. Misschien werkt dit. PS/2 rate heet dat progje als ik het me goed herinner.

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 11-11 08:30
De I-Feel werkt op USB poort. Dus dan helpt het niet veel he , als je je ps/2 poort rate verandert. :)

Verwijderd

Normaal krijg je er toch zo'n converter bij?
Bij mijn boomslang en microsoft optical wel tenminste.

• NaLiN
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

NaLiN

Muziek moet ragge

via console je sensitivity instellen

"sensitivity 3"

bijvoorbeeld of ander getal kan zelfs met 1000 comma getallen dus dat gaat wel precies

hallo

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 11-11 08:30
Op zaterdag 29 september 2001 13:07 schreef Aico het volgende:
Normaal krijg je er toch zo'n converter bij?
Bij mijn boomslang en microsoft optical wel tenminste.
Ik weet het niet zeker, maar volgens mij werkt de Ifeel alleen maar op USB.

Verwijderd

Ooh ja dat kan wel. Tis natuurlijk zo'n super nieuwe technologie. Via de USB kun je er volgens mij niks aan doen. Dat ding heeft een bepaalde DPI.....daar kun je niks aan veranderen.
Pagina: 1