Kyro2 tv-out probleem

Pagina: 1
Acties:

• jhead22
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Kep een Club 3D kyro 2 kaartje gekocht en deze werkt prima. Mooie 2d kwaliteit (veel mooier dan geforce 2mx) en ook best lekker snel... Kweet nog niet of ie idd sneller is dan de 2mx.

Maar kep troubles met de tv output.

Kep een zo'n speciale svideo kabel naar mijn scart ingang van mij tv lopen. Werkte altijd prima bij de 2mx. Video kaart zet ik op tv en monitor en op pal B etc.. resolutie op 800x600 60 hz maar nu krijg ik beeld op me tv wat flikkerd, beweegt en heel onscherp is en met weinig kleur. Zet ik hem op ntsv ofzo.. dat amerikaanse.. dan heb ik strak beeld alleen zwart wit en dit is ook normaal.. Kep al van alles geprobeerd en de search gebruikt maar nergens vind ik t antwoord.. Kent iemand dit probleem :?

Kep nu de nieuwe 3.0 drivers van www.powervr.com en heb ook de oude van de cd geprobeerd.

Tis trouwens wel heel irri dat als ik de tv kabel in t kaartje laat dat ik bij t opstarten alleen beeld heb op tv en niet op de monitor. Hij reageerd ook niet op de win instellingen :( Zit er een foutje in t bios van die kaart ofzo :?

• jhead22
  • Niet online
Niemand ?

ik vind trouwens het 2d beeld op de monitor ook erg onrustig...
op 1024 x 786 100 hz op mijn iiyama monitor zie je de lettertjes trillen :(

Verwijderd

De ramdac van die powercolors zijn niet zo goed, dat verklaart dat trillen. Maar dat van die TV-out weet ik niet.

• jhead22
  • Niet online
Kep de kaart omgeruild voor een hercules geforce 2mx... dees werkt tenminste wel goed.

Voor alle anderen: Club3d en powercolour kyro2 kaarten zijn bagger :'(

Verwijderd

Dat is IDD zo! Mijn powercolor niet duur maar absoluut geen GOEDkoop zorgde voor diagonale lijnen over mijn beeldbuis!