Space Promotion ?!?!? :?

Pagina: 1
Acties:

• Marv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11-06 06:52
Ik vroeg me af of er iemand hier nog iets besteld heeft bij space promotion (www.space-promotion.nl) de laatste tijd.

Het zit namelijk zo:

Ik heb daar een tijd geleden een msi k7t pro2 moederbordje gehaald... dat werkte fijn enzo.. tot ie er opeens mee ophield :? (waarom weet ik niet maar ja)
Garantie had ik nog... dus ik terug naar space promotion...

"We sturen 'm op. Waarschijnlijk krijg je een msi k7t turbo want de pro2 wordt niet meer gemaakt. Voor de tussentijd kun je dit Abit kt7a moederbordje even lenen."

Geweldig, een leenbordje voor de tussentijd... (niet sarcastisch opvatten dus :P )

Dat was dus op 2 juli.... ze zouden een paar dagen later op vakantie gaan tot 28 juli of zo. Omdat ik een leenmoederbordje had was dat niet zo erg... toen ik op 13 september nog steeds niet gehoord had heb ik een mailtje gestuurd.... geen reactie.
Vorige week vrijdag (21 september) nog maar een mailtje... weer geen reactie... vandaag (28 september) proberen telefonisch contact te krijgen.. weer niet??? :? :?

Is er iemand hier die nog contact met ze gehad heeft? Bestelllingen/Telefonisch/EMail/Retourzendingen/Whatever.. of zijn ze gewoon failliet aan het gaan :? :?

Zit nu dus nog steeds op dat leen moederbordje en dat loopt om de haverklap vast en de 3e geheugenbank is gaar |:(
Ik wil m'n msi moederbordjeeeeeeee :(

(als dit topic verkeerd geplaatst is gewoon verplaatsen svp :) )

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Ik heb mijn mobo er ook vandaan, was na 2 maanden kaduuk. Even bellen, opsturen en 3 dagen later een nieuwe in huis :) Bij jou is het dus heel erg fout gegaan... Bedrijf is iig niet failliet, vriend van mn heeft 2 dagen geleden nog een monitor van ze gehad.

Gewoon blijven bellen, je zal hem vast wel te pakken krijgen. :)

• Marv
Op zaterdag 29 september 2001 00:02 schreef Pollewob het volgende:
Ik heb mijn mobo er ook vandaan, was na 2 maanden kaduuk. Even bellen, opsturen en 3 dagen later een nieuwe in huis :) Bij jou is het dus heel erg fout gegaan... Bedrijf is iig niet failliet, vriend van mn heeft 2 dagen geleden nog een monitor van ze gehad.

Gewoon blijven bellen, je zal hem vast wel te pakken krijgen. :)
Moet wel want dit moederbord is dus echt gaar volgens mij... of het is wat anders maar dat kan ik als ik m'n nieuwe krijg dus mooi testen... morgen nog maar eens gaan bellen dan.

M'n pc loopt nu de hele tijd in spellen gewoon ram vast... winamp speelt door maar het beeld staat stil en kan niet meer naar windows. Was vanmiddag Homeworld Cataclysm aan het spelen en toen liep ie ook vast.. vlak voor ie vastliep ging het geluid opeens heel gaar doen en hop... beeld bevriest en compu moet gereset worden.
Net voor ik de honden ging uitlaten de computer op de screensaver gezet en toen ik terugkwam was ie weer vastgelopen :(

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

Verwijderd

Ik heb er een Enermax vandaan, en fingerguards.

• KaMiKaZe
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-07 16:34
wel vaag dat ze niet netjes even de e-mails beantwoorden dan :?

Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.

Verwijderd

Ik heb er ook weleens wat weg gehaald en altijd binnen een dag of maximaal 2 een reactie gekregen.

Zolang je iets van hun gedaan moet hebben altijd aardig blijven. Anders heb je een probleem.

Heb je alles binnen scheld er dan maar op los :)

• Marv
Op zaterdag 29 september 2001 02:25 schreef Bamibal het volgende:
wel vaag dat ze niet netjes even de e-mails beantwoorden dan :?
Jah eigenlijk wel... daarom vroeg ik me af of er nog mensen contact gehad hebben met ze... maar ik ga vandaag nog eens ff bellen :)

• Dr.Q
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18-07 16:21
Heb er een keer een nieuw abit KA7 mobo gekocht wat achteraf 2ehands en kaduuk bleek te zijn, veel gekloot, kreeg geen nieuwe, wel geld terug, bah...bummer voor Space Promo hoor...

Inmiddels onderdeel van de huisraad... ;)

• Marv
Op zaterdag 29 september 2001 11:28 schreef Dr.Q het volgende:
Heb er een keer een nieuw abit KA7 mobo gekocht wat achteraf 2ehands en kaduuk bleek te zijn, veel gekloot, kreeg geen nieuwe, wel geld terug, bah...bummer voor Space Promo hoor...
Ik heb er al vaker iets gekocht en dat werkte allemaal prima... alleen dit is ff minder... voor de rest een toppie zaak hoor...

• Marv
Net ff gebeld...

Ze vonden het vreemd dat het zo lang duurde (ja ik ook :P ) maar het zou maandag behandeld worden.

Krijg dus binnenkort een nieuw moederbordje *D

• Remi
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08-08 17:19

Remi

Moo!

Misschien heeft hij het druk of zo. Mijn mailtjes werden altijd meestal binnen 3 uur beantwoord. En de levering van m'n Coolermaster case verliep ook zonder problemen.
Pagina: 1