Leadtek Geforce 2 pro Bios problemen...

Pagina: 1
Acties:

• svanzon
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-08 15:07
Ik heb een Winfast geforce 2-GTS Pro van leadtek. MAar nu ging er ineens iets mis met mijn pc en gebeurde er iets. Ik starte mijn computer gewoon opnieuw op en ineens allemaal balken van boven naar beneden en windows start wel op maar krijg geen beeld. Nu heb ik mijn pci videokaart erin gestopt om te kijken wat er met die geforce fout was.

Maar toen ik ging kijken kon ik niks vinden en ben alles nagegaan driver gecheckt. Detonators en weet ik het allemaal maar nog geen resultaat. TOen had ik mijn harde schijf geformateerd en ja hoor nog steeds geen effect.

Nu dacht ik dus dat het dan alleen nog maar de bios kon zijn of een fysieke fout. Ik gezocht naar een bios kon er de originele niet vinden maar wel nieuwe ook van Leadtek dus van de makers van de kaart. Ik probeer die bios zegt hij dat de proms fout zijn ofzo. Wat kan ik hier aan doen of kan ik de bios clearen ofzo en dan de originele er weer opzetten of kan dat niet.

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.

• TTLCrazy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09:37

TTLCrazy

Listen to Frankie

ik weet nie of je hier iets aan hebt, maar ik heb zelf ook zo'n ding en ben op zoek gegaan naar drivers en biossen en kwam toen op een japanse? site van leadtek waar deze allemaal online te vinden zijn.

het url is http://152.104.252.26/china/index.htm

alles is in het japans/chinees? dus het is wel ff zoeken.

het handigste is om in het linker rijtje de 4e optie van boven te kiezen en daarna in de plaatjes rechts het plaatje linksboven (plaatje van koeler van videokaart)

hmm ik hoop dat dit een beetje duidelijk is en anders hoor ik het wel.

btw er staan daar 2 biossen 1 voor 5 ns mem en 1 voor 5.5 ns mem. tis wel belangrijk dat je de goede pakt :)

just imagine: war breaks out and nobody turns up... SPECS - Ajaxied