Toon posts:

TVout op ViperII

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey ppl!
Ik heb gezien bij search dat er al aardig wat topics over zijn geweest, maar ik heb zeer weinig tot nix kunnen vinden over de tvout van een VIPER2! Duzz vandaar deze vraag:
Ik heb net met het id divxjes op m'n tv te bekijken een kabel gekocht voor m'n Viper2 (met tvout :)) Na hier gesearcht te hebben bleek dat ik een svhs kabel nodig heb, dus die heb ik nu (met ingebouwde audio, naar scart, 75,-!!)
Alleen nu geeft ie ZWART/WIT!!! Echt matig!! Maar ik weet niet zo goed waar dat dor komt.. Videokaart/kabel/tv/comp..??? Duzz heeft iemand hier ervaring mee watbetreft VIPER2??!! Kan diegene mij dan ff helpen?? :)
Alvast bedankt!

Verwijderd

Topicstarter
Hmmz, vaag! Heb een beetje instelling lopen kutten en wat geupdate enzo en nu is ie wel in kleur!
Kan alleen nog wel wat tips gebruiken voor beste kwaliteit!
Iemand ervaringen??

Verwijderd

ik help morgen misschien ben nu te moe voor ViperII talk

• randje
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

randje

LOiK

kan je tv wel svhs aan?

want ws hebje zo'n svhs plug op je viper2 en die verloopt dan naar een scart in je TV

als die scart geen svhs aankan, tja dan moet je het toch met die andere tv out doen

Verwijderd

Topicstarter
w8, ik weet nu waar het aan ligt:
had em eerst op s-vhs staan, toen gaf ie zwart wit
hij staat nu op composite en hij geeft kleur!
Alleen wel vaag, de composite gaat nu door de s-vhs uitgang door een s-vhs kabel naar mijn tv...
Heb trouwens ff gekeken, en het schijnt dat alleen nieuwe tv's s-vhs ondersteunen. Nu hebben mijn ouders net een nieuwe tv, maar bij hun geeft ie ook zwart wit!!

Vaag..

• Haaguit
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-07 13:29

Haaguit

HBZNPLT!

Ben bang dat je voor jan l*l die SVHS kabel hebt gehaald. Had ik ook eerst, maar gewoon 3 tulpjes naar de video werkt (bij mij althans) het beste. SVHS heeft alleen zin bij een SVHS video die ook een SVHS ingang heeft. Bij een normale VHS is een SVHS niets meer dan een veredelde tulp stekker. De viper 2 geeft namelijk geen geluid mee, en daar is de SVHS ook goed voor. Je gebruikt met de SVHS maar 1 adertje nu.

Snelle pc | 40D achterdop voor lenzen

• VivaAtloni
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-08 12:45
je bedoelt waarschijnlijk s-video ipv s-vhs. Het probleem is dat je televisie het niet ondersteund. Je kunt het makkelijk checkken door even op de tv te kijken of er een s-video jack opzit. Zo ja, dan is hij wel compatible, maar je geeft eigenlijk zelf al aan dat het beeld zwart-wit is, dus niet s-video compatible! Dus gewoon composite gebruiken!

30x sf175s + gw5000-dt op oost

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

Dan had je die S-VHS kabel ook niet hoeven kopen :D

is BTW al heel vaak genoemd waarom je met S-Video/S-VHS zwart/wit beeld kan krijgen...

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

Verwijderd

Topicstarter
ik zal het nog ff uitleggen:
die kabel is best ok hoor, want er zit ook een audio jack op voor naar m'n geluiskarrt en dus heb ik alles in 1. En hij eindigd in een scart aansluiting..
Pagina: 1