Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

UT Problemen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als ik Unreal Tournament start word meteen als de intro begint de monitor uitgeschakeld. Als ik dan op menu (op de monitor) druk staat er Out of range.
Ik kan alleen spelen als ik start in Safe Mode en dan in window ga spelen.

Weet iemand hoe ik dit weer goed kan maken?

Ik heb:
PII 333MHz.
192 MB SDRAM
Creative Voodoo 2
Soundblaster Live

Verwijderd

Ik denk dat je videokaart een signaal naar je monitor stuurt die buiten de specificaties van je monitor ligt. Je zal dus de vernieuwingsfrequentie bij die bepaalde resolutie moeten verlagen.
Spelvoutje

Verwijderd

Topicstarter
Je hebt gelijk. Nu doet hij het weer.
Bedankt.

Verwijderd

er was een topic waar geheime deuren in UT stonden. kan iemand mij die nog ff vertellen, want de topic is gewist :(
ik had UT nog niet en het kon me nix schelen en nu wel nu ik UT heb. :)

Verwijderd

Hey, GDI

Die topic had ik geplaatst. Alle antwoorden kwamen er vooral op neer dat je de velden in je UT editor moet openen en ff goed door te spitten. en ook alleen in een veld gaan staan help nog wel eens, gewoon een beetje op muren enz knallen.Ik ben er wel achter gekomen dat de beste manier gewoon spelen via het net is en goed opletten waar de deurtjes opengaan en in die buurt gaan knallen als een beest tot je de goede plaats raakt.

gr. Wolfman

p.s. Bij een paar velden in 4.05(bonuspack) zitten gewoon knoppen die duidelijk zichtbaar zijn, maar daar is het weer zoeken naar het nut van de knop....je ziet namelijk niet waar wat opengaat.

Verwijderd

Goed op de bots letten, die weten de meeste secrets ook wel te vinden.

Of online goed opletten op die gasten die bovenaan de lijst staan, want die maken meestal goed gebruik van de secrets.

trust me, I know ;)

Verwijderd

thanx. ik heb ook een keer meegemaakt dat ik dus ergens rondliep (weet niet welk level) en ineens kwam er iemand uit de lucht vallen (bij wijze van spreken) hij stond ineens achter me. ik zag hem ergens uit komen maar toen ik er naar toe ging was het een muur. ik ben er toen jammergenoeg niet achter gekomen hoe je daar moest komen :'(
Pagina: 1