Wat specs betreft wel iig.
heb zelf geen ervaring met de sky notebooks
heb zelf geen ervaring met de sky notebooks
hmm geen build in 10/100 Nic en 128 mb is wat krap en geen writer. met die opties kost hij 5000 piek. Ik vindt dat nog veel.
en ook geen goede videokaart, shared memory
en ook geen goede videokaart, shared memory
Verwijderd
Neem idd een Geforce GO videochip er in.
En een NIC, maar je kan ook een 3Com PCMCIA kaart kopen.
Probeer hem wel wat goedkoper te krijgen.
TIP Zoek 2ehands.nl
TIP Zoek 2ehands.nl
Ziet er leuk uit alleen:
* Wel een beetje duur, volgens mij kan je wel soortgelijke systemen krijgen voor een scherpere prijs.
* Is het niet beter om een Pentium III te hebben in een laptop i.p.v. een Athlon ? (stroomverbruik)
* Wel een beetje duur, volgens mij kan je wel soortgelijke systemen krijgen voor een scherpere prijs.
* Is het niet beter om een Pentium III te hebben in een laptop i.p.v. een Athlon ? (stroomverbruik)
goedkoper kan ik het niet krijgen via PC-prive projectOp vrijdag 28 september 2001 22:45 schreef Tresco het volgende:
Neem idd een Geforce GO videochip er in.
TIP Zoek 2ehands.nl
Maakt niets uit, het gaat hier om een Mobile Athlon 4 met PowerNow! (speedstep voor AMD's). Deze zijn minstens net zo zuinig als Mobile P3's. (Hoe vaak moet ik dat nou nog zeggen* Is het niet beter om een Pentium III te hebben in een laptop i.p.v. een Athlon ? (stroomverbruik)
Dit model (Sky) is inderdaad een beetje duur, in een lagere prijsklasse (met vergelijkbare specs) zit o.a. de Compaq 1216EA.
Enne, een GF2Go in dit systeem? Vergeet het maar, dat levert Sky echt niet. Die krijg je op dit moment alleen in bepaalde Dell en Toshiba modellen.
Verwijderd
pc privé ook nog? misschien is het dan wel eens heel verstandig om bij Dell te kijken en te shoppen
Betere specificaties, betere service... betere ervaringen
Echt een aanrader wat mij betreft!
Pagina: 1