CS is frustrerend geworden...!

Pagina: 1
Acties:
  • 119 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Flapmo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14:48

Flapmo

and back is gigi!

Topicstarter
Soms of eigenlijk 9/10 kills tegenwoordig raakik gefrustreerd, steeds weer die lame headies in CS. Wordt er stapelgek van, jjij schiet met een colt m4a1, knaltie in 1 schot van een glock je hoofdcellen weg, ARG.

(ga nou niet zeggen je springt niet enzo, da doek wel..)

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

Verwijderd

OK, en dus..............................?

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

Topicstarter
Dus wassik gefrustreerd omdat ik het wil spelen en ik speelde het en kreeg weer tig headies en toen kapte ik en wa gefrustreerd dus poste ik dat ff...

Maaruh is je niet opgevallen dat die headie's wel erg veel voorkomen nu? Een tijd gelee zou ik bijna Ch**t** roepen

• Ronnie_T
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-06 23:57

Ronnie_T

Shangri-La

Ik denk dat het een bug is in CS 1.3
[topic=237090/1/25]

Intel Forever. Specs. DKJJPQKU

Verwijderd

ach kan beter mp5 kopen in 1.3 lekker cheap en raakt er op longrange evenveel mee als colt en ak

Verwijderd

Tja check mijn sig, heb niet echt de kans gehad om 1.3 goed te testen, maar omdat CS zo veel wordt gespeeld vallen de kleinste veranderingen op.

Volgens sommigen is het slechter geworden, maar wat kun je eraan doen, je kunt het niet oplossen, dus dat bedoelde ik met mijn reactie van 'je moet maar zoveel mogelijk aanpassen'.

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

Topicstarter
Hoe pas je je aan als je ongeveer 1 minuutje/rondje speelt, en dan weer een headie krijgt, keer op keer, dan is aanpassen moeilijk :(, frustraties..

Waarschijnlijk heb je gelijk or, isset gewoon wennen maar wel zwaar klote aangezien ik in een gevecht altijd sprong.

• Knakker
  • Laatst online: 20:50
Dat vind ik nog niet eens zo frustrerend...

Het frustrerende vind ik dat er aimbots zijn die echt werken, en ze zijn ZO makkelijk te vinden, echt niet te geloven.

Ik heb er eens eentje gedownload, geinstalleerd en ja hoor: feilloos. Tik in "bot_aim thigh" (heupen) en gaan met die banaan. En 100% PB proof...

Maar ja, je doet er niets aan. Behalve een ander spel gaan spelen.

Geef mij maar een Warsteiner.

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
ik heb precies hetzelfde als Flapmo.. elke keer als ik CS speel raka ik weer helemaal gefrustreerd omdat ik door de eerste de betste n00b een heady krijg :r Vroeger stondik altijd positief met scores als 30-10 ofzo en nu is het constant 10-20 enzo.. ik snap niet hoe het komt maar CS begint steeds meer te zuigen. bij echt 90% van mn deaths is het door een gore mazzeln00b die met alleen maar mazzel me killt.. geen f*ck meer aan zo. en dan heb je ook nog aimbotters en wallhackers die je altijd te snel af zijn :r :r :r :r

hierom speel ik ook bijna geen CS meer.. ik weet gewoon dat ik beter ben en toch killen ze me :( :r |:(

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-11 02:35
ik spring 'altijd' om kogels te ontwijken, dat was mijn taktiek, nu moet ik gaan bukken, want als je springt is je kop tot onderaan je benen ofzo, dus altijd bijna een headshot, of de laatste kogel komt in je teen. En ti's heel moeilijk om te bukken, want als ik buk, slide en schiet, kapt m'n computer ermee, en hoor piepjes uit m'n mammaplank komen |:(

Dus CS 1.3 is voor mij zo goed als onspeelbaar.

Verwijderd

ja, ik weet waarover jullie het hebben :'(

Maar ik probeer toch te blijven spelen

Verwijderd

GRRRRRR, altijd die domme lame kut excuses ook !!
Speel gewoon dat spel en zorg gewoon dat je zelf ZO goed wordt dat niemand je meer kan killen.
Mazzel heeft iedereen, gewoon doorspelen zonder kwaad te worden of te gaan zeiken.
Verziekt de sfeer en je gaat er alleen nog maar minder van spelen.
Heb je op publics ook altijd met van die jochies van 14jr, denken dat ze zo geweldig goed zijn en als ze dood gaan is de ander een n00b, cheater of whatever.
GEWOON SPELEN ZONDER ZEIKEN !
Ook altijd de nieuwe versie de schuld geven van je zwakke spel :r :r

My words....

Verwijderd

Op zaterdag 29 september 2001 14:08 schreef 0Geasto0 het volgende:
GRRRRRR, altijd die domme lame kut excuses ook !!
Speel gewoon dat spel en zorg gewoon dat je zelf ZO goed wordt dat niemand je meer kan killen.
Zelf speel(de) ik het sinds beta 1 (ik dacht een week nadat het uitkwam). En ik baal al geruime tijd (beta 5 en hoger) van die nieuwe 'features' die zogenaamd de gameplay ten goede moeten komen. Het CS team is echt de verkeerde weg ingeslagen door het spel newbie-vriendelijk te maken. Begrijp me niet verkeerd, van mij mag iedereen 't spelen (the more the merrier), maar dit is ronduit belachelijk.
Mazzel heeft iedereen
Klopt, maar dit is geen mazzel meer te noemen.
Ook altijd de nieuwe versie de schuld geven van je zwakke spel
Ik denk dat je beter kunt zeggen dat de nieuwe versie iedere keer je spel zwakker maakt.

Afbeeldingslocatie: http://www.smilies.nl/rough/xyxgun.gif

• Loev
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-10 07:34
NU CS 1.3 met nog meer luck en nog mer kans op Headshots.
SLOGUN: Elke newb kan nu Cs spelen.

Sorry hoor maar cs was cool tot 5.2 of 6.0 (6.1) daarna is het echt geen flikker meer aan, moest je bij beta 5.2 nu goed met bursten schieten kan je nu rustig door blijven knallen.
Daarom speel ik nu ook OFP

• Marijn_S
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ja ik word hier ook zo pissig om, ik weet niet wat het is, maar raken doe ik niet meer :(

vooral met de mp5 is niets te beginnen meer, maar ook AK bursts van afstand, NIETS raakt, terwijl ik echt niet scheel schiet..

Ik speel nu CS sinds beta 2, het was bij vooral bij CS 1.1 wel even wennen, maar daar had ik nog vrede mee. Maar nu, CS 1.3, er klopt gewoon iets niet hoor :(
Wat ze er nou mee gedaan hebben weet ik niet, maar het staat mij niet aan!

System specs - Ik word blij van knipperende lichtjes.

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19:37
kben bij beta 6.1 gaan spelen, en toen had je iid nog veel minder last van cheaters..
5.2 schijnt de beste beta te zijn geweest.. ik heb hem nooit gespeeld. iig zijn updates lang niet altijd positief, en het spel toegankelijker maken is bull shit. Dan verdiep je je er ff in... en kan je echt goed worden, en niet direct goed beginnen. Dat is toch het leuke aan online spellen, goed worden?

Verwijderd

Op vrijdag 28 september 2001 23:59 schreef Knakker het volgende:
Dat vind ik nog niet eens zo frustrerend...

Het frustrerende vind ik dat er aimbots zijn die echt werken, en ze zijn ZO makkelijk te vinden, echt niet te geloven.

Ik heb er eens eentje gedownload, geinstalleerd en ja hoor: feilloos. Tik in "bot_aim thigh" (heupen) en gaan met die banaan. En 100% PB proof...

Maar ja, je doet er niets aan. Behalve een ander spel gaan spelen.
over cheaters moet je niet zeuren die moet je gewoon 0wnen

• mulder
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:00

mulder

ik spuug op het trottoir

Wat ik dus hier lees, is dat de noobs beter zijn geworden en de hele tijd headshots krijgen, en de zogenaamde goede spelers slechter zijn geworden, en niks meer kunnen raken!?!?!?!?

Ik vind dat de gameplay sneller is geworden, gewoon meer & snellere actie. Er word meer gekillt, en tja dan ga je dus vaker dood.

Bovendien: een headshot is volgens mij als je gekillt word doordat de laatste kogel die je raakt in je koppie is.

oogjes open, snaveltjes dicht

Verwijderd

Op maandag 01 oktober 2001 11:30 schreef El_Mundo het volgende:
Wat ik dus hier lees, is dat de noobs beter zijn geworden en de hele tijd headshots krijgen, en de zogenaamde goede spelers slechter zijn geworden, en niks meer kunnen raken!?!?!?!?
Persoonlijk vind ik dat nog wel meevallen, het schommelt alleen meer dan vroeger. Je weet wel, soms heb je van die periodes waarin niks wil lukken. Je kunt nog geen stap buiten je base zetten en je bent er geweest. Andere keren ros je door die maps heen alsof het niks is. Dan kun je letterlijk 10 rondes achter elkaar met een pistol rond lopen ;) Maar die periodes lijken nu wel heel errug snel af te wisselen vergeleken met de eerdere versies.
Ik vind dat de gameplay sneller is geworden, gewoon meer & snellere actie. Er word meer gekillt, en tja dan ga je dus vaker dood.
Maar dat is 't hem nou juist! CS was eerst een pure tactical shooter, en met elke update ging het steeds meer de DM kant op. Kun je net zo goed weer gaan Quaken.
Bovendien: een headshot is volgens mij als je gekillt word doordat de laatste kogel die je raakt in je koppie is.
Een headshot is gewoon een dodelijk schot in je kop. Of dat nou de eerste schot van een sterk wapen is of de laatste van een minder sterk wapen, dat maakt niet zo gek veel uit ;)

• Inbox4me
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-04-2023

Inbox4me

Zo kijk ik altijd

Toen ik net 1.3 geinstalleerd had en speelde, had ik hetzelfde idee. Ik raakte helemaal niks (nog geen eens een muur :P )

Ik heb even stug volgehouden en heb door die periode "heengespeeld". FF doorzetten en dan speelt het weer als vanouds (bijna dan 8-) )

Ow ja: die headdies? Die waren d'r vroeger ook wel, en ik heb niet het idee dat er nu zoveel headdies meer worden gemaakt... Dat van die bug is jammer

Ik ken karate, taekwondo en nog 19 andere gevaarlijke woorden

• Knakker
  • Laatst online: 20:50
Op maandag 01 oktober 2001 02:39 schreef SuB het volgende:

[..]

over cheaters moet je niet zeuren die moet je gewoon 0wnen
Hehe, gelukkig zijn het altijd n00bs die cheaten, die bakken er dan nog niks van :) Vandaag ff gewarred tegen een n00b-clan...wij CT ronde op dust winnen met 12-0 (ze zogen echt keihard), vervolgens vielen ze weg en toen ze een minuut later terugkwamen speelden ze echt VEEL beter. Allemaal headdies enzo :) Nou ja het was CO en we hebben ze nog geowned ... :D

Geef mij maar een Warsteiner.

Verwijderd

Op zaterdag 29 september 2001 00:44 schreef rick_h het volgende:

hierom speel ik ook bijna geen CS meer.. ik weet gewoon dat ik beter ben en toch killen ze me :( :r |:(
het niveau gaat omhoog, meneer wint niet zo makkelijk meer.. en gelijk: CS ZUIGT! tja, het valt niet mee he? tot ondekking komen dat je niet zo uniek bent dan je dacht...

Verwijderd

gut wat een ongeloofelijk zeiktopic weer, altijd hetzelfde liedje als een nieuwe versie uitkomt: "het is nu voor newbies" "aaarhg.. meer headshots" "ze hebben het spel verneukt" "ik stop met spelen"

BOO-FUCKING-HOO, kappe met die kutsmoezen en accepteren dat er betere spelers zijn.. of... stoppen met spelen en ons niet lastig vallen met dit soort whinetopics...

Verwijderd

Op maandag 01 oktober 2001 12:29 schreef ncgq.prophet het volgende:
Maar dat is 't hem nou juist! CS was eerst een pure tactical shooter, en met elke update ging het steeds meer de DM kant op. Kun je net zo goed weer gaan Quaken.
Sorry propperd, maar cs was nooit echt super tactisch IMHO, ik had altijd al het gevoel dat het gewoon een TDM variatie was. Maar ja ik heb voordat ik CS speelde lange tijd AQ2 gespeeld dat maakt me een tikkeltje biased :)

• ravenger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07-11 19:28
tja, die wapens in CS zijn ook zo realistish
neem die AK, daar schiet je van 100 meter met 1 kogel nog iemand mee door zijn kop, terwijl dat irl nooit kan.

• Marv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-05-2021
Misschien moet je nu juist tactischer gaan spelen.. omdat je zo snel dood kan gaan... voorzichtiger spelen en niet als een gek overal zomaar inrennen... goed elkaar coveren etc.
Ik heb cs1.3 nog niet echt veel gespeeld maar als je dus inderdaad sneller dood gaat is het dus zaak om als een team te werken.. niet? :)

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

Verwijderd

hahaha, stelletje mietjes ! ;)
je moet gewoon zorgen dat je hem neer knalt voor hij de KANS krijgt een headshot bij jou te maken. ZO werkt dat :)
Easy 1 2 3 :P
nee, het is inderdaad wel jammer van alle headshots ja .....
Ik denk dat ze "Fix the hitboxes" een beetje verkeerd geinterpreteerd hebben :D
maargoed, ik de dat ze nu aaaardig wat klachten krijgen dus zal het wel weer goed komen in de volgende update ...

• Marv
Op dinsdag 02 oktober 2001 22:33 schreef Death Angel het volgende:
zal het wel weer goed komen in de volgende update ...
Waar we dan ook weer een jaar op moeten wachten :+ (en die dan weer uitgesteld wordt :P )

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

Verwijderd

Ik ben het overigens aardig met AngryPope eens ... de meeste mensen die redelijk speelden maar nog geen echt inzicht hadden krijgen nu flink op hun flikker omdat je er met een beetje mazzel niet meer af komt ....
En dan (jaja, hier komen de wilde verzinsels) blijven de goeie spelers spelen ( die hoeven niet zo veel aan te passen in hun stijl) en de noobs blijven komen en gaan ....
met de noobs de cheats en zo blijf je bezig .....
ag het is al laat en ik heb knallende koopijn dus ik ga m'n bed maar es opzoeken ... morgen weer tijd om wat noob@$$ te schoppen >:)

• Marv
offtopic:
Geinig icoontje heb je trouwens :)

Voor de rest niets zinnigs te melden :7

• Marijn_S
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Oke oke, ik neem gedeeltelijk terug wat ik zei. Het is gewoon even wennen :)
Ik ga weer goed, regelmatig zelfs :)

het was wennen, nog steeds, nog steeds niet echt tevreden, maar ja, het valt toch wel mee....

System specs - Ik word blij van knipperende lichtjes.

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

Topicstarter
Ik wordt nog steeds geheadiet, neem dan ook nie terug wattik zei, maar ben nu begonnen me tactiek te vergooien, niet meer springen en sneeky spelen. Me mp5 knalt tegenwoordig leuke headie's :), long ramge bwammertje headie :D. Erg leuk, vooral als je een topclan zo afknalt :P

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online

MeNTaL_TO

The future is not set

Heb ik toch nog 1 vraagje, en die is erg offtopic.
Hoe krijg je de nieuwe spectator mode aan de praat?
Dus met dat overzicht zoals je nu steeds op sites ziet staan? Want ik krijg het dus niet zo te zien, wat doe ik verkeerd?

FF wat anders, er zijn idd iets meer HS, maar dat komt doordat een hoop mensen gewend zijn weg te springen, en dat wilde het cs team er nu net uithalen, dus niet meer springen, gewoon opzij stappen of bukken. Helpt een hoop.

Wel heb ik het gevoel dat de mp5 nu echt een waterpistool is, de ak47 weer iets krachtiger is geworden, en de m4a1 nu weer iets zuiverder is.
Ik vind 1.3 echt heersen, al vind ik het jammer dat vertigo eruit is, en dat 747 er nog steeds inzit, er zou gewoon een poll moeten komen welke map er uit mag, en dat het csteam dan die map er ook echt uitgooid.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Verwijderd

Op donderdag 04 oktober 2001 16:40 schreef SLaSH! het volgende:

1: Wel heb ik het gevoel dat de mp5 nu echt een waterpistool is..

2:Ik vind 1.3 echt heersen..
1: Hmz.. niet helemaal mee eens, ik speel praktisch van het begin dat ik CS ben gaan spelen al met Mp5, en ik vind het nog steeds het lekkerste wapen. (ook het mooiste trouwens :9~)

2: Agree.. iedereen heeft altijd wel wat te zeuren met een nieuwe update, maar iedereen blijft het toch ook spelen. Waarom?.. geen flauw idee, maar het is en blijft voorlopig de beste FPS op het moment.
Pagina: 1