Op zondag 30 september 2001 16:06 schreef epsilon het volgende:
wat een teringbende is het bij jouw in je kast

, daar moet je even wat aan doen. Maar nu een andere vraag: je hebt een 120mm fan intake, maar waar gaat de lucht er weer uit??? of berust alles bij jou op overdruk in je case?
verder kan ik zeggen: heel
standaard allemaal, allemaal gekocht, bij oc-shop zo te zien.
Niet echt wat bijzonders, maar gewoon een andere koeler gemonteerd eigenlijk, net zoals de meeste hier. Het zal een stuk stiller zijn, ongetwijfelt,
maar niet specataculair.
Ik ben nog bezig met plaatsen van fans, degene die de foto's heeft gemaakt kwam speciaal ervoor snel uit schiedam om even heen en weer voor de foto's, dus dat het even niet netjes is opgeruimd boeit mij niet.
Tevens ben ik nog bezig met de rest van me kast o.a. de kabels
netjes weg te werken. en sommige kabels waren netjes weggewerkt, maar waren niet de bijpassende kleur voor me waterkabels.
Stiller is het idd zeker geworden.
Vooral omdat me
hele standaard koeler (Globalwin FOP38) een behoorlijke herrie maakte, en na een ruim een half jaar gehoord te hebben wil je ook wel eens wat anders.
En tja dan is mijn
standaard waterkoeling die
niet spectaculair is en ook niet zo bedoeld is! (want waar zeg ik dat? of suggereer ik dat?), maar hij is wel een stuk stiller en koelt veeeeeel beter dan die andere
standaard Globalwin FOP38 koeler
En so what dat ik spullen heb gekocht bij Oc-shop, is dat erg?, mag dat niet van jou? omdat ik dan een standaard en niet spectaculaire waterkoeling daardoor heb?
En dan heb ik die Maze 2 bij hun vandaan, wordt het daarom een mindere koeler? en het pompje, de slangen, de fans etc etc etc heb ik niet bij hun vandaan!
Niet iedereen heeft de mogelijkheid om zelf een koelblok te maken.
Tjonge jonge zeg, als je alleen maar commentaar kan geven had je geen reply te hoeven geven.
En ben ik al klaar met de rest? nee!, mij ging het erom om alleen die waterkoeling te laten zien.

Op zondag 30 september 2001 15:58 schreef Albinoraptor het volgende:
[..]
Yep ben ik ook nog van plan alleen dan de vorm van een Raptor :P(eens kijken hoe dat moet gaan lukken) en kast nog een leuk kleurtje.
Joh, nou maak je me wel heel erg nieuwsgierig ernaar.