Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

UT lan netwerk probleem!!! Help

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb 2 nieuwe netwerk kaarten gekocht...geinstalleerd met al die shit erom heen...mijn netwerk doet het prima ...ik heb alles gedeeld
enz...maar ik heb 2 pc's..luister nu komt het kutste deel...het uitleggen.
als ik op m'n 2e pc een "new multiplayer game start" (zodat je met z'n tween kunt spelen.) ik laat dan die multiplayer game starten en zodra het begonnen is dan duw ik op esc.....je weet wel dan staat de game op pause en je krijgt dan dat console scherm...dan kies ik "find lan games" en dan vindt ie zichzelf....logisch he...kijk dat klopt....maar probeer ik dat met m'n nieuwer systeem (mijn 1e hoofdcomputer) dan vind ie zichzelf niet maar ook niet de andere pc....ik heb alle instellingen gecontroleerd en alles is het zelfde maar ik kom er niet uit!mijn netwerk werkt namelijk....ik weet er geen raad mee.
wie kan mij hiermee helpen?? ik wil die-hard multiplayer kunnen spelen tegen wat vrienden van mij!!
alvast bedankt!

Verwijderd

Heb je alle IP shit goed ingevult en gateway adress ?????Ik had het op het begin ook met andere spellen.....ik kon net als jou alles delen maar spellen werkte niet toen ik alles goed had ingevult werkte de spellen wel (en je moet ook nog IP/IPX protocol aanmaken.....)

Verwijderd

Topicstarter
bij mijn eerste pc staat het ip op 192.168.10.2
bij mijn 2e pc op
192.168.10.3
dus dit klopt...
subnetmasker is 255.255.255.0 bij beide
gateway??? hoef je niks op intestellen toch!!
mijn netwerk werkt prima...
en ja ik heb ipx/spx protocol toegevoegd terwijl die eigenlijk niet nodig is als je met ip nummers werkt.
en tevens heb ik geprobeerd om tcp/ip of die ipx/spx protocol als standaard protocol te gebruiken...dat heb ik allemaal al geprobeerd en dan steeds maar weer opnieuw opstarten en weer de windows 98 cd-rom en dan weer unreal opstarten met de unreal cd enz enz....help!!!!

Verwijderd

Shit voor je hey want toen werkte het bij mij wel heb je het al met een ander spel uitgeprobeert ?

Verwijderd

Topicstarter
eerlijk is eerlijk...ik heb het nog niet uitgeprobeerd met andere games!

Verwijderd

Als je dat nou eerst effe doet..... :)

• elmuerte
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-11 22:53
trouwens IPX hoeft je niet te proberen, want UT gebruikt geen IPX naar TCP en de IPX driver van MS is toch een TCP/IP wrapper
Pagina: 1