Hoi
Ik had een vraag, werk zelf als PHP programmeur part-time en wij krijgen in de toekomst stagelopers.
Nu vraag ik me af wat mogen we verwachten/eissen.
Het gaat om 3de jaars Technisch Informatica studenten van de MBO en 4de jaars Technisch Informatica studenten van de MBO die aan het afstuderen zijn.
Beide keren gaat het om 100dagen.
Mijn vragen:
Wat voor niveau kan/mag ik verwachten na 4 weken?
Wat na ongeveer 10 weken?
En wat op het einde?
Mijn eigen antwoorden:
Na 4 weken: Het kunne schrijven van een gaste boek scripts, een script waar mensen bijvoorbeeld details over hun auto in kunnen zetten voor bijvb een verkoop site. Met wat zoek opties etc.
Na 10 weken: Kunnen lezen van scripts en het idee hebben wat ze doen (alle soorten scripts)
En op het einde: ?? er thuis in voelen en creatief oplossing kunnen verzinnen.
Ik had een vraag, werk zelf als PHP programmeur part-time en wij krijgen in de toekomst stagelopers.
Nu vraag ik me af wat mogen we verwachten/eissen.
Het gaat om 3de jaars Technisch Informatica studenten van de MBO en 4de jaars Technisch Informatica studenten van de MBO die aan het afstuderen zijn.
Beide keren gaat het om 100dagen.
Mijn vragen:
Wat voor niveau kan/mag ik verwachten na 4 weken?
Wat na ongeveer 10 weken?
En wat op het einde?
Mijn eigen antwoorden:
Na 4 weken: Het kunne schrijven van een gaste boek scripts, een script waar mensen bijvoorbeeld details over hun auto in kunnen zetten voor bijvb een verkoop site. Met wat zoek opties etc.
Na 10 weken: Kunnen lezen van scripts en het idee hebben wat ze doen (alle soorten scripts)
En op het einde: ?? er thuis in voelen en creatief oplossing kunnen verzinnen.
"Als je het kan bedenken, kan het gemaakt worden" Parcye - 14 januari 2002