Toon posts:

Infernal Machine vermeubelt save-games

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Tijdens het spel gebruik ik met name de QuickSave optie. Vaak gaat daar iets fout: als ik dan een QuickSave in lees, knalt het spel er totaal uit als ik dan op de plek kom waar Indy voorheen is doodgebleven. Het probleem doet zich voor zowel onder Win98 als onder Win2000 Prof. Gelukkig maak ik ook regelmatig genummerde "normale" savegames.

De US helpdesk van LucasArts kan me niet helpen, en kunnen alleen maar zeuren dat ik niet-gecertificeerde drivers van nVidia en Aureal gebruik, en dat hun spellen niet getest zijn op overgeclockte processoren. Maar het probleem doet zich voor bij verschillende driver-versies, DirectX 6.1 en 7, verschillende desk-top res's, en ook als de CPU op 366 draait i.p.v. 550. Onderhand zijn er ook al 2 updates van LucasArts geweest, maar die verhelpen dit niet.

't Is gelukkig niet onoverkomenlijk, maar wel lastig. Iemand enig idee?

Verwijderd

ik heb dat spel ook, maar ik heb met quicksaven geen problemen, hoewel ik het soms wel is zomaar vastloopt bij mij...

Verwijderd

Topicstarter
Dat heb ik dus ook, maar dan op een vreemde manier: het spel loopt dan steeds op dezelfde plek vast (bv. als Indy op een krat klimt om in een gat te kunnen klimmen). Haal ik de quick-savegame op, dan blijft het probleem zich herhalen. Maar haal ik een "normale" savegame op, dan kan ik zonder enig probleem door spelen. Dus ik moet regelmatig een gewone savegame maken.