_______________-=Team ColdFusion=-_______________
#2 DPAD - #2 OGR27 - #2 F@H - #3 R@H - #5 RC5 - #6 SoB - #10 WCG
||| #1 ECCp109 - #1 ECC2-109 - #1 OGR24 - #1 D2OL P1|||
Er wordt aan een proxy gewerkt
Nee ik bedoel, dit is een pctje in mijn thuisnetwerk. Die moet ik toch ook kunnen flushen??
Dan moet ik toch in de ini, de proxy wijzigen?
Origineel wel ja, maar dat werkt nog niet al te best.Op vrijdag 28 september 2001 20:39 schreef ColdFusion het volgende:
Nee ik bedoel, dit is een pctje in mijn thuisnetwerk. Die moet ik toch ook kunnen flushen??
Chris geeft zelf aan geen ster te zijn in proxy's, en die hoopt dat iemand dat eens voor hem in elkaar bakt.
Je kan eens proberen om de ECK uit te zetten.
Misschien doet ie het dan.
En als je handmatig wil flushen op die machine: je kan ze ook sturen via Chris zijn pagina
Nouja anders doe ik het wel ff met mn server. Is ook het werk niet. Alleen kan ik m dan niet op permanent connection laten staan, maar goed.
Ik gebruik hier WinProxy, en kom er niet doorheen. ACK uitzetten helpt niet, want dan wordt er wel geflushed, maar tellen de results niet mee..niet echt handig dus..Op vrijdag 28 september 2001 20:57 schreef ColdFusion het volgende:
Nouja anders doe ik het wel ff met mn server. Is ook het werk niet. Alleen kan ik m dan niet op permanent connection laten staan, maar goed.
Voorlopig flush ik gewoon op mijn server, eens in de week, gaat perfect
Ja zo heb ik het dus gister ook gedaan. Ik heb twee proxy's geprobeerd, AnalogX en Proxy + maar bij allebei lukte het niet.
Pagina: 1