Delta Force 2 draait gewoon bagger

Pagina: 1
Acties:

• Daylights
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-11-2025

Daylights

Look @ the big brain on Brett!

Topicstarter
Ik heb een Athlon 500@750 met een TNT 2 Ultra. Moet je op zich toch wel alle games van dit moment met gemak op kunnen draaien dacht ik. Maar Delta Force 2 draait nog niet eens soepel op de laagste configuratie! :( Nou had ik gehoord dat deze game met Voxel technologie werkt en dat vooral 'oude' videoplanken dat ondersteunen. Kan dat kloppen? En zoniet, waar ligt het dan aan?

Verwijderd

En dat klopt inderdaad ja.
Voxel technologie maakt (voor zover ik weet) geen gebruik van de hedendaagse hardware acceleratie.
Isse sneu...

• ViNcE
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

ViNcE

Nog 3, nog 2, nog 1, .....

Deltaforce maakt inderdaad geen gebruik van je 3d versnellers. Een snelle processor is het enige wat belangrijk is.
Maar dat spel is nooit erg snel geweest.

Rare Voxels...

"Sometimes I really think people ought to have to pass a proper exam before they're allowed to be parents. Not just the practical, I mean." - Terry Pratchett, Thief of Time
Mijn BGG profiel

• Sdancka
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15:18
Ik heb precies het zelfde problem met DF2, en dat op een P3-450 met TNT2 ultra. Maar ja zo boeiend is het spel toch niet, dat wordt wachten op TF2.

• Daylights
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-11-2025

Daylights

Look @ the big brain on Brett!

Topicstarter
Sja... maar is er dan helemaal niets aan te doen? Ik neem aan dat het spel toch wel ergens goed moet draaien, anders wordt het niet verkocht. Of ben ik dan genoodzaakt een 'oude' videokaart in me pc te proppen die wel voxel ondersteunt?

Verwijderd

Voxel technologie wordt niet ondersteund door videokaarten, daarom was het destijds zo leuk van NovaLogic om spelen gebaseerd op Voxel uit te brengen.
Een 'krachtige' CPU zou voldoende moeten zijn, alleen..... die vlieger ging niet helemaal op.

Verwijderd

In de readme file van DF2 staat dat de knop "hardware" alleen werkt voor TNT/TNT2 kaarten. De TNT/TNT2 zou volgens novalogic enige vorm van ondersteuning geven. Helaas merk je hier dus NIKS van :(

echt zeer triest, een spel wat je nogeens fatsoenlijk kan spelen op 800x600....
Pagina: 1