Toon posts:

[img] Insperatie is echt gone!!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik blijf bezig met zeuren he! :)

Ik heb een plaatje gemaakt, ver klaar, maar ben er nog niet te vreden over! Misschien iemand die het nog wilt opfleuren of zo?? of ideen heeft.. thnx

Afbeeldingslocatie: http://www.xp-group.com/images/abstrax.jpg

• Clay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 22-06 13:51

Clay

cookie erbij?

Het ziet er mooi uit, maar de achtergrond en de tekst vormen geen eenheid imho, het is gewoon een plaatje met de tekst erop. Ik zou proberen met wat vlak en streepwerk die 2 dingen wat meer samen te laten komen.

Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
misschien de text in een andere layer achter je tekst zetten en daar een soort elektrisch effect van maken en dan die ook weer in grijstinten maken, erg mooi denk ik......

Verwijderd

Topicstarter
hehe, ben niet zo een held met adobe! :-)

• Cartman!
  • Niet online
offeh......die gekopieerde tekst groter in nieuwe layer zetten en die dan op 10% of 20% fade zetten........ :)

• Cartman!
  • Niet online
Op vrijdag 28 september 2001 20:26 schreef Experience het volgende:
hehe, ben niet zo een held met adobe! :-)
hoe hebbie dit dan gemaakt?

Verwijderd

misschien een paar streepjes en blokjes laten terugkomen (die lijken op de letters)

vormt het een beetje een mooier geheel :)

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 28 september 2001 20:26 schreef Cartman! het volgende:

[..]

Ja, ok, maar meer dan dit kan ik eg niet.. : )// niet dat ik niet ga proberen :

www.xp-group.com das het achterliggende idee!

• Cartman!
  • Niet online
Op vrijdag 28 september 2001 20:30 schreef Experience het volgende:

[..]

Ja, ok, maar meer dan dit kan ik eg niet.. : )// niet dat ik niet ga proberen :
gewoon proberen.....

ik dacht dat ik ook geen gfx kon maken maar klik eens op me homepage button en dat heb ik in 10min. gemaakt (ik vin ut zelf best mooi........

• Oefening
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Op vrijdag 28 september 2001 20:26 schreef Cartman! het volgende:

[..]

idd

maar zoals al gezegd is, alles staat nogal los van elkaar (tekst, rechterkant van het plaatje, linkerkant (met die radar of wat het mogen zijn), enz). geef het één stijl mee, zodat het 1 geheel wordt

• Cartman!
  • Niet online
Op vrijdag 28 september 2001 20:32 schreef nelis het volgende:

[..]

idd

maar zoals al gezegd is, alles staat nogal los van elkaar (tekst, rechterkant van het plaatje, linkerkant (met die radar of wat het mogen zijn), enz). geef het é©® stijl mee, zodat het 1 geheel wordt
Dat is juist erg mooi imho, dat het een klein beetje van elkaar los staat, nu loopt het logo er een beetje doorheen en nu heb je een mooie graphic juist. ik vin um erg mooi.....staat mooi bij elkaar :)

en welk letterype is ut btw.......?

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 28 september 2001 20:31 schreef Cartman! het volgende:

[..]

gewoon proberen.....

ik dacht dat ik ook geen gfx kon maken maar klik eens op me homepage button en dat heb ik in 10min. gemaakt (ik vin ut zelf best mooi........
IDD :)

Verwijderd

Topicstarter
Dude's bedankt .. ik ga nog wat klooien, mocht iemand zich geroepen voelen om ook wat te doen aan deze pic!, dan wens ik hem alvast erg veel thnx toe!

• Cartman!
  • Niet online
Op vrijdag 28 september 2001 20:40 schreef Experience het volgende:
Dude's bedankt .. ik ga nog wat klooien, mocht iemand zich geroepen voelen om ook wat te doen aan deze pic!, dan wens ik hem alvast erg veel thnx toe!
welke formaten heb je hem allemaal?

ennuh......graag gedaan *D

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 28 september 2001 20:43 schreef Cartman! het volgende:

[..]

welke formaten heb je hem allemaal?

ennuh......graag gedaan *D
enkel deze, check site maar even!, .. tja en in psd,

wil je die,.. ook dan

---> edit .. :( zit me weer goed mee, heb ik de psd gedelete.. fijn!

Verwijderd

Probeer meer met compositie en typografie te oefenen. Niemand zei dat ontwerpen/vormgeving makkelijk was.

1e Wat probeer je te communiceren met je ontwerp, doelgroep, communicatiestrategie enz??? Het is een beetje vaag IMO.

2e "opfleuren of zo" De kleuren die je gebruikt zijn niet 1,2,3 happy happy joy joy :) Soms moet je dingen simpel houden. De kunst van het weglaten. (compositie again, zeer belangrijk)

practice, practice, practice, practice :P

• Cartman!
  • Niet online
Op vrijdag 28 september 2001 20:44 schreef Experience het volgende:

[..]

enkel deze, check site maar even!, .. tja en in psd,

wil je die,.. ook dan

---> edit .. :( zit me weer goed mee, heb ik de psd gedelete.. fijn!
prullenbak kijken!!!! ik wil die psd!!!!!!!!!!!!!!!

daar kank misschien wat mee, met een gif of jpg kan je nie zoveel.......

• Cartman!
  • Niet online
site is trouwens best mooi hoor, zou ik ff in je profile zetten. het heeft wel wat, sfeertje :)

maaruh....wat is dat lettertype???????

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 28 september 2001 20:46 schreef Cartman! het volgende:

[..]

prullenbak kijken!!!! ik wil die psd!!!!!!!!!!!!!!!

daar kank misschien wat mee, met een gif of jpg kan je nie zoveel.......
i'm pretty sorry!, ik ook altijd direct deleten! :( anders maak ik hem opnieuw he! : )

• Oefening
  • Niet online
Op vrijdag 28 september 2001 20:52 schreef Experience het volgende:

[..]

i'm pretty sorry!, ik ook altijd direct deleten! :( anders maak ik hem opnieuw he! : )
mag ik zeggen dat ik sterk het gevoel krijg dat je een groot deel van het plaatje hebt geript naar aanleiding van deze reactie en een vorige post van je waarin je zei dat je niet zo'n held was in PS?

of wordt ik nou hard geflamed? :P

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 28 september 2001 20:48 schreef Cartman! het volgende:
site is trouwens best mooi hoor, zou ik ff in je profile zetten. het heeft wel wat, sfeertje :)

maaruh....wat is dat lettertype???????
www.xp-group.com/images/abstrax.psd (zit spelfout in)

Font -> http://www.acidfonts.com/c6.htm (charlie of iets)
Direct download font -> http://www.acidfonts.com/download/download.cgi?site=1&filename=charaille.zip

• Oefening
  • Niet online
Op vrijdag 28 september 2001 20:38 schreef Cartman! het volgende:

[..]

Dat is juist erg mooi imho, dat het een klein beetje van elkaar los staat, nu loopt het logo er een beetje doorheen en nu heb je een mooie graphic juist. ik vin um erg mooi.....staat mooi bij elkaar :)
...
tja weetniet. kvind het niet echt geweldig maar kan ook weer niet goed zeggen wat ik er niet goed aan vind :)

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 28 september 2001 20:56 schreef nelis het volgende:

[..]

mag ik zeggen dat ik sterk het gevoel krijg dat je een groot deel van het plaatje hebt geript naar aanleiding van deze reactie en een vorige post van je waarin je zei dat je niet zo'n held was in PS?

of wordt ik nou hard geflamed? :P
FLAME :) lol, nee een vriend had zo een soort plaatje! op zn pc staan, maar toch vrij anders, ik kreeg het idee om zoiets in die trend te maken, .. ik ben wel goed in psp, maar jullie guru's kunnen wel beter dan ik!!

• Expecho
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:30
Hmm, even naar je website gekeken.. (http://www.xp-group.com/)

quote: Het meest proffesionele IT bedrijf dat u ooit zult ervaren

volgens mij moet dat zijn: Het meest professionele IT bedrijf dat u ooit zult ervaren ;)

ennuh, dit is ook nogal vaag:

...Scholing van uw personeel zodat ook zij optimaal de mogelijkheden van IT kunnen genieten...

...Waarom ons? Omdat wij als geen ander uw een prijsklasse kunnen aanbieden wat zo voordelig mogelijk....

zie trouwens vaker uw staan dan u.. Uw is een bezittelijk voornaamwoord |:(

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 28 september 2001 20:59 schreef Expecho het volgende:
Hmm, even naar je website gekeken.. (http://www.xp-group.com/)

quote: Het meest proffesionele IT bedrijf dat u ooit zult ervaren

volgens mij moet dat zijn: Het meest professionele IT bedrijf dat u ooit zult ervaren ;)

ennuh, dit is ook nogal vaag:

...Scholing van uw personeel zodat ook zij optimaal de mogelijkheden van IT kunnen genieten...

...Waarom ons? Omdat wij als geen ander uw een prijsklasse kunnen aanbieden wat zo voordelig mogelijk....

zie trouwens vaker uw staan dan u.. Uw is een bezittelijk voornaamwoord |:(
Ow, had ik hem maar niet online gezet al!, dis gewoon maar een hoop blabla, text moet nog anders worden, dunner kleiner, .. bold, idd, maar je hebt gelijk, moet nog flink aan getimmerd worden

• Oefening
  • Niet online
Op vrijdag 28 september 2001 20:59 schreef Experience het volgende:

[..]

FLAME :) lol, nee een vriend had zo een soort plaatje! op zn pc staan, maar toch vrij anders, ik kreeg het idee om zoiets in die trend te maken, .. ik ben wel goed in psp, maar jullie guru's kunnen wel beter dan ik!!
nou vooruit, je krijg het voordeel van de twijfel >:) :P :)

• Expecho
Op vrijdag 28 september 2001 21:01 schreef Experience het volgende:

[..]

Ow, had ik hem maar niet online gezet al!, dis gewoon maar een hoop blabla, text moet nog anders worden, dunner kleiner, .. bold, idd, maar je hebt gelijk, moet nog flink aan getimmerd worden
Ach ja, vind het design wel strak :)

toch nog een positieve invulling aan mijn posts kunnen geven :o

<edit> potver... nou gooide ik er zelf een typo in >:) </edit>

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 28 september 2001 21:01 schreef nelis het volgende:

[..]

nou vooruit, je krijg het voordeel van de twijfel >:) :P :)
Thnx :) lol

Verwijderd

Meer contrast in je ontwerp geeft al meteen een andere look and feel. Gewoon ffies een adjustment layer en gaan met die creative brain! Inspiratie kan niet weg zijn, je hebt altijd inspiratie. Inspiratie is geen vacuüm. Miss focus je je teveel op die "trends..."

"iets in die trend te maken" Trend? bah bah bah, vies vies woord+gedachten. Ga je mond wassen geverdemme. :)

In een trend val je niet op. Een trend is gewoon saai. Weer een andere alt-F4-been-there-done-that-surfed-it (my 2 cent's).

• Flyduck
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-03-2025
"Wie wij zijn? Het meest proffesionele IT bedrijf dat u ooit zult ervaren. IT komt bij ons tot zijn recht. Ervaar de wereld van Informatie en Communicatie Technology, ervaar ons, ervaar Experience"

hahahaha :Z

Zijn er mensen die deze regel lezen? Graag terugkoppeling gewenst (onopvallend)

• Cartman!
  • Niet online
voor de duidelijkheid : ik ben echt geen psp of ps guru hoor.....echt nie.....ook een grootste n00b!!!

maar ik zal eens kijken of ik wat van je logo kan bakken (en dan bedoel ik niet fikken! :+ )

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 28 september 2001 21:20 schreef Flyduck het volgende:
"Wie wij zijn? Het meest proffesionele IT bedrijf dat u ooit zult ervaren. IT komt bij ons tot zijn recht. Ervaar de wereld van Informatie en Communicatie Technology, ervaar ons, ervaar Experience"

hahahaha :Z
Eeuh niet goed?

• Cartman!
  • Niet online
Op vrijdag 28 september 2001 21:49 schreef Experience het volgende:

[..]

Eeuh niet goed?
beetje overdreven maar op zich vind ik het een mooie text hoor (meen ik)

• Expecho
Op vrijdag 28 september 2001 21:51 schreef Cartman! het volgende:

[..]

beetje overdreven maar op zich vind ik het een mooie text hoor (meen ik)
Idd erg sterke tekst. Niets aan veranderen.

Verwijderd

Met alle respect maar het enige wat ik experience bij dit plaatje is iets donkers/onduidelijks. Zou toch echt wat meer kleurtjes gaan gebruiken.
Pagina: 1