Nieuwe comp, maar crashed snel met gebruik van GF2

Pagina: 1
Acties:

• ViolatoR
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-06 14:10
Ik heb vanmiddag onderdelen binnen gekregen voor mijn nieuwe computer, namelijk een ThunderBird 1.4

Ik was dus van plan om mijn GF2MX uit mijn P3 over te zetten in deze TB. Alles gaat goed en alles loopt stabiel. MAAR TOEN....

Ik wou dus even checken wat mijn score was in 3D Mark 2001, maar hij liep na een seconde of 2/3 ( varieert ) vast. Op 1050mhz heeft ie nergens last van. De cpu word tussen de 45 en 50 graden op 1400mhz dus hitte lijkt me niet de oorzaak te zijn.

Verdere gegevens:

ECS K7S5A
320MB RAM PC133
GeForce 2 MX 32MB ( heb MSI en PowerColor geprobeerd, MSI deed het goed maar ging ook mis na een tijdje ).
Windows XP

Als iemand mij kan helpen zou ik hem/haar zeer dankbaar zijn,

Grtz

fotoblog

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Hoe warm word je CPU stressed dan ?

Als hij 50 graden idle is zou hij zo ongeveer 61 graden stressed worden volgens mij, dat zou hij eik. wel aankunnen. Misschien word je videokaart te warm ?

• ViolatoR
nou ik heb er een gigantische fan op het moment voor staan dus dat is het niet :P

idle is ie rond de 43 stressed net iets rond de 50. Maar dat is het probleme niet ik kan namelijk doen wat ik wil, alleen bij zodra er iets 3D gerenderd moet worden gaat het mis

fotoblog

Verwijderd

heb hetzelfde prob gehad met mijn GF2 64 mb pro op mijn P3 1 GHz 384 ram op een msi 814 pro mobo.

voeding instabiel, koop een niewe of laat je ouwe teste gaat het met de niewe goed, dan weet je het helemaal zeker.

• ViolatoR
Heb het probleem gevonden, 1 van mijn DIMMs was brak, dus nu die eruit is werkt het allemaal perfect :)

fotoblog