Toon posts:

Goede 4.1 voor onder de F300,- ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik zoek n goed 4 speaker systeempje voor onder de F300 piek, ik had al wat rondgekeken naar bijvoorbeeld een Creative 1500 maar ik wil misschien toch wel wat zwaarders :) Ik speel vooral Mp3's en games 8-)
Mijn geluidskaart is een Guillemot Maxi Sound Fortissimo

Ps, geen flamewar tussen voor- en tegen-Creative lui he :P

• Markao2000
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 04-01 21:33

Markao2000

it's all about the beats

Heb zelf sinds kort een FPS 2000 voor op m'n live.
Geeft erg goed geluid vind ik zelf. Is wel speciaal ontworpen voor de eerste live met die goudekleurige connectors en add-on kaartje met digital din connector.
De bas woofer moet via die din connector op de add on kaart aangesloten worden.
Setje doet geloof ik tussen de 250 en 300 kluiten.

Oerbrood!

Verwijderd

Topicstarter
Mja, maar ik heb geen Live kaart, ik heb een Guillemot Maxi Sound Fortissimo. Mooier *D

Verwijderd

Topicstarter
Niemand? :'(

Verwijderd

ik heb zelf de fps1000 van cambridge soundworks (werd aangeraden bij mijn sblive)..
op zich een prima setje. alleen de subwoofer mag wat sterker.. als het goed is, is dat bij de fps1500 gefixed:) (maja.. toen ik mijn setje kocht.. hadden ze die nog niet )
ik weet niet hoe hard je standaard je mp3'tjes draait...

de fps1000 kan niet zo bijster hard, maar produceert toch flink geluid. (= de helft van wat mijn midiset produceert..)

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16-08 19:34

JT

VETAK y0

Op vrijdag 28 september 2001 23:21 schreef deNova het volgende:
Niemand? :'(
U T F S

Zoek maar is op mijn user name en dan de topics van Creative, daar staan alle redenen in waarom Creative slecht is. Voor de rest gebruik je de search maar...

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

Verwijderd

cambridge dtt2200 5 sattelites en subwoofer alles erop en eraan

heerlijk dingetje ga em zelf ook halen (:

249 kijk maar in de pricewatch waar.........

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 28 september 2001 23:36 schreef sahga het volgende:
cambridge dtt2200 5 sattelites en subwoofer alles erop en eraan

heerlijk dingetje ga em zelf ook halen (:

249 kijk maar in de pricewatch waar.........
Ehm past die wel op een geluidskaart met 4 speaker-uitgangen?

Verwijderd

kijk eens naar de philips a3.500, zonder meer beter dan de creatives.

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 28 september 2001 23:58 schreef mistraldk het volgende:
Is dat 4 speakers?

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20:27
probeer ook eens de Labtec LCs-2514. Heb ik hier ook staan en voldoet uitstekend :)

Kost maar 170,- *D

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 28 september 2001 23:58 schreef mistraldk het volgende:
Ehm je bedoelt zeker de A3.5000 van Philips? Die is niet onder de F300,- :P

Verwijderd

Topicstarter
Ik zou nog steeds wel graag willen weten of die Creative DTT2200 op een geluidskaart met 4 speakeruitgangen kan :)

Verwijderd

Ik heb ook de Creative FPS2000 setje speakers en ben er ook erg tevreden mee. Werkt gewoon prima met een 4.1 geluidskaart (Gebruikt 2 analoge outputs).

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 29 september 2001 00:09 schreef Gogga het volgende:
Ik heb ook de Creative FPS2000 setje speakers en ben er ook erg tevreden mee. Werkt gewoon prima met een 4.1 geluidskaart (Gebruikt 2 analoge outputs).
Eh ja [AmD]Gogga ;) maar das n ander dan waar ik t over heb, de 2200. btw, die FPS2000 is nergens meer te koop :(

Verwijderd

ROT op man met Pielips zpeakerz die zuigen pas hard

- Creative is the one and only DTT2200 RUlez hard en trouwens die kan je ook uitstekend aansluiten op een vierkanaals kaartje gebruik je gewoon de center zolang niet en koop je met de tijd een SB live! 5.1
*D

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 29 september 2001 00:18 schreef The_Watcher het volgende:
ROT op man met Pielips zpeakerz die zuigen pas hard

- Creative is the one and only DTT2200 RUlez hard en trouwens die kan je ook uitstekend aansluiten op een vierkanaals kaartje gebruik je gewoon de center zolang niet en koop je met de tijd een SB live! 5.1
*D
Je bedoelt een een Audixy, of hoe dat ding heet, tegen die tijd ;)

Verwijderd

juist die kan ook :)

maar het zijn echt heerlijke boxjes en het kan idd

Verwijderd

Nova ik heb een DTT3500 speaker setje (evtueel met soundblaster live platium & Pioneer 140s dvd slotin) tekoop :) 525 piek voor het DTT3500, paar maandjes oud..

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 29 september 2001 00:36 schreef EricD het volgende:
Nova ik heb een DTT3500 speaker setje (evtueel met soundblaster live platium & Pioneer 140s dvd slotin) tekoop :) 525 piek voor het DTT3500, paar maandjes oud..
Dat gaat lichtelijk over mijn budget >:)

Verwijderd

Topicstarter
Hmmz ik denk dat ik maar voor de Philips A2.500 ga. Lekker goedkoop en toch goed genoeg :)

Verwijderd

Koop gewoon op ee rommelmarkt een lekkere 2x100 watt versterkertje. Je pleurt er een heleboel boxen van zolder/rommelmarkt achter en klaar is kees. Knetterhard en ook nog redelijke kwaliteit, hangt er vanaf welke boxen je hebt. En natuurlijk supergoedkoop. Ben je HOOGSTENS maximaal 50 guldentjes aan kwijt.

• BlizzarD
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

BlizzarD

Hooooooh

Op vrijdag 28 september 2001 19:53 schreef deNova het volgende:
ik zoek n goed 4 speaker systeempje voor onder de F300 piek, ik had al wat rondgekeken naar bijvoorbeeld een Creative 1500 maar ik wil misschien toch wel wat zwaarders :) Ik speel vooral Mp3's en games 8-)
Mijn geluidskaart is een Guillemot Maxi Sound Fortissimo

Ps, geen flamewar tussen voor- en tegen-Creative lui he :P
creative desktop theater 2200 rocks!! me pa heb um net gekocht samen met sb live de 5.1 retail voor 499 en een geluid en bas wat er uitkomt, niet normaal meer :P de buren zullen niet rustig meer kunnen :O als dat ding voluit staat >:)

dit is btw wel 5.1

iStockphoto

Verwijderd

Op zaterdag 29 september 2001 00:14 schreef deNova het volgende:

[..]

Eh ja [AmD]Gogga ;) maar das n ander dan waar ik t over heb, de 2200. btw, die FPS2000 is nergens meer te koop :(
Dat is {GkC}Gogga nu.. >:) Je kunt ook kijken naar de Philips A3.500 Accoustic Surround setje. Is bij Mycom te koop voor 350fl.. Philips A3.500

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 29 september 2001 23:28 schreef Gogga het volgende:

[..]

Dat is {GkC}Gogga nu.. >:) Je kunt ook kijken naar de Philips A3.500 Accoustic Surround setje. Is bij Mycom te koop voor 350fl.. Philips A3.500
Ochja das waar ook, terug naar je roots
/me nog altijd Nova[PiK]
Die Philips valt buiten mijn budget :P
Pagina: 1