Toon posts:

Amsterdoom geweldadig??

Pagina: 1
Acties:

• The - DDD
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-09-2019
Echt lache, krijg je nu allerlij gezeik over Amsterdoom omdat je aliens verkleed als pakeerwachter neer kan knallen (zonder spatje bloed).

Moet je is naar SOF kijken, daar kun je stuk voor stuk de ledematen eraf knallen. (COOL >:-) )

Ik vind die overgeit van ons wel zo ontiegelijk hypocriet. Kan er niks aan doen.

Wat is jullie mening over dit onderwerp??

SOF - ruled (ik betrapte mijzelf erop dat ik 20 shells in een lijk stond te pompen alleen maar omdat het lichaam zo leuk na spartelde)

Amsterdoom - no comment (SUUUUUUUCKED)

http://blog.leenarts.net/

• Goingin
  • Laatst online: 01-12-2017
Ik kan niet wachten tot SOF in de winkels ligt
(of dat ik hem op een andere manier kan verkrijgen, nee, niet illegaal downloaden, dat doen we hier niet, en me HD is ook niet toereikend voor dat soort gein)

De demo is zeer lekker, ik zat een hele tijd in zo'n wagon om maar eens een lekker uitzicht te krijgen op de helicopterpiloten zodat ik een mooi beeld had als ik een kogel door 1 van de hoofdjes jaagde en het bloed tegen de binnenkant van de cockpit zag spatten (dat geeft zo'n gevoel van voldoening van binnen ;))

We houden de berichten over de releasedate van SOF in de gaten, en daarna hard rennen naar de winkels.

• The - DDD
Hehe, jij snapt wat ik bedoel.

Bloed moet.
Dood is rood.

Wrhaarg

Bovenstaande virtueel dan he.
_-----__--------

Maar wat ik me dus af vraag is waarom er zo'n punt gemaakt wordt van Amsterdoom.... Het is en blijft een soft familie spelletje.

Waarom is er dan zo'n gezeik over????????? Vertel mij alsjeblieft!!!

• Goingin
Ik weet alleen van Amsterdoom dat de reclame op tv het spel de grond in boort.

Ze laten beelden zien uit het spel waarvan je denkt "zulke graphics hebben de Test Drive series, maar natuurlijk ook de A2Racers, het ziet er gewoon teveel uit als een soort tekenfilm"

Waardeloos dus.

Anoniem: 1387

Op zich is het nog niet zo'n slecht idee..., bijv. New Yorked, of zo, maar ja, het budget is laag daar dus ook mindere kwaliteit, maar dat weten ze daar zelf ook wel hoor! Het is ook niet voor echte gamers bedoeld, maar meer voor mensen die het wel grappig vinden of kindjes van 13 die ook weleens een 3d shoot'em up willen proberen...ik niet btw :)
Ik hou het bij Quake...en CS!

• PleXtor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 02-05 13:26
Wat een ongelofelijk sneu spel is AmsterDoom. Als je vaak Domination met UT speelt dan pis je in je broek van lachen van AmsterDoom. Tsjonge jonge wat een niveau.

Ten eerste: Uit elk poppetje komt een health pakje
Ten tweede: Die ventjes krijgen mij nooit meer van mijn health af dan dat je weer van hun trug krijgt, ik ben altijd 100.

En dan zijn er altijd nog van die mensen die kopen het ook nog! Van mij krijgt dit spel de titel: Geldverspilling van het jaar!

Anoniem: 1696

waar kan je SOF demo downen? (is SOF een afk.?)

• Goingin
SOF is de afkorting van Soldier Of Fortune.
Een retegaaf spel die je o.a. op http://www.demoplanet.com/all.htm kan dowen.

Staat onder de S, van SOF natuurlijk (tja, mavo afgemaakt he :) )

AAN TE RADEN!!!

• Gert
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 29-06 12:15
Goingin: daarom hebben ze het ook AmsterDOOM genoemd, als de graphics beter zouden zijn was het wel AmsterQuake geweest ofzo. ;)

Anoniem: 2929

Beetje kortzichtig blijft dit toch wel...

Raar he, dat een nederlands software bedrijf in korte tijd de Quke3-engine niet kan herschrijven... En o, o, o, wat dom en irritant en vervelend dat ze het dan toch op de markt brengen. Hoe durfen ze!
Al jullie UT/Q3 helden zo te beledigen door dit uit te brengen!

Jezus, iemand nog een goed argument waarom de vobis dicht moet omdat er ook wel eens gewone mensen komen? Of VW sluiten omdat ze geen porches bouwen??? Wees blij dat er nog wat ontwikkeld wordt in nedereland...
Niet zo narcistisch allemaal, he... Dit soort initiatieven verdienen lof.

• dgk
  • Laatst online: 25-06 20:53
Wees blij dat er wat wordt ontwikkelt in NL? Laten we eerlijk er zijn goeie games in NL ontwikkelt zoals Age of Wonders en Jazz.. (hoe heet die groene konijn?). De engine van Age of Wonders is misschien niet super, maar het is wel lekker uitgebreid en dat maakt alles goed. AmsterDOOM is geen topper en zal nooit een succes game worden. Voor de normale gamer is het geen reet aan maar voor de simpele gamer (lees iemand die nog nooit een toetsenbord heeft aangeraakt) kan het best geinig zijn...

• The - DDD
Da's een goed punt wat je zegt over amsterdoom: ontwikkeld op eigen bodem. Maar kom op he. Dat amsterdoom ziet er wel een beetje erg slecht uit moet ik zeggen.

Maar ja wat maakt mij het uit ik koop dat spel toch niet.

Anoniem: 1917

Alles van davilex zuigt. Het is allemaal voor amateurtjes. Kijk dan ben ik misschien ook wel niet de meest professionele computer gebruiker maar toch ik heb geem cursus internet of windhoos 98 nodig. Ik heb al een keer een schoolsysteem gehackt, ik heb mijn PIII 550E op 825 lopen dus zo achterlijk ben ik ook weer niet << dit zet ik er neer omdat ik weet dat jullie de pest aan me hebben en dan uitmaken voor retard :)

• Goingin
Ach ja, jezelf zo negatief neerzetten is ook een sport :)

Anoniem: 2929

dit zet ik er neer omdat ik weet dat jullie de pest aan me hebben en dan uitmaken voor retard
Lijkt me volstrekt overbodig... :)

Die SOF Rockt wel zeg! Lijkt een beetje op Wolfenstein van vroeger. Sinds tijden niet meer zoiets gespeelt (turok 2 is me te sloom, en quake met van die rare opgefokte nichten die om je heen huppelen is ook niet mijn kop T). Vooral als je er één recht in z'n vreten :( schiet; mooie graphics.

• thematrix
  • Laatst online: 19-09-2018
Ik vind het een beetje kinderachtig.
TE veel lichte kleuren.
En de grapichs zijn ook nie op zijn best.
Ik speel liever halflife,met een goed verhaal,of unreal,een shoot-em up.
!=the-Matrix=!

Anoniem: 3935

sorry dat wat ik nu zeg er totaal niet mee te maken heeft, maar hoe moet je van je junior member af?

• /TheDuke\
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 01-07 13:55

/TheDuke\

Powering the Planet

Veeeeeeeel posten, dan kom je er ooit vanaf

"All animals are equal but some are more equal than others." | "Who controls the past controls the future. Who controls the present controls the past." | Both George Orwell.

• foser
  • Laatst online: 30-06 07:56
Om nog even terug te komen op AmsterDoom: ik heb het zelf niet gespeeld, maar heb wel wat er van gezien/gelezen. Als ik het goed begrepen heb is de engine gewoon de Q2 of Q3 engine en daar de gore routines uitgehaald (niet te veel bloed heh ;)).

Davilex hoefde dus alleen levels en wat objecten te ontwerpen (die allemaal in real-life al bestaan, op de aliens na), de boel in mekaar te zetten & in een doosje stoppen voor f49,95. Ik kan dus niet echt zeggen dat nu een Nederlands product is, wat misschien ook maar beter is ;).

Het is natuurlijk wel logisch dat ze niet zelf een 3D-engine gebouwd hebben, helemaal omdat de ontwikkelingskosten van zoiets nooit terugverdiend zouden worden. En AmsterDoom II gaat vast verder op de Q4 engine. Nou nog even het punt wat ik duidelijk wilde maken:
-Nederland staat wat betreft spelsoftware gewoon *niet* op de kaart, de markt is al verdeeld en een nieuw bedrijf is zonder steun (het ontwikkelen van een beetje spel duurt toch wel minimaal een jaar en dan maar hopen dat het een hit wordt) van een moederbedrijf niet op te starten.

GDI-> hou je in (ga niet als een gek lopen posten) bij honderd ben je er vanaf, maar als je alleen gaat poste om van je JM af te komen hebben ze dat snel genoeg door en wordt je profile totale postings gewoon omlaag geschroeft. Mijn postings zijn ook niet altijd van hoog nivea, maar ik doe het niet voor het aantal...JM nix mis mee..

Ik zeg dit omdat je erom vraagt en omdat /\ je een onzinnig antwoord geeft..

be cool :)

• The - DDD
Foser:

Als het klopt wat je zegt, dan hebben die lui van Davisucks wel erg hun slechts gedaan.

Zo'n screenshot met zo'n "grendel" (ofzo) laat wel een heel erge blok head zien. De marine uit Q1 is mooi als je ze vergelijkt.

• foser
  • Laatst online: 30-06 07:56
Sorry, het was geen rip-off v/d Quake engine, het ging om de Genesis3D engine. Een open-source 3D project.
Zie
http://www.wirehub.nl/~dav-lwm/Amsterdoom%20Technical%20Overview.htm

en
http://www.genesis3d.com

maar dan nog, het is geen DaviLex engine of zo.

Anoniem: 4390

t had haast van microsoft kunnen zijn :) :) :)

• XL79
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13-06 19:03
AmsterDooM is rommel. En SOF. Mmmm wel lachu met die limbs. Maar euh....als ik in een kamer sta en er zijn daar geen personen en ik stap die kamer uit en ik knal wat en er komen gasten van achter op me af.

Dat vind ik niet helemaal kloppen zal aan mij liggen.
Pagina: 1

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone SE (2022) LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S22 Garmin fēnix 7 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2022 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee