Toon posts:

Geen geluid bij mijn Miro DC10+...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb vandaag de Miro DC10+ gekocht, maar ik heb een probleempje... Nadat ik de kaart heb geinstalled, kan ik geen geluid meer afspelen. Als ik bij apparaatbeheer kijk staat mijn soundblaster live er niet meer tussen. Al ik een MP# wil afspelen krijg ik een error. Als ik de Studio software opstart krijg ik ook een melding dat het geluid niet werkt.

Ik draai Windows ME.

Enig idee?

Bedankt,

latinOh

Verwijderd

Topicstarter
Als ik de Studio software opstart krijg ik een melding dat hij ging audio device kon vinden of eventueel al in gebruik is. Ik heb mijn kast open gegooid en wat zitten prutsen met mijn Soundblaster Live Value... Nu krijg ik die melding niet meer. Als ik mijn line in open gooi hoor ik het geluid van de video bron, ook in de studio software. Dat klopt dus denk ik... Maar als ik wil gaan capturen dan neemt ie dus niets mee van het geluid. Hij wil geen geluid opnemen...

Wie kan mij hierbij helpen? :?

Bedankt,

latinOh

Verwijderd

zoek het uit voor je!!!

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt,

latinOh :)

Verwijderd

moved V&B >> AVH

• Elroyv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 25-01-2023

Elroyv

Novell Rulezzzz

Op zaterdag 29 september 2001 14:29 schreef latinOh het volgende:
Als ik de Studio software opstart krijg ik een melding dat hij ging audio device kon vinden of eventueel al in gebruik is. Ik heb mijn kast open gegooid en wat zitten prutsen met mijn Soundblaster Live Value... Nu krijg ik die melding niet meer. Als ik mijn line in open gooi hoor ik het geluid van de video bron, ook in de studio software. Dat klopt dus denk ik... Maar als ik wil gaan capturen dan neemt ie dus niets mee van het geluid. Hij wil geen geluid opnemen...

Wie kan mij hierbij helpen? :?

Bedankt,

latinOh
Same here... heb jij inmiddels al uitgevonden waar dit aan ligt?

Gaan we lopen rotzooien of gaan we met novell aan de slag?

Verwijderd

Ik heb hetzelfde probleem.. :'(

Ik hoor m'n geluid gewoon, maar als ik ga capturen (ik heb 'gewoon' een Asus V7700 deluxe) of ga NetMeeten dan doet ie ut niet? Errug vreemd hoor..

Ik schreeuw om hulp :D

• yGiDoRp
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07-08 21:40

yGiDoRp

Sawasdee

nouja het eerste waar ik aan denk is dat je line in niet als recording source aan hebt staan in je mixer. maar dat zal wel...

Stay far away from the TV and turn the lights on when watching this program. Mixcloud | Facebook | SHOT

• tbusquet
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-02 23:14
Op dinsdag 30 oktober 2001 20:15 schreef yGiDoRp het volgende:
nouja het eerste waar ik aan denk is dat je line in niet als recording source aan hebt staan in je mixer. maar dat zal wel...
Idd, de juiste source geselecteerd ?

En als foutmeldingen krijgt dat je geluidshardware het niet doet, dan heb je naar alle waarschijnlijkheid een irq conflict.
Maar als je de source gebruikt had, dan had je gezien dat ik gisteren dit antwoord al aan iemand anders met precies hetzelfde probleem gegeven heb.

En de support van www.pinnaclesys.com is ook erg goed.

"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©

Verwijderd

Op dinsdag 30 oktober 2001 20:25 schreef tbusquet het volgende:

[..]

Idd, de juiste source geselecteerd ?

En als foutmeldingen krijgt dat je geluidshardware het niet doet, dan heb je naar alle waarschijnlijkheid een irq conflict.
Maar als je de source gebruikt had, dan had je gezien dat ik gisteren dit antwoord al aan iemand anders met precies hetzelfde probleem gegeven heb.

En de support van www.pinnaclesys.com is ook erg goed.
Ik heb idd wel de goede source geselcteerd en weet absoluut zeker dat alle devices correct werken.
Om de e.o.a. vage reden krijg ik gfewoon geen geluid bij de fil wanneer je deze opneemt....

Je hoort het geluid wel door de boxen heen...
De camera is op line in aangesloten, en binnen miro = line in geselcteerd als geluidsbron....

Hoe kan het dan dat ie het niet doet?
Pagina: 1