Toon posts:

WAT HEB JE TEGEN MIJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Pagina: 1
Acties:
  • 90 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Dit is mijn laatste topic,.
Wat heb je tegen mij,...
Waarom doe je ozo vijandig?
Iedereen?
Deze forum is toch van ons allen?
Thematrix,.feel the power.....
Jammer zo'n mooi forum,.met kneuzen als de baas

• RvdH
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 19-02 14:54

RvdH

Uitvinder van RickRAID

Je opent in een half uur 3 topics over de release van deux, en dan ben je ook nog agressief. Alles wat ik probeer is dit forum een beetje overzichtelijk te houden. Dat gaat niet makkelijk als iemand steeds onzinnige topics aan blijft maken. Waarom je die tweede topic maakt over deux ben ik nog steeds niet uit, aangezien de eerste gewoon nog open staat. Dit is mijn allerlaatste waarschuwing, flik nog zoiets en je hebt een e-mail, en IP-adres ban.

Verwijderd

Rick, ik heb het net in Lieve Adjes gepost, maar dit gaat toch echt te ver als je het mij vraagt.

Je hebt al een waarschuwing gegeven (heel goed overigens), tijd voor actie misschien?

Voor de rest hou ik me erbuiten...

• [eNeRGy]
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 24-04-2025
Hé Matrix!

ga alsjeblieft naar www.sesamstraat.nl ofzow!

En gebruik een betere naam, want je doet The Matrix echt geen eer aan!

No-Greetinx [eNeRGy]

• The - DDD
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20-02 14:32
sesamstraat een website????

DAT WIST IK NIET.

Snel m'n vriendin vertellen ( zo'n sesam zieke). Ben ik weer binnen voor de komende week :-)

Beetje off-topic weet ik, waar kan ik de policy over off-topic spul vinden?

• Goingin
  • Laatst online: 08-02-2023
Ja hoor, nou gaat die hele gein natuurlijk weer van vooraf aan beginnen.

Houd het nou nooit eens op?!¿¡ :(

Verwijderd

Ja Goingin, ik wil het niet weer oplaaien, maar het is weer een powerweb losertje, die jij mede hierheen hebt gehaald... :(

• Goingin
  • Laatst online: 08-02-2023
uhhh, ik heb niemand hierheen gehaald.

Als je nou ff mijn berichtje leest bij Lieve Adjes (moet je gelezen hebben)
Staat bijna onderaan http://gathering.tweakers.net/Forum12/HTML/000408.html

Ach, als je de berichten op dat PU Forum leest kun je ook wel zelf bedenken dat ik niet iedereen hierheen heb gehaald.
Ik zat met me harses bij de Tweakers.net met de Nieuwspostings over de pc-wereld.

Geen flauw ID dat ze dit forum bedoelden, daar is iemand anders mee gekomen.

Maar nou vind ik het wel zat hierover.
Moet je wel kappe met dat "schuld op Goingin schuiven" anders ga ik er gewoon op door en blijf ik dezelfde berichten plaatsen als ik nu doe (het niet-mijn-schuld gedeelte)

Ik hoop dat ook dit nu uit de wereld is.
Ben er al aardig zat van.

Verwijderd

Interpunctie is blijkbaar nog steeds erg lastig, he Matrix?

Om je vraag "Wat heb je tegen mij" te beantwoorden: zo'n beetje alles. Je bent agressief, niet voor rede vatbaar, zit 'tig onzinnige topics aan te maken en zo mogelijk nog erger dan GDI-nogwatdingetje.

• dgk
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-12-2024

dgk

Het is niet aan aan Goingin te danken dat een groep "powerwebbers" hier heen zijn gekomen (ook niet mij te danken). Maar Tweakers.net is algemeen bekend op de powerweb, aangezien vroeger veel mensen van het Powerweb naar tweakers.net zijn geweest. Sommige zijn hier alleen gekomen om de zelfde reden van de voorgangers: Het is zooitje daar en wilde op een rustige forum komen. Ik ben hier niet zo lang, maar 'k kom al een tijdje (paar maandjes) bij gamer.nl, hopelijk is het nu beetje duidelijk waarom er zoveel Powerwebbers hier zijn...

Verwijderd

Wat nou Big Brother, de Bus, de echte RealLife™ soaps spelen zich op tweakers af!

Maar even zerieuz, wat heeft het nou voor'n nut om 5x dezelfde vraag te posten? Als iemand het antwoord wist had men heus wel gereplyd. Dit is geen forum waar je moet SCHREEUWEN om aandacht te krijgen, en als je je 'n beetje normaal had gedragen was er niets aan de hand geweest.

Verwijderd

Jammer zo'n mooi forum,.met kneuzen als de baas
En hufters die het lopen te verzieken.

(excuse le mot...)

• Mini-me
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Wat heb je tegen mij,...
Ik tel op dit moment precies 6 topics, gestart door jou. Beetje veel, vooral als je bedenkt dat ze allemaal over hetzelfde onderwerp gaan :(

Ook die vage interpunctie van jou staat me niet echt aan: een zin rond je af met een punt, niet met een komma en 3 putnen :( :( :(

Verwijderd

Alleen al de header van deze topic is voldoende om "iets" tegen jou (Matrix) te "hebben".
Hoofdletters = schreeuwen
Uitroeptekens = schreeuwen
Hoofdletters + uitroeptekens = zeer bot

• Zer0
  • Registratie: September 1999
  • Niet online

Zer0

Destroy 2000 Years Of Culture

2.Kijk uit wat u over anderen zegt. Zeker in nieuwsgroepen kunnen miljoenen anderen uw mening lezen

3.De lezer van uw bericht is net als u een mens, schrijf dus altijd op de manier waarop u zo iemand anders ook zou benaderen als u hem of haar op straat tegenkomt of aan de telefoon heeft.

5.Let op uw taalgebruik, een bericht vol met taalfouten is moeilijk leesbaar en zal minder snel gelezen en beantwoord worden.

7.Geef in de titel of het onderwerp duidelijk en kort weer waar het bericht over gaat, dit is tenslotte het eerste dat de lezer te zien krijgt.

8.Plaats nieuwsgroep berichten in een geschikte groep. Een bericht over het stripfiguur Goofy hoort niet thuis in een computer groep. Pas ook op met het plaatsen van commerciële uitingen, vooral bij plaatsing in verkeerde of meerdere groepen wekken ze irritatie op, waardoor het doel helemaal voorbij wordt gestreeft.

10.Plaats hetzelfde bericht maar één keer. Een bericht blijft in vrijwel elke nieuwsgroep lang genoeg staan om door iedere geïnteresseerde gelezen te kunnen worden. Het heeft daarom geen zin eenzelfde bericht nogmaals te posten, ook al zijn de reacties op de posting minder dan verwacht.

12.Gebruik niet alleen hoofdletters. HET LIJKT ALSOF U SCHREEUWT.

16.Proef eerst de sfeer in een nieuwsgroep voordat u er zelf een bericht in plaatst. Ter informatie het lezen van nieuwsgroepen zonder er aan deel te nemen heet ‘lurken’.

Dat zijn al acht redenen...

Bron: http://www.rendo.dekooi.nl/paginas/neti.html

maybe we sit down and talk about the revolution and stuff
but it doesn't work like that
you can't turn back now there's no way back
you feel the power to destroy your enemy..

• tbusquet
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-02 23:14
helemaal mee eens, laten die jongens dat maar eens goed lezen, worden ze misschien een beetje beschaafd..
:)

nou ja, we laten ons humeur toch niet verzieken door zo'n klein kind, ignore hem gewoon.

"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.