Breek je nek voorzichtig
Verwijderd
een BACKlight in de winkel?!Op vrijdag 28 september 2001 19:30 schreef keeper het volgende:
koop er gewoon een in de winkel (14,95)
owwwww. wacht ff...Op vrijdag 28 september 2001 19:36 schreef Kage het volgende:
[..]
een BACKlight in de winkel?!
Zat een beetje te
Wow. dat moet ik ook hebben. Eindelijk gba-en in het donker. Heeft iemand dit al geprobeerd? Hoeveel gaat dit setje eigenlijk kosten en waar kan ik hem krijgen. Of heeft iemand anders al een tutorial geschreven hiervoor?Op vrijdag 28 september 2001 20:17 schreef Jasper het volgende:
Deze?
[afbeelding]
http://www.portablemonopoly.com/
Verwijderd
das idd wel cool, alleen de geruchten gaan dat the big N zelf ook backlights gaat maken in d'r GBAs... dus je kunt ook gewoon wachten op de volgende lading 
Heb je garantie enzo
Heb je garantie enzo
wow relaxed! dat moet ik ook zeker hebben! dat is 10x beter dan zo'n wormlichtje (volgens mij dan).
maar niemand weet er meer over?
maar niemand weet er meer over?
Wie nergens in gelooft, zal nooit iets veranderen...
Als je blijft staren naar de plek waar de zon onderging, zal je hem nooit meer op zien komen...
Ik ben bang dat dat enkel en alleen geruchten zijn. Check dit bericht op gbadome.nl
Er waren op internet wat geruchten over dat er een nieuwe GBA in ontwikkeling was met betere lichtval enzo. Ik heb meteen naar Nintendo Of America gemaild...
Maar deze mensen vertelden dat hier totaal geen sprake van was. Als het zo zou zijn, zou het op de site van Nintendo staan, stond in het mailtje.
Dit is de voledige mail:
Hello,
Thanks for your e-mail. We certainly appreciate your enthusiasm and support, and we're glad to see that Nintendo products have inspired you. I wanted to let you know that, right now, there are no plans to develop a Game Boy Advance 2. If that changes, you'll read about it on our web site (www.nintendo.com) or in
Nintendo Power magazine!
Sincerely,
Nintendo of America Inc.
Mitch Crim
Verwijderd
shit 
das jammer, ik heb hem (nog) niet, maar als ze er nou een backlight in hadden gemaakt was dat wel zo verschrikkelijk handig geweest dat ik hem dan wel kocht
das jammer, ik heb hem (nog) niet, maar als ze er nou een backlight in hadden gemaakt was dat wel zo verschrikkelijk handig geweest dat ik hem dan wel kocht
GBA openschroeven, ledjes erin, dichtschroeven, klaar
Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX
Verwijderd
Maar die gozer heeft dit zelf gedaan ofnie? Het ziet er wel strak uit. moet ik zeggen. Ik moet dit HEBBEN en het is possible dussss kom op jongens
Pagina: 1