GBA=Gadget af, maar wat te zeggen van het lampje?

Pagina: 1
Acties:

• The PyroPath
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 27-02 15:30

The PyroPath

Go Tweak your ass off

Topicstarter
Ik heb net zelf een GBA aangeschaft en gisteren had ik nog een site gezien over het maken van een backlite, maar nu kan ik die niet meer vinden, iemand een idee?

Breek je nek voorzichtig

• Keeper
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Keeper

<3 Ruby

koop er gewoon een in de winkel (14,95)

Verwijderd

Op vrijdag 28 september 2001 19:30 schreef keeper het volgende:
koop er gewoon een in de winkel (14,95)
een BACKlight in de winkel?!

• Keeper
  • Niet online

Keeper

<3 Ruby

Op vrijdag 28 september 2001 19:36 schreef Kage het volgende:

[..]

een BACKlight in de winkel?!
owwwww. wacht ff...
Zat een beetje te :z

• ajampaniki
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 21-02 10:33
Op vrijdag 28 september 2001 20:17 schreef Jasper het volgende:
Deze?

[afbeelding]
http://www.portablemonopoly.com/
Wow. dat moet ik ook hebben. Eindelijk gba-en in het donker. Heeft iemand dit al geprobeerd? Hoeveel gaat dit setje eigenlijk kosten en waar kan ik hem krijgen. Of heeft iemand anders al een tutorial geschreven hiervoor?

• Jasper
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 08:17
Ja, het is echt koel!
Maar meer dan daar op de site staat weet ik ook niet.

Verwijderd

das idd wel cool, alleen de geruchten gaan dat the big N zelf ook backlights gaat maken in d'r GBAs... dus je kunt ook gewoon wachten op de volgende lading :)
Heb je garantie enzo :)

• Matsie
  • Laatst online: 20-12-2021
(jarig!)
wow relaxed! dat moet ik ook zeker hebben! dat is 10x beter dan zo'n wormlichtje (volgens mij dan).
maar niemand weet er meer over?

Wie nergens in gelooft, zal nooit iets veranderen...
Als je blijft staren naar de plek waar de zon onderging, zal je hem nooit meer op zien komen...

• Jasper
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 08:17
Ik ben bang dat dat enkel en alleen geruchten zijn. Check dit bericht op gbadome.nl
Er waren op internet wat geruchten over dat er een nieuwe GBA in ontwikkeling was met betere lichtval enzo. Ik heb meteen naar Nintendo Of America gemaild...

Maar deze mensen vertelden dat hier totaal geen sprake van was. Als het zo zou zijn, zou het op de site van Nintendo staan, stond in het mailtje.

Dit is de voledige mail:

Hello,
Thanks for your e-mail. We certainly appreciate your enthusiasm and support, and we're glad to see that Nintendo products have inspired you. I wanted to let you know that, right now, there are no plans to develop a Game Boy Advance 2. If that changes, you'll read about it on our web site (www.nintendo.com) or in
Nintendo Power magazine!

Sincerely,
Nintendo of America Inc.
Mitch Crim

Verwijderd

shit :(
das jammer, ik heb hem (nog) niet, maar als ze er nou een backlight in hadden gemaakt was dat wel zo verschrikkelijk handig geweest dat ik hem dan wel kocht

• Gizz
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

GBA openschroeven, ledjes erin, dichtschroeven, klaar :? :Y)

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

Verwijderd

Maar die gozer heeft dit zelf gedaan ofnie? Het ziet er wel strak uit. moet ik zeggen. Ik moet dit HEBBEN en het is possible dussss kom op jongens
Pagina: 1