Toon posts:

Weet iemand iets over ff8,op de pc?

Pagina: 1
Acties:
  • 102 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Vertel het

• RvdH
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 19-02 14:54

RvdH

Uitvinder van RickRAID

Verwijderd

lijkt me toch wel dat de power unlimited dat moet weten :D

Verwijderd

"ff8", dus dat betekent Final Fantasy 8. Moet je ook maar weten. Ik dacht dat er "effe acht" stond.

O ja, "Feel the force" betekent mijns inziens nog steeds "Voel de kracht". Dus ik weet niet waar jij vandaan haalt dat ik moet leren vertalen; ik ben cum laude geslaagd met een engelstalig afstudeerscriptie Informatica toen jij nog op de lagere school zat. Wat wil jij weten met je 3-jaartjes Z-LBO-engels? En wat betreft mijn leeftijd: ik ben 26. Dus je mag wel "meneer" tegen me zeggen :P

Verwijderd

Valcon, hap toch niet zo op die ongelooflijke puber en negeer hem gewoon...

Verwijderd

Och, Snuffie, ik vind die verbale vechtpartijen wel eens leuk. Daardoor heeft Matrix zich van een aantal zeer kinderachtige kanten laten zien.

Verwijderd

Volgens mij zitten we voor verbale vechtpartijen op het verkeerde Forum, niet? ;)

Enne, ik doe wel mee hoor!

Verwijderd

Zit Freddie Fish al op deel 8, joh?

Verwijderd

LOL :P

Verwijderd

Topicstarter
Wel zielig,oude mannen op zo'n forum,die geen leven hebben,.
En nog steeds nie wijzer,.\
wahahaha,.

thematrix,feel the power

• RvdH
  • Laatst online: 19-02 14:54

RvdH

Uitvinder van RickRAID

thematrix: Jij beseft ECHT niet hoe dicht je bij een ban zit he? Als ik nu nog 1 post van je tegen kom die me niet bevalt, dan heb ik geen andere keus dan je definitief te bannen.

Verwijderd

Volgens mij heb ik de oplossing :P

We maken gewoon een extra forum en dat noemen we het the matrix blaat maar raak forum. Daar mag the matrix 24 uur per dag de meest onzinnige dingen posten. Het is een private forum en alleen onze grote vrind krijgt het password. Dan is hij blij en zijn wij blij :P

• xss
  • Laatst online: 16-02 15:49

xss

Ik mis Bansheeboy :).

Laterz,

Dennet aka "Suzie Q".

Verwijderd

WTF? Als je Matrix nou vertelt wat hij fout doet, dan kan hij er wat aan doen, maar als je steeds dreigt van:"Ik ga je bannen, lekker puh, ik ben 30 en ga jij maar sesamstraat kijken". Daar word je dan ook niet slim van, of wel soms? Dus als je je zo verheven boven anderen voelt omdat je toevallig paar jaar ouder bent. Ik kan mij ook volwassen gedragen, so what? Dus Rick, vertel erbij ook waarom. En doe niet van:"Hij zal het wel weten". Als je dat soort gedrag vertoont weet ik niet wat je hier dat bij zogenaamde dertigers!!!!!!!!!!!!

• Zer0
  • Registratie: September 1999
  • Niet online

Zer0

Destroy 2000 Years Of Culture

Ali... http://gathering.tweakers.net/Forum9/HTML/000855.html

en dat is nog maar 1 van de weinige keren dat hij gewezen is op zijn "iritante" bijdrage aan dit forum

maybe we sit down and talk about the revolution and stuff
but it doesn't work like that
you can't turn back now there's no way back
you feel the power to destroy your enemy..

Verwijderd

(nix sorrieomekorrie)

Verwijderd

Topicstarter
Nou,sorry hoor.
HAd ik zo'n slechte indruk op het pu-web?
IK doe toch nix fout.
Mijn excuses als ik hier kwam om alles een beetje te verknoeien,omdat ik hier niet de regels wist.
IK moest 4 dagen wachten op zo'n passwoord.
Kwam ik hier.Iedereen meteen kwaad,uitschelden,pu-losertje.
Mijn excuses alweer,voor het openen van teveel topics,ik wist nie hoe ik bij mijn andere topics kwam.
we kunnen toch wel hopelijk met z'n alle opschieten?
!=TheMatrix=!

Verwijderd

The matrix = BansheeBoy ????

(of familie :) )
Pagina: 1