Verwijderd
Verwijderd
En GDI-dinges, waar is dat goed voor??
O ja, wat is deux??
Sarge , feel the power (not!!)
Verwijderd
Verwijderd
GDI dinges, test dat ergens anders, dit heeft toch geen nut...
En thematrix, wat is dat allemaal met die deux, waarom open je 3 topics????
reality is for people with no imagination
Verwijderd
Trouwens, GDI-metdieverschrikkelijklangenaam: testen is prima, maar je kunt posts editen. Dus als je getest hebt, en het resultaat bekeken, edit je message dan aub. en maak ze leeg.
O ja, volgens mij blijft de punt-toets van Weetniks...euh...Matrix hangen. Of hij heeft last van Parkinson.
Verwijderd
(The Sixth Sense is er niks bij
Verwijderd
thematrix
feel the power
Voor de post staat ook al dat hij van jou is, en dat "feel the power" slaat ook nergens op. Signatures staan uit op dit forum, en daar is een reden voor, ga ze dus niet zelf elke keer typen.
Verwijderd
En the sixth sense was inderdaad geen slechte film...
Verwijderd
Ik ben pleite; weekend.
ik heb het hele 'powerweb' gebeuren eens gevolgd.. maar ik wist niet wat het was..
dus ik ben eens gaan kijken op dat forum daar, dat geloof je toch niet.. nu begrijp ik waarom die gasten zo aso zijn die hier de boel komen verzieken, geval van slechte opvoeding, daar wordt alleenmaar gescholden..
ben blij om een tweaker te zijn.. vind tenminste nog nuttige tips hier, en kan mijn eigen info ook nog eens delen..
ban die gasten die het voor anderen proberen te verzieken..
"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©
Verwijderd
Staat mijn naam daar,die het powerforum heeft verziekt?
Volgens mij ben jij de sukkel,met z'n allen op 1.
thematrix
feel the power
je wordt toch stront ziek van zijn posting
feel the power
wat een stakker zeg
Laatdie gast lekker bij powerweb blijven zeg.
Dit topic is gesloten.
![]()