Toon posts:

Kabel modem(s)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Stel nou dat ik twee kabel modems heb ;) en ik heb voor allebei een goede aansluiting, ip adres, gateway etc. En ik kan ze allebei werkende krijgen. Maar ik wil ze allebei op 1 windows pc aansluiten zodat ik 2x zo snel kan internetten downloaden en uploaden! Met bijv getright en download accelerator kan je dan goed downloaden want die leggen meerdere lijnen aan en die moeten dan verdeeld worden over de 2 kabelmodems. Nou heb ik al wat gevonden maar dat is tamelijk omslachtig, het moet dan namelijk met 2 linux routers....En ik hoopte dat iemand een oplossing weet voor dit probleem........

Groeten HWP 8-)

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08:19

NiGeLaToR

Luister Kophi Podcast!

Tis lastig, heb ooit is uitgezocht, kon toen alleen met Linux. Ben benieuwd.

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! of kijk hier op YouTube.

• Flexx
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19-08 14:49

Flexx

This side up

Volgens mij kan je maar 1 IP invoeren in windows.

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19-08 19:18
Er is ook voor windows een proggie dat dat kan. Die shared internet, en bundeld lijnen.. 2x isdn, 2x analoog, 2x kabel, of whatever..

moet alleen ff de naam bedenken..... :)

Linux dus niet perse noodzakelijk!! alleen 3 netwerkkaarten in totaal dus, 2x modem, 1x lan

Edit: weet t weer.... Midpoint Gateway

Geen ervaring mee, weet alleen dat die t kan :)
Connection / Modem Teaming

If one connection does not provide enough bandwidth for you, then MidPoint's unique ability to team from 2 to 16 connections includes any type of Internet connection. Routers used by MidPoint for the primary Internet connection can be teamed with other routers or with cheaper dial up connections for automatic backup and standby bandwidth.
Meer info @ http://www.midpoint.com/connteam.htm

Verwijderd

Op vrijdag 28 september 2001 18:44 schreef kabelmodems het volgende:
Stel nou dat ik twee kabel modems heb ;) en ik heb voor allebei een goede aansluiting, ip adres, gateway etc. En ik kan ze allebei werkende krijgen. Maar ik wil ze allebei op 1 windows pc aansluiten zodat ik 2x zo snel kan internetten downloaden en uploaden! Met bijv getright en download accelerator kan je dan goed downloaden want die leggen meerdere lijnen aan en die moeten dan verdeeld worden over de 2 kabelmodems. Nou heb ik al wat gevonden maar dat is tamelijk omslachtig, het moet dan namelijk met 2 linux routers....En ik hoopte dat iemand een oplossing weet voor dit probleem........

Groeten HWP 8-)
helaas dat kan alleen in linux