Als ik een goeie signature zou weten, zou ik die hier neerzetten.
Wat d8 je van een ASUS V770 (of hoe dat ding mag heten). Iets van 500 piek heb je een merk GeForce 2 PRO 64 meg DDR waar ik goede berichten over hoor. Bij http://www.norrod.nl hebben ze m wel.
Niet overklokken trouwens zo'n plank!! Heb bij een computerbedrijf gewerkt en daar kwamen ze aan de lopende band binnen.(kapot)
Niet overklokken trouwens zo'n plank!! Heb bij een computerbedrijf gewerkt en daar kwamen ze aan de lopende band binnen.(kapot)
Een dag niet geprutst is een dag niet geleefd.
Hier nog een paar specs:
ASUS V7700 Geforce2 Pro
- Graphics Engine: GeForce2 PRO
- Video Memory: 64Mb 400Mhz DDR
- 8 texels per clock with hypertexel
- 256-bit parallel pixel pipe design
- Rendering Rate: 1.6 Giga texels/second
- Vertical Refresh Rate: 75 - 240 Hz
- Max. Resolution: 2048 x 1536
- Video port: VIP 1.1
- Bus standard: AGP 4x/2x
- VGA connector: standard 15pin D-sub
- TV-out
Prijs bij NORROD: 545,=
ASUS V7700 Geforce2 Pro
- Video Memory: 64Mb 400Mhz DDR
- 8 texels per clock with hypertexel
- 256-bit parallel pixel pipe design
- Rendering Rate: 1.6 Giga texels/second
- Vertical Refresh Rate: 75 - 240 Hz
- Max. Resolution: 2048 x 1536
- Video port: VIP 1.1
- Bus standard: AGP 4x/2x
- VGA connector: standard 15pin D-sub
- TV-out
Prijs bij NORROD: 545,=
Hmmm, klinkt niet verkeerd moet ik zeggen, en dat geld wat ik bij moet leggen vind ik ook geen probleem.
Tis jammer dat ze hier geen koopavond hebben anders was ik meteen al heengegaan.......
FF ter vergelijking:
Wat is de Gainward CardExpert GeForce2 Pro-450 64MB /TV 4.5ns voor een kaart?
Daar hoor ik mijn buurjongen net over babbelen namenlijk.....
Tis jammer dat ze hier geen koopavond hebben anders was ik meteen al heengegaan.......
FF ter vergelijking:
Geforce 2 PRO, 450MHz video klok (denk ik) TV-out en 4.5nanoseconden toegangstijd voor memory (waarschijnijk DDR) Alleen heb ik het niet zo op Gainward. (Komt door m'n werk bij het computerbedrijf...)Op vrijdag 28 september 2001 19:21 schreef BYM het volgende:
FF ter vergelijking:
Wat voor slechte ervaringen heb je met Cardexpert als ik vragen mag?Op vrijdag 28 september 2001 19:29 schreef TheShadow het volgende:
Geforce 2 PRO, 450MHz video klok (denk ik) TV-out en 4.5nanoseconden toegangstijd voor memory (waarschijnijk DDR) Alleen heb ik het niet zo op Gainward. (Komt door m'n werk bij het computerbedrijf...)
En wat zijn de verschillen denk je?
Moet zeggen dat ik ook niet de prof op dit gebied ben. Ik weet alleen dat ik mensen met een ASUS ken die ik niet over problemen hoor en van Gainward heb ik zelf gezien hoe ongelooflijk veel er retour gingen... Dat wil niet zeggen dat die Gainward niet goed is...
Hmm, ik ga morgen wel ff naar de shop, kijken wat hij heeft liggen, in ieder geval bedankt voor de reply's enzo, weet nu ook ongeveer wat ik hebben wil.......
Hmm, de Asus v7700 is toch echt een GeForce 2 GTS hoorOp vrijdag 28 september 2001 19:04 schreef TheShadow het volgende:
Hier nog een paar specs:
ASUS V7700 Geforce2 Pro
balblalbalbaPrijs bij NORROD: 545,=
Ik heb zon Gainward GF2 Pro /400, maar er zit gewoon 4,5ns chipies op, dus lekker op 450. NOT! kan veel hoger
495Mhz, 500 kan wel maar dan in 1024x768. 5Mhz maakt niet zoveel uit. Core staat op 250Mhz, met een andere heatsink.
Zit zelfs een tool bij(Experttool), daarmee kan je zonder enig mod, al op 220/450 zetten.
Enig wat er niet bij zit is temp sensors, wat weer wel bij asus kaarten zit.
Zit zelfs een tool bij(Experttool), daarmee kan je zonder enig mod, al op 220/450 zetten.
ID7T GTX. WP: PUZ-SWM60VAA+ERST30F-VM2EE (cylinder unit)
Kijk, een kenner!Op vrijdag 28 september 2001 22:15 schreef ReseT het volgende:
Ik heb zon Gainward GF2 Pro /400, maar er zit gewoon 4,5ns chipies op, dus lekker op 450. NOT! kan veel hoger495Mhz, 500 kan wel maar dan in 1024x768. 5Mhz maakt niet zoveel uit. Core staat op 250Mhz, met een andere heatsink.
Een paar vraagjes, wat heb je ervoor betaald, hoe lang heb je hem al en wat zijn je bevindingen over deze kaart, behalve een hoge fps in 3dmark
En heb je een 400, of een 450??
Goed, vandaag naar de shop geweest, en niet mijn geld teruggekregen
, kon wel de "dagwaarde" terugkrijgen (230piek), of een Chaintech Gforce2 MX400 64Mb.
Het laatste maar gedaan, en ik ben meteen klant-af daarzo, ondanks het feit dat ik er niet achteruit op ben gegaan.
Het laatste maar gedaan, en ik ben meteen klant-af daarzo, ondanks het feit dat ik er niet achteruit op ben gegaan.
Pagina: 1