Hoi, ik wil een stand alone DivX Speler maken, maar ik vroeg me af hoe snel de CR-Rom speler moet zijn... en zijn er meer mensen hier die ervaring hebben met standalone divx? Zoja, please tell me!
Nou een 8-speed zal 't wel doen.
Beetje domme vraag ook hoor.. de meeste divx bestanden zijn 700MB, en duren op z'n kortst 50 minuten --> 240kb/sec.
Single-speed = 150kb/sec
--> minimaal een doublespeed benodigd.. was dat nou zo moeilijk?
Enne.. die 8 speed doe je dan vanwege de VBR-eigenschap van DivX (ik stel m'n films in op 400kb/sec maximaal).
Beetje domme vraag ook hoor.. de meeste divx bestanden zijn 700MB, en duren op z'n kortst 50 minuten --> 240kb/sec.
Single-speed = 150kb/sec
--> minimaal een doublespeed benodigd.. was dat nou zo moeilijk?
Enne.. die 8 speed doe je dan vanwege de VBR-eigenschap van DivX (ik stel m'n films in op 400kb/sec maximaal).
Siditamentis astuentis pactum.
Oke, bedankt. Enne, ja inderdaad een beetje domme vraag... sorry... maar dan hoef je me niet meteen de grond in te trappen oke?
Ik trap er trouwens een DVD speler in, kan ik ook meteen DVDs kijken. Weet iemand toevallig waar ik een mooi kastje kan bestellen waar ik het allemaal in kan trappen?
Ik trap er trouwens een DVD speler in, kan ik ook meteen DVDs kijken. Weet iemand toevallig waar ik een mooi kastje kan bestellen waar ik het allemaal in kan trappen?
O.. 't is niet zo kwaad bedoeld hoorOp vrijdag 28 september 2001 18:54 schreef _Trinity_ het volgende:
Oke, bedankt. Enne, ja inderdaad een beetje domme vraag... sorry... maar dan hoef je me niet meteen de grond in te trappen oke?
Als ik zelf nog eens een standalone divx-bak maak/koop, dan neem ik denk ik een laptop. Lekker stil
Siditamentis astuentis pactum.
Hmm... een laptop... Ja, das ook een optie natuurlijk... Als ze TV-out hebben, maar ja, het wordt dan wel een beetje prijzig denk ik...
TV-out is een feature die vrijwel niks extra kost bij een videokaart.Op vrijdag 28 september 2001 19:08 schreef _Trinity_ het volgende:
Hmm... een laptop... Ja, das ook een optie natuurlijk... Als ze TV-out hebben, maar ja, het wordt dan wel een beetje prijzig denk ik...
Je hebt toch van die kline towers (helft van een midi tower ongeveer), die heb ik wel eens langs zien komen. Als je zo een kastje kan bemachtigen zou het helemaal top zijn natuurlijk. En afstandbediening moet kunnen (we ff zoeken)
Wel een grappig idee trouwens, zo een kastje onder je tv, dvd en divx
Wel een grappig idee trouwens, zo een kastje onder je tv, dvd en divx
Flickr PSN ID= cheironnl
TREQ Formula Rig || Fanatec CSL DD 8NM || MCLaren GT3 V2 || CSL Elite Pedals || 3x LG 27GL63T Ultragear || My F1 website The Paddock Crew
Pagina: 1