Mestreechs volksleed:
Jao diech höbs us aon 't hart gelege, Mestreech door alle ieuwe heer
Veer bleve diech altied genege, En deilde dreufheid en plezeer....etc.
OK 1e gaat richting 1 maar blijft nog inzichtvol, 2e laat ik op 2 staan want wat het voor commando is snap ik nog steeds niet en het windows share all principe niet ga misbruiken om iemand omlaag te modden (
)
Zo goed
Zo goed
Ik draag een rok, wat is jouw excuus?
Hihihi, de klant is hier echt koning!
De eerste regel is een Unix command dat je .rhosts file vervangd door een file die aangeeft dat je vanaf iedere machine als maakt niet uit welke gebruiker op de machine kunt inloggen.... De Unix variant dus van het Windows Share princiepe.
De eerste regel is een Unix command dat je .rhosts file vervangd door een file die aangeeft dat je vanaf iedere machine als maakt niet uit welke gebruiker op de machine kunt inloggen.... De Unix variant dus van het Windows Share princiepe.
Mestreechs volksleed:
Jao diech höbs us aon 't hart gelege, Mestreech door alle ieuwe heer
Veer bleve diech altied genege, En deilde dreufheid en plezeer....etc.
Yep mee eens, net als zijn reactie op jouw post trouwensOp zaterdag 29 september 2001 12:57 schreef wildhagen het volgende:
Deze mag ook naar de diepste catacomben, is een regelrechte flamebait, met name het 2e deel:
[..]
Never give in, never give in, never, never, never, never-in nothing, great or small, large or petty- never give in except to convictions of honour and good sense. Never yield to force; never yield to the apparently overwhelming might of the enemy
Oh ja, geweldig! Laten we maar zeggen dat hij nu in de kelder is gearriveerd.Op zaterdag 29 september 2001 12:57 schreef wildhagen het volgende:
Deze mag ook naar de diepste catacomben, is een regelrechte flamebait, met name het 2e deel:
Never stop seeking what seems unobtainable...
En nu zit er wat lijm onder zijn voetjes in de kelder.
Pagina: 1