Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

UT-probleem.SPOED

Pagina: 1
Acties:
  • 83 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Help! Als ik in UT kies voor een Practice session en met m`n linker muisknop het spel wil beginnen krijg ik alleen maar een camera-view en kan ik zelf niet spelen. Op internet heb ik hetzelfde gelazer. Wat moet ik veranderen om weer online te kunnen fraggen?
thanx Frits

Verwijderd

Je bent spectator, dat moet ergens in te stellen zijn... Even kijken...

Jep, Player Setup, checkbox: "Play as spectator" uitzetten.

(Snel genoeg :))

Verwijderd

Topicstarter
Supersnel!! Bedankt en misschien kan ik je als dank nog ergens platmaaien. Thanx, Frits

Verwijderd

waaaaaaa wat een sukkel zeg, is het echt zo moeilijk om een spelletje een beetje intestellen?!?! :P :)
zeker zo'n ex-playstation gast hehehehe >:)

Verwijderd

Hee niet zo TRIEST !. Als je niks zinnigs of opbouwends te zeggen hebt HOU DAN JE MOND EN LOOP GEEN MENSEN AF TE ZEIKEN OMDAT ZE IETS VRAGEN ! EIKEL !!! :(

probeer je van je junior status af te komen ofzo. Frits zit ergens mee en komt hier om antwoord vragen. En wat maakt het nu uit of het gaat over het aanzetten van je pc, of de complete athlon architectuur herschrijven.

Zeker weer zo'n niemand van het PU forum :(

echt heel laag...

Verwijderd

Go Go Go!!!!

tell em Milkman! ;)

Verwijderd

bla bla bla, wat schijt mij dat nou wat jullie van mij vinden, kijk als het een vraag over een flight sim was geweest dan had ik nix gezegd maar deze vraag die hierboven staat is voor mij hetzelfde als vragen hoe je een computer aan zet...

• Goingin
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08-02-2023
Alsof jij zo goed bent.

Jij heb het ook moeten leren, dus loop anderen niet af te kraken.

Anders zul je gauw een groot deel van het volk hiero tegen je hebben.

Verwijderd

Hij probeert volgens mij een record te vestigen (Op zoveel mogelijk forums gehaat worden door alle leden :))

• Gert
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 07-11-2024
U were kicked by 3052 members. :)

Oja, Raikane hoe zet je een computer aan? Keek net in het boekje en daar stond: press the power button, maar dan doet ie niets?

Verwijderd

OK, laten we de leeftijd van onze nu al grote vriend Raikane eens proberen te raden.

Ik zie hier volgens mij een geval van puberale woede gecombineerd met een disfunctioneel minderwaardigheidscomplex, mogelijkerwijs geinspireerd door een blaat blaat

ik dwaal af ;)

Ik gok 14 ;)

• Raymond v/d H
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 08-11 22:19
Hmmm.... zulk stupide gedrag was ik al voorbij op m'n 6e..... *hint* :)

Verwijderd

Och, Raikane heeft zich verbeterd sinds zijn eerste posts. En gelukkig zich ik die dwaze TS-plaatjes niet meer; irritant was dat, 'tig keer hetzelfde plaatje op 1 pagina.

Maar Raikane, die reactie op Frits hoort hier niet; ook newbies of leken dienen een fatsoenlijke reply te krijgen op een serieuze vraag, ook al is ze, in jouw ogen, stupide.

Als je ziet wat in de hardware forums vaak gevraagd wordt...

• Zer0
  • Registratie: September 1999
  • Niet online

Zer0

Destroy 2000 Years Of Culture

Om even de wijze woorden van ..... te gebruiken;
Domme vragen bestaan niet, domme antwoorden wel :)

maybe we sit down and talk about the revolution and stuff
but it doesn't work like that
you can't turn back now there's no way back
you feel the power to destroy your enemy..

Verwijderd

Kijk Raikane, dat was nou weer een voorbeeld van iemand die van het Powerweb forum afkomt..., en dan vragen jullie je ook nog af : 'Wat hebben jullie tegen mij'..., nou heel veel.. :)

Verwijderd

euhm dan zet ik hier ook maar is een vraagje neer: hoe instaleer ik Quake3? moet ik dan Q3setup of format C intypen???
:) :) :) :) :) :)

enne ik ben geen 14 jaar :P

Verwijderd

Maar wel een sukkel :P

Verwijderd

Nee, joh, FORMAT C: /U /S; dan boot-ie veel sneller!
(en dat is ook nog 's waar...als je genoegen neemt met een prompt)

• Gert
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 07-11-2024
Da's voor diehard computeraars (zoals Raikane) genoeg :)

• /TheDuke\
  • Registratie: December 1999
  • Niet online
[vrij zinloze post]

Ook weer een voordeel, als die dat uitvoert is die minimaal 3 maanden weg.

- uitvoeren FORMAT C: /U /S
- ehhhhh, hij doet niks meer
- 10xop het power/resetknopje drukken (hij heb windows verstopt (of zou het licht uit zijn van windows??))
- PC openmaken en kijken of windows zich toevallig heeft verstopt IN het kastje
- ook niet, dan maar contact opnemen met een ex-playstationexpert nu pc-expert van het Powerforum.
- damn, ICQ is ook al weg, hoe krijg je dan contact ?
- AHHHHHHHHHHHHHHHH, paniek
- hij stuurt zijn gloednieuwe Compaq met 4 Mb intern sharedvideogeheugen terug en krijgt hem na 3 maanden terug, helemaal clean en functioneel (had ook met de cd gekund,maar ja, de cd-romspeler kon er niet meer in, er zat al een bekerhouder met opschrift 32x in).
- Als we dan geluk hebben is die het adres vergeten van Tweaker.net na die lange tijd.(>alvast dwaalspoor opzetten)

[/vrij zinloze post]

[zinnige gedeelte]
Moraal van dit verhaal:

Hou je Powerwebgewoontes voor je Raikane
[/zinnige gedeelte]

Verwijderd

The duke maakt best wel leuke jokes! :)

Verwijderd

hahahaha jullie zijn een beetje humorloos
dat laatste bericht van mij was gewoon een geintje, maar goed als jullie daar niet tegen kunnen...
oh ja nog 1 vraagje waar zit ook al weer het aan en uit knopje van de computer? :)
hehehehe >:)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.