Ik zou graag willen weten of het niet mogelijk is om op een of andere manier de Shop Survey pagina niet aan te passen zodat er een representatiever beeld onstaat van de bedrijven die er staan? Er zijn bedrijven die door één persoon een 10 krijgen voor alle vier de punten, maar dat is dan ook de enige "reviewer", terwijl er ook winkels instaan die meer dan 30 reviewers hebben gehad en een mooi cijfer hebben staan, maar zeg een 9.2 voor Technische Kennis halen.
Als ik dan op Technische Kennis sorteer, komt het bedrijf met één review en een 10 voor Technische Kennis bovenaan te staan.
Mijn suggestie, probeer op een of andere manier een ander waarderingstabel te maken. Er zijn vast hele begaafde HTML/ASP/etc... programmeurs bij jullie bekend/in dienst die dit wel kunnen.
Graag reacties!
Als ik dan op Technische Kennis sorteer, komt het bedrijf met één review en een 10 voor Technische Kennis bovenaan te staan.
Mijn suggestie, probeer op een of andere manier een ander waarderingstabel te maken. Er zijn vast hele begaafde HTML/ASP/etc... programmeurs bij jullie bekend/in dienst die dit wel kunnen.
Graag reacties!
-- == Alta Alatis Patent == --