Mijn pa heeft een laptop van Paradigit, de Voyager, daar zit een gewone 16 bits soundkaart in, zal een Altec Lansing ADA885 speakerset daar last van hebben? Of klinkt het gewoon goed?
Verwijderd
Klinkt gewoon ook, niet te vergelijken met een Creative Bioscoop set -of iets dergelijks- maar... wat ben je gewend?
Ff bij de weg: de Altec Lansing ADA885 zijn speakers met Dolby Digital en THX certificering, is wel ff wat anders dan die Creative troep he
Verwijderd
Tjeesus, over zinloze vragen gesproken...Op vrijdag 28 september 2001 18:14 schreef SiCnEsSs het volgende:
Ik heb ze nu aangesloten op een SB Live Platinum 5.1, ik vraag me alleen af of ik ze ook aan kan sluiten op die laptop zonder al teveel ruis.
Dan sluit je het toch even aan ?!
Nee, de laptop is mee op reisOp vrijdag 28 september 2001 18:20 schreef mistered het volgende:
[..]
Tjeesus, over zinloze vragen gesproken...
Dan sluit je het toch even aan ?!
nee maar ik wil weten of de uitgang er goed genoeg voor isOp vrijdag 28 september 2001 19:01 schreef thefirstikke het volgende:
dan wacht je tot iet terug is
Maar dat kun je straks zelf toch testen? wat is het nut ervan om 't nu al te weten?Op vrijdag 28 september 2001 19:24 schreef SiCnEsSs het volgende:
[..]
nee maar ik wil weten of de uitgang er goed genoeg voor is
Pagina: 1