Toon posts:

aan alle tweakers....

Pagina: 1
Acties:
  • 115 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Door Goingim (Goingim) op Woensdag, 15 Maart 2000 - 14:15:
Hallo,

Ik spreek hier even volgens allen van het gathering.tweakers.net forum, blijven jullie lekker hier...

Wij hoeven jullie 12-jarige dombo's daar niet, het was een superforum, maar sinds jullie sukkels daar gekomen zijn is de kwaliteit drastisch naar beneden gegaan met jullie stomme TS en 'ik ben nieuw' topics , dus blijf lekker hier, dit is voor jullie gemaakt....

Dus oprotten van ons tweakers forum!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!

Of ga op het westwood forum zitten fokken

nou, dit heb ik dus gelezen op powerweb. wie is hier nou niet volwassen? wie scheld hier nu het meest? ik weet niet wie het gedaan heeft, en ik beschuldig ook niet alle tweakers, maar ik wil alleen zeggen dat een tweaker dit op het power forum heeft gezegt, en dan nog proberen goingin te hebben genept. iemand doet dit en ik wou dus ff zeggen dat er iemand hier is die niet alleen ons forum zit te vervuilen maar ook jullie naam zit te vervuilen, jullie vinden jullie zelf zo goed en ik kan me (echt waar hoor) niet voorstellen dat scope of bavaria en nog wat dit hebben gedaan. ik verdenk wel iemand maar ik noem geen namen. aan de dader: je maakt ons nix wijs en je kan niet neppen en je maakt een hele slechte indruk op alle tweakers en powerwebbers. en ga nu niet zeggen dat dit bericht geen topic waard is want dat is het wel. en anders, iemand heeft ook aan alle powerwebbers geplaatst dus meer reden om dit nog ergere topic te plaatsen. ik denk dat de dader die dit leest nu stilletjes in een hoekje kruipt bij zijn mammie voor troost...

[heb ff een <enter> ertussen gedouwt, hij Fok!te heel die thread op]

Verwijderd

Dit vind ik een hele lage streek :r

Het werd net weer normaal, en nu zul je zien dat er hier zometeen 800 powerkids wraak komen nemen. Ik wil bij deze degene die dit heeft gepost hartelijk bedanken :( .

• Raymond v/d H
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 29-01 16:54
Wat Goingim of de persoon die zijn naam heeft gebruikt heeft gedaan was nou niet bepaald slim dan.... maar ergens kan ik het wel begrijpen....

Want jullie hebben inmiddels met jullie vervelende posts mij wel de fun van 't spielerij forum behoorlijk ontnomen.... en dat treft dan jou met name "GDI-Squadblabla". En ga nou niet zitten mieren zoals in die andere thread dat we op "nieuwelingen" zitten te zeiken.... want als je gewoon eerst een tijdje alles las ipv posten dan had je ook niet zo'n nieuweling indruk gemaakt......

Verwijderd

Raymond, laten we nu geen oude koeien uit de sloot halen, we hebben het hier al uitgebreid over gehad en we zijn er nu zo'n beetje uit (tot dit gebeurde dan).

Ik moet zeggen dat GDI nu gelijk heeft dat hij zegt "wie is er hier nou niet volwassen?". Degene die dit gedaan heeft is in mijn ogen behoorlijk kinderachtig bezig. Niet echt goed voor de naam van GoT.

Verwijderd

Topicstarter
het is een erg lage streek, maar ik beschuldig niemand van tweakers want die zouden dit nooit doen. nou, iemand moet het gedaan hebben van tweakers alleen geen mensen zoals bavaria of scope, en nog andere maar meer namen ken ik ook nog niet. ik denk dat iemand dit heeft gedaan om ons zogenaamd terug te pakken, maar dit is echt heel laag.

Verwijderd

Eej, GDI, het is ook niet de bedoeling trouwens dat je alles in meerder forums gaat zitten posten, dat bovenste stond ook al in 'Lieve Adjes'.....

Verwijderd

Topicstarter
o soryy, blijkbaar komt iedereen op alle forums.

Verwijderd

ja dit vind ik ook een erg lage streek...
Ik hoop niet dat nu alles weer opgerakeld wordt.. laten we het nu even leuk houden.
Toch??

En ik lees net dat je niet denkt dat ik et doe... dat klopt. Zelfs zo laag bennik niet.
Ik heb jullie al lang welkom geheten en het ging tot zover goed....ik heb trouwens wel even wat anders aan mn hoofd dan dit.. dus waarom zou ik et weer oprakelen?

Verwijderd

Kunnen we deze post niet closen net als die andere in lieve adjes? Het begint me te vervelen weer dezelfde argumenten en postings te moeten lezen...

• paulh
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 01-02 16:45
Ik heb het geloof ik een beetje gemist en begrijp er geen kloot van. Is er een een of andere flame war aan de gang tussen TS-clans of zo ?

[ZwareMetalen.com] - [Kom in aktie tegen de CO2 maffia]

• Goingin
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08-02-2023
Sneu figuur die dat heeft gedaan.

Denkt een beetje mijn naam te kunnen gebruiken om de boel te verzieken, gelukkig staat de boel daar nog een beetje geregistreerd en kan hij niet mijn precieze naam gebruiken,

DIT VIND IK DUS EEN LAGE ZINLOZE ONNODIGE ROTSTREEK!!!

Ik zal die persoon eens ff replyen, sneu ventje.

Dit is wat ik heb gereplyed (mogen jullie best weten)

"Wat een vies goor kutventje (pardon my dutch)

Denkt ie mijn naam een beetje te gebruiken om eens dom te gaan lullen, als je echt een beetje vent bent gebruik je je gebruikelijke nickname.

Volgens mij is de persoon die zich hier een beetje voor lul heeft gezet zelf ook nog 12 en denkt hij de boel een beetje te verzieken door mijn naam te gebruiken.

Ga jij maar eens terug naar de basisschool, kleine kleuter, want van die kindergrapjes hoeven we hier niet."

• RvdH
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 19-02 14:54

RvdH

Uitvinder van RickRAID

Doen ze daar niet aan IP-adres loggen?

• Kaj.
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Doen ze dan wel ergens aan bij Powerweb?

• Zer0
  • Registratie: September 1999
  • Niet online

Zer0

Destroy 2000 Years Of Culture

Dit is een vrij en niet gemodereerd forum. De redaktie van Power Unlimited en het
Powerweb stelt zich daarom niet verantwoordelijk voor de inhoud van de berichten
in dit forum. Power Unlimited distantieert zich van alle geplaatste advertenties ter
promotie of verkoop van illegale software, van advertenties voor sites waar software
op illegale wijze verkregen kan worden en van discriminerend of anderszins
kwetsend taalgebruik. De redactie roept de gebruikers van dit forum op dergelijke
berichten dan ook niet te plaatsen.
Blijkbaar niet :)

maybe we sit down and talk about the revolution and stuff
but it doesn't work like that
you can't turn back now there's no way back
you feel the power to destroy your enemy..

Verwijderd

Samenvattend

Iemand heeft op PowerWeb lullige dingen zitten zeggen over de PowerWeb newbies die de laatste tijd op GoT gesignaleerd zijn. Dit heeft hij, volgens zijn eigen zeggen, gezegd namens het GoT, en in naam van Goingim.
Blijkbaar heeft deze persoon niks met ons te maken.

Dus omdat we al dit ge-emmer al vierkant uitgedebatteerd hebben in andere threads, zou ik willen voorstellen dat we hiermee ophouden en zulke laag-bij-de-grondse acties gewoon negeren (want de aanstichter ervan vindt die aandacht maar wat leuk!).

Ex-PW'ers, zoals gezegd zijn jullie hier welkom, mits jullie je, zoals iedereen hier, netjes aan de regels houden. En als iemand, "namens" GoT jullie wat zit af te branden op het PowerWeb forum, houdt er dan rekening mee dat het geen echte Tweaker is, want wij Tweakers doen zoiets niet. En al helemaal niet in zulke bewoordingen.

Van mij mag-ie weer dicht hoor :)

• dgk
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-12-2024

dgk

Ik heb mijn buik vol van dat gezeur, gewoon deze thread/topic (of hoe het ook mag heten) dicht gooien en niet meer over zeiken. Dit is een forum voor games talk en niet voor welles-nietes praatjes over wie wat heeft gedaan....

DGK

Verwijderd

Zoals DGK zegt, lijkt het mij verstandiger om weer verder te gaan met de games die ons allemaal lief zien, want elkaar afzeiken heeft geen zin.

• elmuerte
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07-02 20:48
request: in het vervolg dit soort topics verplaatsen naar een andere forum, deze is daar niet voor bedoelt. Of gewoon meteen deleten of closen

Verwijderd

Is TS een variant op UT ofzo? wat is het.

Btw,
des te langer er gesproken wordt over misstanden tussen Powerwebbers en Tweakers, des te meer de nieuwe-tweakers powerwebbers blijven. Zij zijn nu Tweakers, punt uit. Zij kunnen aangesproken worden op het overtreden van geschreven en regels van gewoonte binnen het forum.

De ongeschreven regels gelden ook sterk en iedereen houdt zich eraan. WE ZIJN TROTS OP DIT FORUM en houden dat graag zo. Dus GDI-nogwat-klinkt-mij-alleen-wat-te-millitairistisch.nl (GDI-Squad commander), ik hoop dat jullie ook dit forum hoog zullen houden.

Voor mijn part is het hoofdstuk afgelopen en kan de thread dicht, mee eens?
Respect.

Greetz,
Patrique

P.s. dit hoort dus eigenlijk in stuffis generalis thuis, dit doen we dus in het vervolg gewoon daar, plz. (en ja, ook ik zit fout nu, maar anders bereik ik je niet).

Verwijderd

TS = Tiberian Sun (Command & Conquer)

Verwijderd

Hey dgk,.Im wiht ya!Hoewel ik hier een slechte naam krijg toegeduwed.
thematrix,.feel the power

Verwijderd

Euh, Matrix, ik hoop dat jij je dan ook aan de regels houdt, want net is er al een thread van jou geclosed. En schaf je eens een grammaticaboekje "Nederlands" aan, want jouw taalgebruik lijkt op een hybride tussen kleuter engels en half-nederlands, zowel qua spelling als qua inhoud. 'k Heb net de thread in Lieve Adjes gelezen. Ik denk dat je het nationaal record "hoogste aantal taal-, spel-, grammatica- en vormfouten in 1 zin" ruimschoots verbeterd hebt.

"De Matrix...voel de kracht" ?!! *proest*. Sorry hoor. Prima film (heb 'm 3x in de bioscoop gezien), maar dit soort uitspraken slaat totaal nergens op.

Jij zit daar de PowerWebbers te verdedigen. Prima. Maar doe dat wel op een manier waarop het serieus overkomt. Op mij kom je gewoon over als "GDI-dinges De Tweede", ondanks dat je volgens eigen zeggen 15 jaar bent.

En lezen kan een groot aantal van jullie (en van ons) blijkbaar ook niet: NIEMAND wil jullie weg hebben, NIEMAND zit jullie onterecht af te branden. Het ENIGE dat we willen is dat iedereen zich aan de regels houdt, zowel Tweakers als newbies. Aangezien jullie deze regels met voeten treden, moeten jullie niet zo quasi-verbaasd gaan zitten doen als jullie threads gesloten worden, en jullie nogal kwade antwoorden krijgen.

Nu begon het eindelijk erop te lijken dat GDI-met-de-lange-achternaam en kornuiten het licht zagen, en dan begint er een nieuw pubertje hoog van de toren te blazen :(

Verwijderd

Waarom weet die Valcon nou altijd precies te verwoorden wat ik wil zeggen...raar... :) :P

Verwijderd

Omdat wij WEL de regels respecteren? Omdat wij hier al enige tijd komen? Omdat wij weten hoe we ons enigszins naar onze leeftijd (in mijn geval 26) behoren te gedragen?

Tja Sarge, bijna alle Tweakers denken zoals ons. Blijkbaar kan een aantal van die nieuwe mannekes niet begrijpen dat je ook opbouwende kritiek kunt geven, in de hoop iemand te helpen. Maar uitgaande van de reacties hebben de jongetjes nog heel wat op te steken over groepsfunctioneren.

Verwijderd

hehehehe ik kan een glimlach niet onderdrukken :) ondanks dat ik een "ex-powerwebber" ben :P

Verwijderd

Het is niet te geloven, nou doet die Valcon het weer, dat wou ik nou net zeggen :)

Maar ja, we kunnen ze het niet heel kwalijk nemen, wij zullen ook weleens onze fouten hebben gehad :P

Verwijderd

1 Ding:

KOPPEN DICHT ! NIET MEER ZEUREN ! SLUITEN DEZE THREAD EN LEKKER GENIETEN VAN AL DIE ONLINE UURTJES!

Hmm dat waren er 4...

:P

Verwijderd

Hey, dat wilde ik ook net zeggen :P

Natuurlijk hebben wij ook fouten gemaakt. Maar ik kan me niet herinneren ooit op zulke kinderachtige manier gereageerd te hebben op kritiek op mij. Als iemand mij bekritiseert dan luister ik daar naar, en ga ik kijken of die kritiek wel eens terecht zou kunnen zijn. Is die kritiek, mijns inziens, niet terecht, dan probeer ik, in redelijk ABN, de criticus van zijn ongelijk te overtuigen.

Verwijderd

Heee! Wat doet deze topic hier?? Ik ben tussen de games aan het snuffelen, stuit ik op dit! ;)

Maar goed, dit is dus weer dezelfde discussie die we eerst hebben gevoerd. Laten we het daar ook bij houden.

En op topic te komen (volgens mij zitten jullie nu zwaar off topic te ouwehoeren):

Wat een ongelooflijk knullig stukje, ik distantieer mij hiervan volledig.
Zielig en onnodig.

(GDI-SC: volgens mij is dit je eerste topic die noet meteen gesloten is, niet? ;))

Verwijderd

Hmm,.
Eindelijk de verdiende respect?
Zijn ze eindelijk wat wijzer geworden,.
Ik ben benieuwd hoe oud valcon is?
DRIE?,..of zelfs,..nog jonger?
Maar nog steds,.valcon,.....
Ik hou me aan de regels,..
Maar,..die sh*t die jij toenstrax shreef sloeg ook nergens op,.....
Net zoals tweekers,.mooie forum,.jammer van de kneuzen die erop zitten,....
Die het zelf beter weten,..?OF is dit forum van hun??
thematrix
P.s,..idt blijf ik toch nog altijd zeggen,.en valcon,leer jij maar eerst 's vertalen,......Feel the power

Verwijderd

Topicstarter
nou, noem me iniedergeval geen GDI dinges nogwat, noem me dan maar ArmySniper of GDI-C. dinges is niet zo leuk, zou jij ook niet leuk vinden. maar ja, ik denk dat iemand dat bericht heeft neergezet om ruzies uit te lokken. daar trappen wij dus mooi niet in dus ik zou zeggen. close of delete (als dat kan) deze topic, je krijgt er anders toch alleen maar ruzie van en dat wil niemand meer. hoe verleidelijk het soms ook is, we posten hier niet meer en gaan er op andere topics hier ook niet over verder.

Verwijderd

Kijk ik wil deze ruzie verder niet oplaaien, maar nou kom ik net weer zo'n post tegen waarvan je denkt @#$#$^$%!#$!@# , en wie post het:
GDI-dinges

het was het volgende:

ik weet het niet maar ik wil ff wat uitproberen als je het niet erg vind.
smiley smiley smiley [i] smiley [i/] smiley [2] smiley [/2]

Kijk, in die topic word daar helemaal niet naar gevraagd....

Verwijderd

Ruzie,...?
Ik wil geen ruzie,..
Allen,zonde van zo'n mooi forum,.
LEt's just keep the peace,...
P.s,wie delate mij berichten?
feel the power

• RvdH
  • Laatst online: 19-02 14:54

RvdH

Uitvinder van RickRAID