in EEN keer dvd -> divx

Pagina: 1
Acties:

• PM
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09-12-2022
ik heb uren met de search alles door zitten lezen, met google alles afgezocht en ik kan door de bomen (en elle lange engelstalige tutorials) het bos niet meer zien. Dus voor eens en voor altijd,

Hoe maak ik in EEN keer van een dvd een divx? Dan kan ik ze tenminste overal kijken ipv alleen bij mij in de woonkamer. En ik kan nergens divx'en vinden op internet van de vage films die ik heb, dus ik MOET ze wel zelf maken.

tnx alvast,

PM

Laten we lekker link gaan doen...

Verwijderd

In een keer kan (geloof ik) niet. Je moet eerst de DVD rippen naar je harddisk i.v.m. beveiligde files en dan kun je deze omzetten naar divx.

Verwijderd

*hubba hubba

Verwijderd

sorry mensen verkeerde topic

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

op www.doom9.net staat op 4 manieren hoe je te werk gaat. Inclusief alle benodigde software. Makkelijker kan het echt niet.
Je ript niet "ff" een DVD, je zal toch eerst dat moeten lezen en proberen.

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

• MisterDon
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-05-2024

MisterDon

Prefers Audiotrak

Net als MP3 maken moet je altijd eerst naar je harde schijf kopieren en daarna encoden.

Tenminste twee stappen dus.

Lees anders de Nederlandstalige site van Jaspov eens door (http://go.to/ripping), voor mij was die erg leerzaam. :)

• Hirogen
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 24-05-2023
Met EasyDivX kan je in 1 x een DivX maken dit programma ript de DVD en codeert hem gelijk naar DivX misschien niet de alerbeste kwaliteit maar zeker goed genoeg.
Pagina: 1