Sisoft Sandra en Leadtek GF2 Pro -> lockup

Pagina: 1
Acties:

• razoon
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 01-10-2025

razoon

"Keep on keeping on"

Topicstarter
Als ik met Sandra de Video System Information test wil doen van mn Geforce2 pro loopt het systeem vast met rare graphics op mn scherm. Andere tests lopen wel.
Is dit bekend? Is hier een oplossing voor?

bvd

• dr snuggles
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Op vrijdag 28 september 2001 17:49 schreef razoon het volgende:
Als ik met Sandra de Video System Information test wil doen van mn Geforce2 pro loopt het systeem vast met rare graphics op mn scherm. Andere tests lopen wel.
Is dit bekend? Is hier een oplossing voor?

bvd
Is dit ook als je je duron niet overklokt hebt?

• razoon

razoon

"Keep on keeping on"

Topicstarter
Hij heeft het altijd gedaan toen ik nog de Geforce Prophet 2MX had. Sinds ik de leadtek heb niet meer.

• dr snuggles
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Die gfs 2 pro eet ook wat meer stroom. Hoeveel watt voeding heb je er in hangen?

Verwijderd

Ik heb ook zo'n Leadtek Pro geval en dat doet ie bij mij ook. Echter verder heb ik geen enkel probleem met de kaart hij is nog nooit gecrasht op 225/440 zelfs toen ik um op 250/465 had niet. Lijkt me dus niet dat het aan het kaartje ligt. Het zal wel te maken hebben met de drivers. Ik gebruikt detonator 21.81. Zolang dit het enige probleem is vindt ik ut niet erg!!!

• Acidfire
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 01-08-2025

Acidfire

Burning Universe

Wees blij man, op de meeste Abit KT7's boot de hele GF2 GTS/PRO het niet eens!!!

Verwijderd

Op vrijdag 28 september 2001 19:00 schreef razoon het volgende:
Hij heeft het altijd gedaan toen ik nog de Geforce Prophet 2MX had. Sinds ik de leadtek heb niet meer.
ja leadtek is ook kut net als powercolor is trouwens nog het zelfde kaartje ook

Verwijderd

Zelfde probleem hier. 2keer gedaan, nooit meer doen. Ik geef er niet om hoor. Die leadtekje draait hier 117% stabiel, dus boeit mij niks dat hij in sisoft het niet doet.

Verwijderd

Op zaterdag 29 september 2001 20:07 schreef Tijn_3d het volgende:

[..]

ja leadtek is ook kut net als powercolor is trouwens nog het zelfde kaartje ook
Wtf hebben we nou aan nutteloze opmerkingen als deze :? |:(
Keb hier zelf een Leadtek Geforce2 Pro 64mb en heb er totaal geen problemen mee, het hoeft niet altijd aan de videokaart te liggen, er zitten nog meer apparaten in een computer, weetjewel |:(
En dat powercolor kut is slaat ook nergens op, ze zijn gewoon wat minder dan grote merken als Asus, Elsa, Gainward, Leadtek(ja leadtek ook!) maar denk je echt dat je buiten je 3dmark score verschil merkt tussen een powercolor of iets anders? Als er uberhaubt al verschil is, is het nihil.

Verwijderd

En nog even iets:

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/h.kan_vandenbos/Untitled.jpg

Video System Information ala Leadtek Geforce2 Pro :7

Die crashes zullen wel liggen aan bepaalde configuraties, zo heb je bij elke mobo, videokaart, geluidskaart, modem/netwerkkaart combinatie wel een probleem.

• Dirk J
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-07 22:22
dat heb ik hier ook ja! maar dan met een cardexpert geforce 2 pro... je pc doet dan nog wel gewoon alles, alleen geeft ie dus dat beeld (ik heb het een keer weggekregen, maar hoe weet ik niet meer :P )

Verwijderd

Ligt waarschijnlijk gewoon aan de drivers....

Had er ook nooit last van, nu wel met 21.81.
Dat is met een ASUS v8200 en het gebeurd ook met een GF 256.

Lijkt me dus een driver probleem

Maarja.... boeie :) ze zijn een stuk sneller

• razoon

razoon

"Keep on keeping on"

Topicstarter
Bedankt allemaal
Pagina: 1