Toon posts:

pc kopen maar dan zonder videokaart, cd rom, etc.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Kan je ook een pc kopen maar dan zonder videokaart, cd rom, muis, toetsenbord,etc...

Dus eentje waarbij de cpu + mobo al in de kast zitten
?

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
ja

[edit]
zal toch ff wat meer neerzetten :P moet je maar ff bij een computerzaak zeggen wat je allemaal wilt hebben en dat zij het voor je in de kast bouwen. Je betaalt dan denk ik wel extra voor het inbouwen.. kun je dat zelf niet?

• Blauw
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-08 19:24

Blauw

De Schreeuw

Op vrijdag 28 september 2001 17:42 schreef Patrick007 het volgende:
?
Is dat normaal niet zo dan? :D

Dat kan vast wel als je er bijvoorbeeld eentje op maat laat maken, of er zelf eentje bouwt :)

Verwijderd

Ik zou het je zelfs willen aanraden... dus koop geen Compaq, Dell, HP of Gateway met altijd wel 1 zwak onderdeel of gebrek aan upgrade mogelijkheden. Loop eens een 'betere computerzaak' binnen en daar kan je allerlei leuke onderdelen los kopen...

• CoRrRan
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02-06 20:28

CoRrRan

Don't Panic!!!

En een 'betere' computerzaak vind je makkelijk bij:

http://www.tweakers.net/shopsurvey.dsp

Issie simple, of issie simple?

:)

En inbouwen kost bij een normale PC zaak rond de fl 25 en zou niet meer moeten kosten dan fl 50.

Maar ik zou eens kijken of je niet ergens een oude PC hebt die je in en uit elkaar kan halen. Kun je lekker spelend leren en daarna zelf je PC in elkaar zetten.

Ik moet zeggen zelf in elkaar zetten heeft zeker z'n charmes!

-- == Alta Alatis Patent == --

Verwijderd

Op vrijdag 28 september 2001 17:42 schreef Patrick007 het volgende:
Kan je ook een pc kopen maar dan zonder videokaart, cd rom, muis, toetsenbord,etc...

?
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/211956/

en

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/212581/

Dat snap ik dan niet

• Gugger
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-07 21:29
Op vrijdag 28 september 2001 17:57 schreef CoRrRan het volgende:
Ik moet zeggen zelf in elkaar zetten heeft zeker z'n charmes!
Zoals de eerste boot >:)

"Its a Backstreet Boys world and at the end of the day, you just want to go home and kill yourself." - Billy Corgan (Smashing Pumpkins)

Verwijderd

zeker en je eerste mobo opblazen ook (:

maarja we all gotta learn and sometimes i wish i could learn again :+

maar succes en veel plezier

• Metalium-220
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-08-2022

Metalium-220

Forza Utreg!

probeer het zelf jo :P ;)

• banaan-X
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ik had ook de eerste keer (paar maanden geleden) dat ik een mobo ging installeren zoiets van laat de winkel dan maar het mobo + proc. doen. Maar het valt echt best mee. Gewoon ff in een bestaande pc kijken hoe alles zit. En als je denk dat het niet helemaal klopt: meteen vragen!
Als je je daaraan houdt, kan het eigenlijk niet mis gaan...

Verwijderd

Ja het inbouwen lijkt allemaal veel meer als dat het in werkelijkheid is. Het past allemaal maar op een manier en hoe eensom je je kabeltjes moet aansluiten staat altijd netjes in de boeken. Tegenwoordig zijn ook zo'n beetje uit iedere kabel pinnetjes gehaald zodat ze niet meer verkeerd passen en zitten er uitsparingen op zodat het nog maar op echt een manier past. (heel irri als je een nieuwe kabel op een oud mobo wil prakken, moet je eerst weer gaatje boren ed :(!!)

Ik weet verder niet waar je vandaan komt maar je zou bv kunnen kijken op de beverwijkse bazaar op zaterdag en zondag is echt ideaal veel stands en redelijk lage prijzen!

Verder kan je ook veel via t.net vraag en aanbod kopen (komen nu mijn mobo+cpu+deel geheugen+videokaart vandaan :P thnx all u die hards :P) bijna altijd alles nog netjes met bon en ik heb nog geen slechte ervaringen gehad.

Als je nog twijfels hebt kan je van tevoren misschien nog ff een postje droppen met welke spullen je hebt gekocht en hoe je ze moet inbouwen dan weet ik zeker dat er een hele tutorial in 10mins online staat!

Succes ermee en ik zou zeggen betaal niet teveel voor wat je zelf ook kan!
Pagina: 1