Toon posts:

SoF demo, level2 (die trein)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Soldiers of Fortune, Demo, level2, de trein.

Tja, en daar sta ik dus bovenop. Alle ventjes dood, alle spuletjes netjes opgeraapt, de hele trein al twee keer op en neer gelopen, maarreh, wat is nou in godsnaam nog de bedoeling???

En ja, dit zal vast wel makkelijk zijn, maar die twee urr dat ik per week achter een game zit, wil ik niet drie weken lang aan hetzelfde level besteden... En aangezien ik dit nog wel een mooi spel vindt, graag hulp.

ps.
Zijn er misschien meer mensen die vast zitten in level2? Kunnen we een clan oprichten: de Stuck@Two-Crew! Zou dat niet onwijs 'roeleren'??? ;)
(kon het gewoon niet laten! :))

Verwijderd

Je moet de laatste wagon die afgesloten is (dus het dichts bij de locomotief) openen, staan er links twee gasten, effe shotgun en weg zijn ze.

dan het slot van het hek eraf schieten, en dan vind je 1 van de 4 kernkoppen (of waren het er 2 )

Verwijderd

He. Heeft er iemand die helicopter uit de lucht geknald. Ik wel met ongeveer 20 shotgunshells. Het demootje is wel erg makkelijk vind ik.

Verwijderd

Topicstarter
Thnx!

Nu heb ik eindelijk de laatste 5 seconden van de demo gespeeld... :(
Jezus, iets meer levels hadden er toch wel in die demo gekund?¿¡¿? Nou moet ik weer een nieuwe wekelijkse onspanningsgame zoeken!

Overigens is Moorhuhnjagd ideaal voor op je werk! Zo gek zijn die duitsers dus nog niet... :) Maar ja, weinig constructief... (Dat spel, niet duitsers, integendeel)

Verwijderd

en iedereen mij beschuldigen dat ik een clan wou oprichten hier en dat dit forum niet er voor was om voor elk wissewasje een topic te maken....ik weet nu hoe het moet, maar als iemand het tegen mij zegt dan ga ik er van uit dat dat ook voor andere geld...

Verwijderd

die heli kun je het beste uit de lucht knallen met een sniperrifle (de piloten door hun hoofd schieten)

• har|IA
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Je kan de heli ook gewoon met een shotgun/pistool uit de lucht halen. Met de sniper moet je inzoomen op het hoofd van de piloot en dan lachen, is een erg mooi gezicht. :)
En GDI wat bedoel je? Volgens mij zit je in het verkeerde topic. Iedereen met een probleem mag posten.

Verwijderd

o, ok verkeerd begrepen.

• aXe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09-11-2024

aXe

[#]aXe

Tsja die OEM versie had wel iets meer levels :P

Die vond ik zomaar bij iemand in mijn ftp lijstje dus ik dacht YIHAAAAAAAAAAA!

Ik downen en ja hoor koel spel :)

Intel I7, 32 GB DDR3, Nvidia Geforce 570GTX, 250 Gb SSD

Verwijderd

Topicstarter
De helicopter neerschieten... Nog niet eens aan gdacht! Daar kan ik me wel weer een weekje of twee me vermaken. ;)

En ik koop 'em wel ergens denk ik. Als zo'n stapeltje programmeurs er iets leuks van gebakken hebben, en het houdt me tijdje bezig, heb ik er nooit zo'n moeite mee om het officieel te kopen...

ADMIN: CLOSE PLZ

• wheeler
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 13:28
axe: op een FTP gevonden? niet over warez lullen hier he? dat mag niet ;)
Pagina: 1