(niet dat mijn reactie wel zinvol is ofzo hoor)
ik ben geen postbode, maar postman Pat rulez!
Verwijderd
De reactie van Hyperbird is imo nog steeds wel de beste die gegeven is hoor... smaken verschillen nogal niet waar ?Op vrijdag 28 september 2001 17:36 schreef psilo het volgende:
pff reageer dan niet hyperbird
(niet dat mijn reactie wel zinvol is ofzo hoor)
kan altijd een universele erbij kopenOp vrijdag 28 september 2001 17:41 schreef intert0y het volgende:
Uhmz voor 1500,- kun je hele knappe ONKYO's kopen. Zijn absolute klasse versterkers en zeker voor die prijs. Je krijgt er alleen een onnoemelijke lelijke afstandbediening bij. Maar de versterkers zijn klasse !
ja oke maar ik wil gewoon eeen goeie met goeie opties zoals optich en coaxial <--- weet niet of ik dat zo goed zegOp vrijdag 28 september 2001 17:42 schreef Courage het volgende:
[..]
De reactie van Hyperbird is imo nog steeds wel de beste die gegeven is hoor... smaken verschillen nogal niet waar ?
en gewoon goeie opties
kom op zeg dat bedoel ik niet als julie je ergeren aan zulke newbies als ik reageer dan nietOp vrijdag 28 september 2001 17:45 schreef JT het volgende:
Kijk hier.
Dat je newbie bent maakt niks uit. Maar het maakt wel uit dat je de makkelijkste weg kiest, waardoor je steeds meer van dezelfde topics krijgt. Dat maakt het forum er niet leuker op.Op vrijdag 28 september 2001 17:46 schreef jesus het volgende:
[..]
kom op zeg dat bedoel ik niet als julie je ergeren aan zulke newbies als ik reageer dan niet
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel
Kortom 1 FLAME is voldoende!
1.) Wijs is aan waar ik flameOp vrijdag 28 september 2001 17:50 schreef intert0y het volgende:
mannen, als jullie zo gaan zitten zeiken dan verneukt dit topic zowiezo en dat is ook niet de bedoeling. Dan kan er net zo goet een slotje op.
Kortom 1 FLAME is voldoende!
2.) Ik leg hem gewoon uit waarom het gewenst is om de search te gebruiken voor veel gevraagde topics.
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Gaat moeilijk als strax het halve AV forum bestaat uit topics die al 10000 x zijn langsgekomen en die ik al 10000 x heb beantwoord. Dat springt dan echt wel in het oog.Op vrijdag 28 september 2001 17:54 schreef jesus het volgende:
waarom ik vraag toch gewoon wat laat mij toch gewoon joh dan negeer je deze topic toch
Hint, vooruit dan maar weer :
Yamaha RXV620
Ecodan warmtepomp
Ben niet boos. Ik zeg het alleenOp vrijdag 28 september 2001 17:56 schreef jesus het volgende:
oke dan bedankt he ik zal nu niet meer van die topics doe oke sorry boze man
Onkyo en Denon zijn ook goed.
Ecodan warmtepomp
Als alle nutteloze topics GOT zo beantwoord zouden worden dan zou er weinig meer info van waarde op GOT staan denk ik.
Nutteloos en veel gevraagd zijn beide anders. Ik kan het ook zo gaan stellen :Op vrijdag 28 september 2001 17:59 schreef intert0y het volgende:
Je Flamede misschien niet helemaal maar je ging wel helemaal in discussie over wat deze persoon wel en niet moest doen. Laat hem.
Als alle nutteloze topics GOT zo beantwoord zouden worden dan zou er weinig meer info van waarde op GOT staan denk ik.
Als de search vaker word gebruikt, dan is het forum veel netter.
Ecodan warmtepomp
oke dan maar het was al klaar dus laat hem ook maarOp vrijdag 28 september 2001 17:59 schreef intert0y het volgende:
Je Flamede misschien niet helemaal maar je ging wel helemaal in discussie over wat deze persoon wel en niet moest doen. Laat hem.
Ecodan warmtepomp
ik volg het nog niet helemaal hierzo, kom hier niet zo vaak.. beetje vaag, maar goed
Leg daar uit wat je er mee wil doen, welke muziek je luisterd, welke digitale aansluitingen enz. En luister ff een tijdje naar verschillende combinaties met verschilende muziek die je goed kent (neem zelf een aantal cd's mee).
Ga dan naar meerdere winkels, vergelijk de prijzen en kijk of zij nog versterkers hebben die andere weer niet hebben.
Dan kom je na een tijdje luisteren op een paar versterkers uit,als je dan nog niet zeker bent zoek je op got, op elke dolby versterker die er is zijn er wel een aantal topics te vinden met ervaringen enz.
Als je dan nog vragen hebt of ons advies wil hebben zullen we je graag willen helpen
Veel succes iig nog
Verwijderd
beste onder de 1500 (op het moment)en nee ik heb hem zelf niet (had de avc a10se)
ik weet het er worden alemaal merken genoemd maar voor 1500
heb je niet veel keus hou het bij de wat "betere merken"
kom je automatisch bij denon onkyo yamaha daarvan heeft de denon 1802 de nieuwste dingen (dolby pl II) de denon is ook beter met muziek weergave dan onkyo en yamaha
marantz is ook nog een optie maar die heeft niet prologic II
============================================================
In addition to Dolby Digital, DTS, Dolby Pro Logic II and powerful output of 80 watts per channel, the versatile AVR-1802 A/V receiver gives you 1 set of video, audio, and digital optical input terminals on the front panel where you can conveniently connect your home video camera. Dolby Pro Logic II lets you enjoy existing Dolby Surround programs and conventional stereo sources such as CD or your home video sound track in the exciting ambience of 5.1 channels. The AVR-1802 also provides a Virtual Surround mode that recreates the sensation of surround sound if your system has only two front speakers.
============================================================
idd daarom raad ik hem ook aan eerst zelf op verkenning uit te gaan, als er dan nog onduidelijkheden zijn kan hij het altijd vragen.Op vrijdag 28 september 2001 19:25 schreef dennisdotcom het volgende:
Tja, nadelen van deze topics zijn altijd dat mensen hun eigen set posten of die ze het liefst willen hebben
Er worden allemaal versterkers en merken genoemt, maar het hangt altijd nog van smaak af.
De service van goede hifi winkels betaal je voor, maak daar dan ook goed gebruik van