"The general rule on about people on IRC seems to be "Attractive, single, mentally stable: choose two"
1
| [img]url.van.plaatje[/img] |
Verwijderd
trouwens, kwamen die vliegtuigen niet schever aanvliegen?
Heeft sinds kort zijn wachtwoord weer terug gevonden!
1) De camera waarmee de foto is genomen kan het nooit overleefd hebben (zit wat in, maar ik vond de foto er zo echt uit zien?)
2) dit is een ander gebouw dan het WTC
3) je kunt niet op het dak van het WTC komen als toerist, hooguit als onderhoudsmonteur ofzo (hij weet het zeker is er zelf geweest ca 1 jaar terug)
Had ik zelf misschien ook moeten zien
"The general rule on about people on IRC seems to be "Attractive, single, mentally stable: choose two"
Verwijderd
Omdat het KAN, HOEFT het nog niet!
I haven't been ignoring you; I've been prioritizing you. Hanglooz; "chromeless windows en fullscreen zuigen allebei als een 1600Watt Nilfisk"
logt nu ook
Verwijderd
Sluitertijd fototoestel moet wel heeeeeeel klein zijn om het vliegtuig zo scherm vast te leggen!!! Vliegtuig -> 500 km/uur -> +/- 140 m/sec sluitertijd ongeveer 1/250 sec??? Vliegtuig vliegt in die tijd een halve meter, en dat had wel zichtbaar geweest, denk ik.
Die collega van je is ook niet zo'n expert.Op vrijdag 28 september 2001 17:13 schreef realbart het volgende:
OK, andere collega van me komt net binnen en verklaart de foto NEP om 3 redenen:
1) De camera waarmee de foto is genomen kan het nooit overleefd hebben (zit wat in, maar ik vond de foto er zo echt uit zien?)
2) dit is een ander gebouw dan het WTC
3) je kunt niet op het dak van het WTC komen als toerist, hooguit als onderhoudsmonteur ofzo (hij weet het zeker is er zelf geweest ca 1 jaar terug)
Had ik zelf misschien ook moeten zienmaarja ben niet zo'n foto expert
Het gebouw waar deze persoon op staat is WEL het WTC, toren nummer 2....hier kan je als toerist WEL op komen. Ik ben er zelf geweest.....heb ongeveer precies dezelfde foto als hierboven....alleen dan sta ik er op.
Maar dat neemt niet weg dat het wel nep is...
Sigs van meer dan 1 regel sucken.
1 pak de kaart van New York erbij
ik dacht dat het WTC wat dichter bij de rivier stond... maar misschien maakt die een flauw bochtje buiten beeld
2 bekijk de filmpjes: hoe zag het echte vliegtug eruit
3 bekijk de filmpjes nog eens: kwam het vliegtuig wel uit die richting? (ik dacht wel)
ik vind het vliegtuig niet zo passen boven die achtergrond: je ziet de hele stad stoffig en smoggy zijn, maar vliegtuig is wel erg scherp
en daarbij: erg flauwe grap
natuurlijk!Op vrijdag 28 september 2001 17:23 schreef johnsfeest het volgende:
Nep reden 4:
Sluitertijd fototoestel moet wel heeeeeeel klein zijn om het vliegtuig zo scherm vast te leggen!!! Vliegtuig -> 500 km/uur -> +/- 140 m/sec sluitertijd ongeveer 1/250 sec??? Vliegtuig vliegt in die tijd een halve meter, en dat had wel zichtbaar geweest, denk ik.
daarom vond ik hm al te scherp
zowel het vliegtuig als de knakker zijn ingemonteerd.
Aan het vliegtuig zie je op de een of andere wijze dat ie daar niet hoort; of het nou de belichting, belichtingssterkte of de korreligheid is kan ik zo gauw niet zeggen.
ik denk de belichtingssterkte, want het straalt er vanaf dat dat ding op 8 km hoogte vloog in de volle zon onder een dunne atmosfeer midden op de dag, terwijl NYC zich hult in de smog onder een zakkend zonnetje in de vroege avond.
Dat vliegtuig klopt niet... Veel te klein ook in verhouding.
Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!
Dit topic is gesloten.
![]()