Toon posts:

Disable Footer/Header print()

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Het is de bedoeling dat ik met behulp van een database rekeningen ga genereren. Hierbij zorg ik voor een html opgebouwde pagina, welke uitgeprint moet worden.
Maar ik wil de eigenschappen voor het uitprinten van de Footer/Header kunnen uitschakelen en na het printen weer op de default waarde zetten.
Weet iemand hoe ik dat het beste kan programmeren?

Alvast bedankt.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Misschien een pdf-je genereren?
Het printen van HTML wordt geregeld door je browser, en voor zover ik weet kan je niet de instellingen van iemands browser zomaar omzeilen.

Intentionally left blank

Verwijderd

Topicstarter
Helaas ondersteund de webserver dit niet. Heb er inderdaad over gedacht, maar als het goed is moet je een module php installeren op de server computer voordat je pdf bestanden kan generen. (webserver draait php 4.nogwat) , maar correct me if i'm wrong.

Verwijderd

dan zal je een of andere wazige activex plugin moeten installen. mag namelijk niet zomaar. is client setting.

Verwijderd

pff ff zoeken in de mickeysoft knowledge base geeft het volgende: HOWTO: Print Custom Headers and Footers for a WebBrowser Control (Q267240)

tja en dan custom, custom spaties misschien?

http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=%2fsearch%2fviewDoc.aspx%3fdocID%3dKC.Q236777%26dialogID%3d451959%26iterationID%3d1%26sessionID%3danonymous%7c388185