ik net effe fijn iso van mandrake gecopieerd en dan als ik hem opstart krijg ik een mooi schermpje van mandrake, maar als ik een cdrom.img wil zetten op diskette doet het niks en handmatig gedaan werkt ook niet,dan geeft die aan dat de cdrom.img 0 Kbytes is wat nooit kan, kan ik het bestandje niet downloaden ofzo ergens?
Verwijderd
les de documentatie bij die bestanden (README) eens door. Je moet ze niet copieren, je moet ze RAW copieren met (in windows) rawrite of (in linux) dd
werkt ook voor geen meter zeg ik write doet het niksOp vrijdag 28 september 2001 18:12 schreef beelzebubu het volgende:
les de documentatie bij die bestanden (README) eens door. Je moet ze niet copieren, je moet ze RAW copieren met (in windows) rawrite of (in linux) dd
Op vrijdag 28 september 2001 20:04 schreef StephanL het volgende:
[..]
werkt ook voor geen meter zeg ik write doet het niks
Ga gewoon ff naar een dos-venster. type e: (of wat je cdspeler maar is...) "cd \dosutils", "rawrite". "e:\images\cdrom.img", rest kun je zelf wel bedenken
Maar dit staat trouwen ook in de Readme in die map \images
dat werkte geloof ik niet maar er stond er een in ander map die deed het wel dus alles is goed nuOp vrijdag 28 september 2001 22:23 schreef banaan-X het volgende:
[..]
Ga gewoon ff naar een dos-venster. type e: (of wat je cdspeler maar is...) "cd \dosutils", "rawrite". "e:\images\cdrom.img", rest kun je zelf wel bedenken
Maar dit staat trouwen ook in de Readme in die map \images