Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

Quake 3 werkt niet met Monster Fusion (Banshee)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Omdat mijn fusion geen opengl ondersteunt kan ik geen quake 3 spelen
Hoe kan ik dit wel dan?
Moet ik dan een of andere patch van de diamond site downloaden??
Maar waar moet ik die dan plaatsen?

Alvast bedankt

• MixMasterMike
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 03-03 11:26

MixMasterMike

Impervious

Je Fusion ondersteunt toch Glide? Q3 zou het dan wel moeten doen. Nou is een Banshee chipset natuurlijk wel klote, je had beter een ander kaartje kunnen kopen. Surf anders naar de website van Id en check of er al klachten over zijn gepost. Veel suc6!

I'll catch you on the flip side....

Verwijderd

Topicstarter
Ja ik heb die fusion gekocht omdat ik een asus p5a moederbord heb en die werkt niet echt met tnt kaartjes heb ik gehoord
Maar alvast bedankt
Xal effe kijken

Verwijderd

ok iemand die ik ken had hetzelfde probleem en heeft toen deze 3dfxvgl.dll file gedownload (ff zoeken in altavista) en hem vervolgens hierin geinstalleerd c:\windows\system het zou met alle soorten voodoo kaarten moeten werken dus suc6
greetz butcher

• DareDevil
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 20-02 16:29
Een Banshee ondersteund wel openGL, ik heb zelf een Creative Banshee gehad(nu een Geforce)en ik kon toen ook gewoon de Demo spelen. je moeets alleen een bestandje d/l en in de dir zetten. was geloof ik opengl32.dll maar dat weet ik niet zeker. er is anders vast wel een minigl driver ofzo.
hoedan ook het kan wel!

Paradigm: Shift happens.

• SJR
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01-11 14:51

SJR

'k heb ook een Banshee (van Guillemot) en bij mij werkt'ie perfect (wel llaannggzzaaaamm). Je moet gewoon ff de drivers van 3dfx downen en installeren. Zie www.3dfx.com . Bij de laatste versie (1.04.00) zit standaard volledige OpenGL ondersteuning.
MixMasterMike: je bedoelt toch OpenGL ipv Glide, Q3A werkt namelijk niet met Glide volgens mij.

Verwijderd

Topicstarter
Ja ik heb dat dll bestandje in de system gezet en als ik dan q3 opstart dan geeft die een foutmelding
bla bla heeft een externe foutmodule.....

Wat kan ik daar tegen doen???

• MixMasterMike
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 03-03 11:26

MixMasterMike

Impervious

MMhhh... vaag, zal ik de mensen die mij verteld hebben dat Q3 geoptimaliseerd was voor Glide is ff kicken :).

I'll catch you on the flip side....

• QuarkuS
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 13-11 17:37
Ik heb een Monster Fusion, en eerst deed Q3Test het ook niet. Na een complete reinstall werkte hij toch plotseling weer. Q3Test liep niet eens zo vreselijk slecht op m'n P166MMX. Maar welke drivers ik heb weet ik niet precies. Uit m'n hoofd de 3DFx referentiedrivers. Ik heb echt niets gedaan om het te laten werken, maar kan vanmiddag thuis wel ff kijken hoe alles staat.

QuarkuS

Verwijderd

Ik heb ook een fusion.

Nooit problemen mee gehad, gewoon ff GLsetup ( staat op de q3-cd draaien ) en hoppa : spelen maar....

mzzl
Yesse
Pagina: 1