www.avpnews.com
Hmm, in zuid Afrika heb ik er eens een paar gekocht voor 15,- na afdingen f5,- op een bazaar.
Moet je alleen nog ff daar naartoe om ze op te halen.
Zijn hele simpele dingetjes met de laser gewoon op een stukkie verkoperd pertinax zonder vermogensregelaar.
De enige regeling die er in zit is de serieweerstand van de knoopcelletjes waaruit hij gevoed wordt.
In nederland wordt het Conrad of een andere postordertent.
Electronica zaken kan je ook proberen, en anders via internet, zoek vd grap eens op green laserpointer.
Je krijgt dan verschillende modellen te zien die IR lasers gebruiken als "pomp" voor een frequentie verdubbelaar met een zo laag rendement dat ze er soms wel twee WATT aan IR licht in moeten duwen.
Errug leuk dus voor je wat meer destructieve experimenten 100mW gaat al eenvoudig door je hand heen bij een goed scherpe laserbundel.
Moet je alleen nog ff daar naartoe om ze op te halen.
Zijn hele simpele dingetjes met de laser gewoon op een stukkie verkoperd pertinax zonder vermogensregelaar.
De enige regeling die er in zit is de serieweerstand van de knoopcelletjes waaruit hij gevoed wordt.
In nederland wordt het Conrad of een andere postordertent.
Electronica zaken kan je ook proberen, en anders via internet, zoek vd grap eens op green laserpointer.
Je krijgt dan verschillende modellen te zien die IR lasers gebruiken als "pomp" voor een frequentie verdubbelaar met een zo laag rendement dat ze er soms wel twee WATT aan IR licht in moeten duwen.
Errug leuk dus voor je wat meer destructieve experimenten 100mW gaat al eenvoudig door je hand heen bij een goed scherpe laserbundel.
Powered bij meergranenbrood.
Verwijderd
je kan ze nog wel eens vinden op de markt waar ze eletrconica dingetjes verkopen, moet je gewoon er naar vragen want ze mogen die dingen niet verkopen maar ze hebben ze wel
heb er zelf ook 1 gekocht.
Dus je moet het gewoon een keer vragen en dan zul je zien wat ze onder de toonbank van daal halen
Dus je moet het gewoon een keer vragen en dan zul je zien wat ze onder de toonbank van daal halen
De enige dag dat ik naar een markt zou kunnen moet ik werken, dus das balen...
www.avpnews.com
Wat wil je er eigenlijk mee doen?
Die schedel van je icoon bijvoorbeeld, kan je denk ik beter met fotosoep hakken
Die schedel van je icoon bijvoorbeeld, kan je denk ik beter met fotosoep hakken
Powered bij meergranenbrood.
Zijn die dingen niet bij wet verbodenOp vrijdag 28 september 2001 16:34 schreef skullsplitter het volgende:
"... maat laserpen of kleiner, diodes (werkzame unit) alleen ook goed, het liefst in de prijsklasse 10 - 20 piek..."
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
"And?"
Voornamelijk omdat bijna niemand er verantwoord mee omging, en werd pas verboden nadat er in een tennis-speler zijn oog was geschenen. Alles dat ik doe is 3 stuks in een driehoek plaatsen, en daarna in mijn predator replica (predator) masker zetten.
Voornamelijk omdat bijna niemand er verantwoord mee omging, en werd pas verboden nadat er in een tennis-speler zijn oog was geschenen. Alles dat ik doe is 3 stuks in een driehoek plaatsen, en daarna in mijn predator replica (predator) masker zetten.
www.avpnews.com
dus niet legaal... dus op slot, sorry...
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()